Jaunākais izdevums

Jūnijā zīmola komunikācijas maiņu Latvijas tirgū īstenojis piena produktu zīmols Actimel.

Pārmaiņu pamatā ir pāreja no racionālas komunikācijas par Actimel labvēlīgo ietekmi uz veselību uz emocionālu komunikāciju ar #StayStrong uzmundrinājumu. #StayStrong jeb #turies atklāj zīmola jauno pozicionējumu, kas izceļ ikdienā nepieciešamo pozitīvo izturību.

«Iekšējais spēks slēpjas attieksmē – šādu ziņu vēlamies nodot mūsu auditorijai,» saka Gunta Jurča, Danone mārketinga vadītāja Baltijas valstīs. «Šīs pārmaiņas ir nozīmīgs lēciens komunikācijā, jo īpaši zīmolam, kas iepriekš fokusējies uz produkta funkcionālo vēstījumu.»

Globālā #StayStrong ziņojuma adaptācijai Latvijā piesaistīts arī vēstnieks – Rīgas Improvizācijas teātra aktieris Jānis Rozenvalds. Komunikācija īstenota arī sociālajos tīklos ar #turies un #StayStrong mirkļbirkām.

Latvijā kampaņu īsteno Danone ar radošās aģentūras Y&R, mediju aģentūras Mindshare un sabiedrisko attiecību aģentūras Komunikācijas aģentūra/Edelman Affiliate atbalstu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skanstes apkaimē esošais biroju nomas komplekss “Elemental Business Centre” parakstījis nomas līgumu ar Francijas pārtikas ražotāju “Danone”.

Sadarbība paredz, ka uzņēmuma pārstāvniecība Latvijā nomās biroja telpas “Elemental Blue” ēkas astotajā stāvā un to kopējā platība būs vairāk nekā 600 m2.

“Danone” ir viena no pasaules vadošajām pārtikas ražošanas grupām, kas piedāvā piena produktus, augu izcelsmes produktus, dzērienus, bērnu pārtiku un medicīniskās pārtikas produktus. Grupai pieder tādi zīmoli kā "Alpro", “Activia”, “Actimel”, “Aptamil” un “Nutridrink”. Jauno “Danone” biroju “Elemental Business Centre” plānots atvērt šā gada beigās, kad uzņēmums pārcelsies no savas līdzšinējās lokācijas Jaunajā Teikā.

"Meklējot biroja telpas, mums bija svarīgi atrast vidi, kas veicina gan komandas produktivitāti un sadarbību, gan īsteno ilgtspējīgus risinājumus. Tādēļ mēs ļoti novērtējam arī to, ka “Elemental Business Centre” pērn saņēma BREL Foruma profesionālās žūrijas balsojuma balvu kategorijā “Labākā zaļā iniciatīva”. Esam pārliecināti, ka “Danone” jaunais birojs palīdzēs stiprināt uzņēmuma kultūru, radot vidi, kas atbalsta inovācijas un stiprina komandas garu. Tajā pašā laikā lieliski iederas “Danone” hibrīda darba modelī, nodrošinot atbilstošas telpas komandas darbam gan klātienē, gan attālināti,“ atzīst “Danone” valdes locekle un mārketinga direktore Baltijā un Ziemeļvalstīs Ausra Zaksaite.

Komentāri

Pievienot komentāru