Narvesen Baltija turpina paplašināt franšīžu tīklu Latvijā un attīsta privātās preču zīmes produktu tirdzniecību, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
2014. gadā Narvesen Baltija investējis divus miljonus eiro 32 jaunu kiosku un veikalu atvēršanai Rīgā un reģionos, kā arī izveidojis privātās preču zīmes produktu līniju Fresh&Tasty – svaigas pašmāju ražotāju ātrās uzkodas un dzērienus. Pēdējos piecos gados uzņēmums spējis ievērojami palielināt apgrozījuma rādītājus, iekļūstot DB un Lursoft veidotajā Gazeļu sarakstā.
Narvesen Baltija īpašnieks ir norvēģu uzņēmums Reitan Convenience, kas ietilpst Reitan uzņēmumu grupā. «Biznesa attīstības veiksmes pamatā nav apstākļu sakritība, bet koncepcija un stratēģija. Šajā mazumtirdzniecības nišā konkurence ir sīva, jo nelielos mērķa pirkumus, piemēram, sabiedriskā transporta biļetes un impulsīvos pirkumus – uzkodas un dzērienus – piedāvā arī citi tirgotāji, līdz ar to, lai konkurētu, svarīga ir atrašanās vieta, labs serviss un apkalpošanas ātrums,» raksturo SIA Narvesen Baltija valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.
Franšīzes spēks
Patlaban visi Latvijā esošie Narvesen Baltija kioski un veikali darbojas uz franšīzes līguma pamata. 1997. gadā, kad uzņēmums sāka darbību Latvijā, šāda biznesa modeļa prakse pie mums nebija zināma, populāra. Līdz 2000. gadam uzņēmums pats vadīja kiosku darbību, bet tad mātesuzņēmums mudinājis pamēģināt ārvalstīs populāro uzņēmējdarbības modeli ieviest arī Latvijā.
Visu rakstu Aug kopā ar partneriem lasiet 8. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.