Topošās un jaunās māmiņas ir nozīmīga auditorija uzņēmējdarbības uzsākšanai, uzskata bankas Citadele pārstāvji, norādot, ka uz bankas rīkoto meistarklasi māmiņām par uzņēmējdarbības uzsākšanu ieradās vairāk nekā 20 aktīvas mammas.
Konkursa «Mammu bizness» 2011. gada uzvarētāja un uzņēmēja Rita Stikāne min, ka «veiksmīgs bizness var būt tikai tad, ja dari to, kas pašai patīk. Un nekas neizglīto labāk kā sava pieredze» R. Stikāne savu pirmo biznesu – bērnudārza BeBe.lv izveidi – uzsāka līdz ar savas meitas piedzimšanu pirms desmit gadiem. «Pati esmu pedagogs un tajā laikā studēju. Toreiz apkārtējie par manu ideju izteicās ļoti skeptiski, bet rezultāts ir izdevies labs,» viņa stāsta. Nostiprinot vienu uzņēmējdarbības veidu, R. Stikāne vēlējās pamēģināt savus spēkus arī produktu ražošanā, tāpēc uzsāka termoveļas ražošanu ar zīmolu Thermokid. Viņa secina, ka «dievietēm ar bērniem biznesā ir pat savas priekšrocības, jo viņas vislabāk zina, kādus produktus veidot, lai tie būtu draudzīgi bērniem un ērti mammām».
Konkursā «Mammu bizness» var piedalīties sievietes, kuras, gaidot bērniņu vai neilgi pēc viņa dzimšanas, ir sākušas savu uzņēmējdarbību. Uzņēmēja var piedalīties konkursā, līdz 31. decembrim aizpildot pieteikuma anketu kādā no bankas Citadele filiālēm vai mājas lapā mansmazais.lv.
Konkursa uzvarētāja saņems naudas balvu no bankas Citadele 1000 latu apmērā. Visas konkursa dalībnieces saņems iespēju piedalīties, prezentēt savu biznesa projektu un pārdot produkciju pasākumā «Mammu bazārs» bez maksas 2013. gada maijā.