Jūnijā zīmola komunikācijas maiņu Latvijas tirgū īstenojis piena produktu zīmols Actimel.
Pārmaiņu pamatā ir pāreja no racionālas komunikācijas par Actimel labvēlīgo ietekmi uz veselību uz emocionālu komunikāciju ar #StayStrong uzmundrinājumu. #StayStrong jeb #turies atklāj zīmola jauno pozicionējumu, kas izceļ ikdienā nepieciešamo pozitīvo izturību.
«Iekšējais spēks slēpjas attieksmē – šādu ziņu vēlamies nodot mūsu auditorijai,» saka Gunta Jurča, Danone mārketinga vadītāja Baltijas valstīs. «Šīs pārmaiņas ir nozīmīgs lēciens komunikācijā, jo īpaši zīmolam, kas iepriekš fokusējies uz produkta funkcionālo vēstījumu.»
Globālā #StayStrong ziņojuma adaptācijai Latvijā piesaistīts arī vēstnieks – Rīgas Improvizācijas teātra aktieris Jānis Rozenvalds. Komunikācija īstenota arī sociālajos tīklos ar #turies un #StayStrong mirkļbirkām.
Latvijā kampaņu īsteno Danone ar radošās aģentūras Y&R, mediju aģentūras Mindshare un sabiedrisko attiecību aģentūras Komunikācijas aģentūra/Edelman Affiliate atbalstu.