Uz Ženēvas autoizstādi saposies britu ražotāja Bentley visu laiku jaudīgākais un ātrākais sērijveida modelis Bentley Continental Supersports.
To, ka jaunais Continental ģimenes loceklis sevī slēpj milzīgas jaudas rezerves apliecinās Supersports atlētiskā stāja. Milzīgi gaisa savācēji bampera sānos un pilnīgi taisna apakšējā gaisa ieplūdes atvere, kā arī ventilācijas iegriezumi motora pārsegā. Jaunais Supersports par pamatu ir izmantojis Bentley Continentl GT platformu. Liekot lietā modernākus izejmateriālus Supersports ir nometis 110 kg liekā svara. Tiesa, atlikušie 2240 kg priekš sportiskas izcelsmes auto ir ļoti daudz.
Lielāko sensācija atradīsim motortelpā, proti, pirmo Bentley FlexFuel dzinēju, kas spēs darboties gan ar benzīnu, gan ar bioetanolu (E85). Jāpiebilst, ka dzinēja izstrādē par pamatu tika ņemts pazīstamais Volkswagen 12 cilindru spēka agregāts.
Bentley FlexFuel divpadsmit cilindru spēkstacija saražos 630 ZS lielu jaudu, lai divvietīgais pilnpiedziņas auto līdz 100 km/h ieskrietos nieka 3.9 sekundēs, bet maksimālais ātrums atdurtos pie 329 km/h atzīmes. Pie tam, neraugoties uz visai solīdo vidējo degvielas patēriņu - 16 l/100km, Supersports CO 2 izmešu daudzums būs tikai 116g/km, kas atbilst mazās klases modeļu rādītājiem.
Paredzams, ka Bentley supersportists Eiropā, tostarp arī Latvijā parādīšoties 2009. gada rudenī, un tā cena varētu sasniegt 250 tūkst. eiro.