Nu jau bijušā satiksmes ministra Anrija Matīsa bijušais padomnieks Kaspars Briškens noraida A. Matīsa pārmetumus, ka AirBaltic būtu iedzinusi ministru un visu valdību stūrī, jo visi kritiskie jautājumi par nacinālo aviokompāniju (tostarp par naudas plūsmu, investora piesaistes procesu) no valdes un padomes ir nonākuši ministra redzes lokā. Viņš gan aizvien nav izpratis, kāpēc ministrs novilcinājis vai nemaz nav virzījis izskatīšanai valdībā vairākus jautājumus, kuru īstenošanas rezultātā AirBaltic nebūtu tādā situācijā, kādā tā ir patlaban.
Viens no tiem bijis aeroholdinga izveide. Portāls Pietiek.com 2014. gada jūnijā vēstīja, ka Satiksmes ministrijas veidota darba grupa, vērtējot iespējas apvienot vienā holdingā AirBaltic, Starptautisko lidostu Rīga, kā arī, iespējams, valsts AS Latvijas gaisa satiksme. Pēc K. Briškena teiktā, runa gan bijusi tikai par aviokompānijas un lidostas sadarbības uzlabošanu, lidostas infrastruktūrai paliekot neprivatizējamam stratēģiskas nozīmes aktīvam. Aeroholdinga gadījumā valsts saglabātu kapitāla īpašumtiesības 99% apmērā līdz nopietna stratēģiskā investora atrašanai, bet līdz tam varētu tikt arī rasts pieņemams risinājums jaunas flotes finansēšanai.
Viņš arī atzīst, ka šobrīd visiem piedāvātajiem līdzekļu piesaistes risinājumiem ir būtiski trūkumi. Kaut arī piesaistītajiem konsultantiem Prudentia nenoliedzami bijusi atbildība par stratēģiskā investora piesaisti, kompānija ar daudzām tiesvedībām un negatīvu pašu kapitālu nav bijusi diez ko pievilcīga ieguldītājiem. Viņaprāt, būtu arī uzdodams jautājums par to, ko tad konkrēti pats ministrs savā augstajā stāvoklī ārvalstu vizīšu un citu tikšanos laikā ir izdarījis stratēģiskā investora piesaistē.
Kā šodien vēstīja laikraksts Diena, Satiksmes ministrijas valsts sekretārs un vienlaikus valsts kapitāla daļu turētāja pārstāvis lidsabiedrībā airBaltic Kaspars Ozoliņš atpūties Tatru kalnos kopā ar uzņēmuma padomes locekli Kasparu Briškenu un valdes locekli Martinu Sedlacki.
«AirBaltic padome ir saaugusi kopā ar valdi, Briškens strādā kompānijas labā, lai gan viņam jāpārstāv SM, jābūt valsts acīm un ausīm airBaltic, tā vietā viņi lobē un akli iestājas par to, ko bīda valde,» laikrakstam tagad atzīst nu jau demisionējušais satiksmes ministrs Anrijs Matīss (Vienotība).