Danone uz laiku atlikusi Actimel un Activia reklāmas kampaņu par veselībai noderīgajām sastavdaļām šajos produktos, informēja kompānijas pārstāvji.
«Runa nav par produktu veselīgajām īpašībām, bet gan reklāmas tekstiem jeb norādēm, kuru izskatīšana ir uz laiku atlikta EFSA un tiks izskatīta 2010. gada septembrī. Līdz tam laikam vairāki Eiropas pārtikas ražotāji uz laiku atlikuši savu produktu norāžu pieteikumus,» skaidro uzņēmuma pārstāvji.
Šādu lēmumu pieņēmuši ne tikai Danone, bet arī citi starptautiski zināmi funkcionālās pārtikas ražotāji kā Nestle un Unilever.
Db.lv jau informēja, ka Latvijā populāro jogurtu Activia un dzēriena Actimel ražotājs vairs nereklamēs šos produktus kā veselību uzlabojošus, raksta Telegraf.
Francijas kompānija Danone nolēmusi mainīt reklāmas kampaņu saviem galvenajiem produktiem. Daudzus gadus uzņēmums centās pārliecināt sabiedrību, ka Activia un Actimel nāk par labu veselībai. Saskaņā ar ražotāja teikto, Activia uzlabo gremošanu un kuņģa vidi, bet Actimel stiprina imunsistēmu pieaugušajiem un bērniem.