"Apnicis stāvēt rindās pie ārsta vai tehniskajā apskatē? Apnicis zvanīt uz slimnīcu, lai pierakstītos uz vizīti? Mēs to saprotam un mēs to mainīsim!" ar tādu saukli sevi piesaka IT uzņēmums, viens no Valmieras biznesa inkubatora startupiem "Qticket".
"Qticket" risinājums piedāvā iespēju sev ērtā laikā attālināti iestāties rindā, izņemot kārtas numuriņu aplikācijā, kā arī pierakstīties uz vizīti bez zvaniem.
Ar "Qticket" aplikācijas palīdzību tās lietotāji var gan atrast sev interesējošā uzņēmuma tuvākās filiāles, gan iestāties rindā vai pierakstīties uz vizīti attālināti, attālināti atcelt vai pārcelt vizītes laiku, saņemt informāciju par sniegtajiem pakalpojumiem un speciālistiem, reālajā laikā redzēt filiāles rindas virzību un paredzamo gaidīšanas laiku rindā, kā arī ieteicamos apmeklējuma laikus, lai izvairītos no garām rindām.
Šobrīd aplikācija darbojas "E. Gulbja laboratorijās" (pašlaik aplikācija aktīva 35 filiālēs), kur iespējams iestāties rindā attālināti, no nākamās nedēļas būs iespēja pieteikties arī uz vizīti konkrētā laikā. Tāpat "Qticket" pakalpojumi ir ieviešanas procesā arī Pilsonības un Migrācijas lietu pārvaldē (PMLP), kur ar "Qticket" starpniecību ir iespēja pierakstīties uz vizīti attālināti.
Tāpat norisinās darbs pie "Qticket" risinājumu ieviešanas dažādu sektoru uzņēmumos - medicīnas, finanšu un citos, ko veicinājusi nepieciešamība kontrolēt cilvēku plūsmu Covid -19 ierobežojumu dēļ. Šāda veida risinājums ļauj kontrolēt cilvēku uzturēšanās ilgumu noteiktā vietā un sekmē cilvēku plūsmas kontroli, kas ļauj izvairīties no ilgstošas uzturēšanās cilvēku pilnās telpās, kā arī veicinās uzņēmumu resursu efektivitāti.
"Qticket" ir integrējama uzņēmuma sistēmās un mājaslapās, tādējādi sniedzot iespēju resursus izmantot efektīvāk, uzlabot un attīstīt klientu servisu, kā arī modernizēt un atvieglot darba procesus bez papildu ieguldījumiem esošajās uzņēmuma sistēmās vai iekārtās, skaidro uzņēmumā.