Pētīs iespēju atklāt fīderkuģu satiksmi un jūras–dzelzceļa intermodālos pārvadājumus caur Rīgu , trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Tā kā Eiropas tirgus ir nozīmīgs kompānijas biznesam, vairāk nekā 500 Ķīnas transporta un loģistikas kompānijas COSCO konteinerkuģi 13 jaunās konteinerlīnijās katru gadu iebrauc Eiropas ostās, tāpat kompānija piedāvā beramkravu un speciālo kravu jūras pārvadājumu pakalpojumus, par COSCO aktivitātēm Eiropas un Āzijas savienošanā DB norāda COSCO Europe GmbH prezidents Dzjī Liņs (Ji Lin). Viņš ir viens no augsta līmeņa biznesa pārstāvjiem, kas piedalās 3. ASEM (Āzijas un Eiropas) transporta ministru sanāksmē «Multimodālu transporta savienojumu attīstība Eirāzijā – status quo un ieskats nākotnē».
Līdztekus jūras pārvadājumiem COSCO ir arī citi projekti, kas atklāj Eiropas tirgus stratēģisko nozīmi kompānijas biznesā. Piemēram, Airbus projekts, kur iesaistīti dažādi transporta veidi maršrutā Vācija–Ķīna, tostarp baržas, sauszemes transports, konteinerkuģi un pat aviopārvadājumi. Tas viss iemiesojot COSCO filozofiju – klients pirmajā vietā – un kompānijas spēju koordinēt savus resursus.
Vēl viens tipisks projekts esot Pirejas konteineru termināļa projekts Grieķijā. Tā rezultātā tika radīts vairāk nekā 1000 tiešo darbavietu, kā arī izveidojās jaunas darba iespējas ar termināļu darbību saistītajās jomās. COSCO līdzšinējā pieredze ļāvusi ievērojami palielināt termināļa kravu apkalpošanas efektivitāti.
Savstarpēji jāinvestē
Vaicāts par galvenajiem izaicinājumiem Eiropas un Āzijas sasaistē, Dz. Liņs atzīmē, ka abas ir neatņemamas daļas globālajā tirdzniecībā. Līdz ar to abām pusēm vajadzētu ņemt vērā vienai otras intereses, paplašinot praktisko sadarbību investīciju, tirdzniecības, transporta un citās jomās. Tādējādi tiktu panākta situācija, ka iegūtu abas puses.
Visu rakstu COSCO pievērsīs papildu uzmanību Latvijai lasiet 29. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.