Reisa BT405 Kijeva - Rīga (ielidošanas laiks plkst.22:53) pasažieri 11.septembrī pakalpojuma sniedzēju nolaidības dēļ nokļuvuši Šengenas pasažieru atlidošanas zālē, liecina lidostas Rīga sniegtā informācija.
Kā akcentē lidosta, North Hub Services darbinieki bija atbildīgi par konkrētā reisa sagaidīšanu un citiem virszemes apkalpošanas darbiem, tostarp pasažieru pavadīšanu līdz terminālim. Visticamāk, minētā uzņēmuma darbinieka kļūdas dēļ pasažieri no Kijevas nokļuva Šengenas pasažieru atlidošanas zālē.
Lidostas Rīga Drošības departaments sadarbībā ar Valsts robežsardzi reaģējuši nekavējoties un veikuši nepieciešamās darbības, lai novērstu šo starpgadījumu.
Starptautiskā lidosta Rīga esot ierosinājusi pārbaudi par šo starpgadījumu, un konkrētam Noth Hub Services darbiniekam esot liegta piekļuve lidostas perona teritorijai.
Lidosta atgādina, ka no 2011.gada 1.janvāra starptautiskajā lidostā Rīga virszemes apkalpošanu veic gan starptautiskā lidosta Rīga, gan uzņēmums North Hub Services.
Aviokompānijas airBaltic reisu apkalpošanu lidostā Rīga veic North Hub Services.
Sākotnēji North Hub Services 100% daļu turētājs bija airBaltic vadītājam Bertoltam Flikam piederošā SIA Baltijas aviācijas sistēmas, taču pērn 50% North Hub Services kapitāldaļu par 3,25 miljoniem eiro jeb 2,275 miljoniem latu iegādājās Turcijas uzņēmums HAVAS Ground Handling Services Co. Tagad arī Baltijas aviācijas sistēmas vienādās daļās pieder Flikam un Bahamās reģistrētajai kompānijai Taurus Asset Management Fund Limited.