Jaunākais izdevums

Rīgā atvērts trešais Subway restorāns – Grēcinieku ielā, un tā izveidē ieguldīti aptuveni 150 tūkstoši eiro, informē viens no franšīzes turētāja - uzņēmuma SIA PLG Group - īpašniekiem Daumants Pabrieža.

SIA PLG Group ir viens no trim Subway franšīzes turētājiem Latvijā. Kā norāda tā Īpašnieki, sarunas ar Subway franšīzes devēju sāktas 2012.gada beigās. Tās ilgušas līdz 2013.gada augustam, bet novembrī aizsūtīts pieteikums konkursā restorāna atvēršanai Latviijā. No saņemti vairāki simti pretendentu pieteikumu.

Restorāns atrodas Grēcinieku ielā, bet tā platība ir aptuveni 150 kvadrātmetri, no kuriem aptuveni 130 kvadrātmetri aizņems tirdzniecības zāle, bet atlikušajā platībā būs virtuves daļa. Ar ēkas īpašniekiem ir noslēgts ilgtermiņa īres līgums uz pieciem gadiem.

Darbības sākumā jaunais Subway Grēcinieku ielā pārdod aptuveni 300 maizīšu dienā.

Pēdējo divu gadu laikā Subway Eiropā atvēris aptuveni 500 jaunu restorānu gadā, savukārt nākamgad uzņēmums Eiropā plāno atvērt no 800 līdz 1000 jaunu tirdzniecības vietu.

Patlaban Subway tīklā Eiropā ir 4018 jauni veikali. Savukārt kopējais 1965.gadā dibinātā uzņēmuma restorānu skaits ir pārsniedzis 40 tūkstošus. Subway apgrozījums Eiropā 2012.gadā palielinājās par 18% - līdz 1,57 miljardiem ASV dolāru.

Uzņēmums PLG Group dibināts šī gada 10.februārī. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 3000 eiro. PLG Group īpašnieki ir Daumants Pabrieža - 27,5% daļu, Nauris Liberts - 27,5% un Ernando Gamarra - 45%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par ātrās ēdināšanas bistro zīmola Subway franšīzi interesi sākuši izrādīt Latvijas reģionu uzņēmēji, Swedbank Business Network biznesa kontaktu rītā par aktualitātēm franšīzes jomā stāstīja zīmola Subway pārstāvis Latvijā Nauris Liberts.

Tiesa, viņš nevarēja pateikt, kuru reģionu un pilsētu uzņēmēji interesi ir izrādījuši, kā arī to, kad varētu parādīties pirmie Subway bistro ārpus Rīgas, bet piebilda, ka ārpus galvaspilsētas Subway noteikti tiks atvērti, jo šī zīmola īpašnieki ASV ir pārliecināti par Subway veiksmīgo potenciālu un attīstību Latvijā.

Liberts norādīja, ka Latvijā patlaban ir sešas Subway bistro vietas, bet 111 valstīs visā pasaulē ir vairāk nekā 44 000 Subway bistro. ASV īpašnieku mērķi ir līdz 2017.gadam sasniegt 50 000 lokācijas vietu.

Lai kļūtu par Subway franšīzēs ņēmēju, uzņēmējiem jārēķinās, ka kopējās investīcijas bistro izveidē var būt no 75 000 līdz 220 000 eiro, kas ir atkarīgs no vietas izvēles, telpu platības un citiem faktoriem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Ekspresintervija ar Aigaru Kaugaru par pirmā Subway restorāna atklāšanu Latvijā

Lelde Petrāne,06.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zinot, ka drīzumā Latvijā durvis jāver pirmajam pasaulē populārās sviestmaižu ātrās ēdināšanas ķēdes Subway restorānam, biznesa portāls db.lv šajā sakarā iztaujāja SIA Submarine Latvia valdes priekšsēdētāju Aigaru Kaugaru.

Restorāna atvēršana Latvijā notiks uz franšīzes principa.

Kad plānots Latvijā atklāt pirmo Subway restorānu? Vai notikusi aizkavēšanās?

Submarine Latvia SIA pirmo Subway restorānu Latvijā atvērs jūnija vidū. Sagatavošanās darbi tika uzsākti jau agrā pavasarī. Subway ir augstas prasības noteikto kvalitātes standartu ievērošanā, tāpēc gan remontdarbi, gan iekārtojums prasa noteiktu laiku. Darāmo darbu bija daudz, un šobrīd tie ir paveikti – izremontētas telpas, uzstādītas iekārtas, darbinieki ir bijuši Subway organizētās mācībās un nokārtojuši eksāmenus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Investējot līdz 100 000 eiro, iepirkšanās centrā Rīga Plaza atvērs Subway bistro

LETA,02.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot līdz 100 000 eiro, modes un izklaides centrā Rīga Plaza tiks izveidots Subway bistro, informē vienas no trīs Subway franšīzes turētājām Latvijā SIA Submarine Latvia valdes priekšsēdētājs Aigars Kaugars.

Precīzu atvēršanas laiku viņš nosaukt vēl nevar, taču atzīmē, ka tas varētu notikt nedēļas laikā.

Attiecībā uz ieguldītajām investīcijām Kaugars skaidro, ka Subway projekts ir ilgtermiņa un atpelnīt ieguldīto ir iespējams vien ilgtermiņā. «Tie nav ne trīs, ne pieci gadi. Sybway jaunu vietu atvēršana ir daļa no mūsu biznesa stratēģijas.»

Jaunais Subway būs izvietots ēdināšanas zonā ar kopēju ēdamzāli visiem ēdinātājiem, bet Subway virtuve un gatavošanas zona būs izvietoti nepilnu 50 kvadrātmetru platībā. Šajā Subway bistro strādās vidēji divi līdz trīs darbinieki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu tīkls Subway ir uzsācis zīmola atsvaidzināšanas procesu, lai vēl vairāk uzsvērtu savu orientēšanos uz svaigu un veselīgu pārtiku, kā arī ieviestu klientu apkalpošanā dažādus moderno tehnoloģiju risinājumus.

Nākamgad Latvijā tiks atvērti vēl vairāki Subway restorāni. Kopumā pasaulē jau darbojas vairāk nekā 44 000 Subway ēdināšanas vietas. Jaunajos restorānos būs muzikālais noformējums, bezvadu internets, ērtas un ergonomiskas sēdvietas, kā arī USB uzlādes porti, plānus ieskicē Subway Centrālās un Austrumeiropas reģiona direktors Martin Princ.

Tāpat jaunajos restorānos būs ekonomisks LED apgaismojuma risinājums un iekārtas ūdens taupīšanai. Celtniecības procesā restorānos ASV jau tiek izmantotas krāsas uz ūdens bāzes un dažādi apstrādes materiāli, kuru ražošanā izmantotas otrreizējas pārstrādes izejvielas.

Restorānos ASV jau darbojas kioski, kur klienti var pasūtīt ēdienu bez apkalpojošā personāla iesaistīšanās no digitālās ēdienkartes, saņemt iepriekš pasūtītās sviestmaizes, samaksāt ar Apple un Samsung Pay, kā arī ēdiena piegādi noformēt ar Facebook Messenger čatbota starpniecību. Drīz visas šīs iespējas tiek solītas arī Subway restorānos Eiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV ātrās ēdināšanas kompānijas "Subway" restorānu franšīzes turētājs Igaunijā "Subtastic" plāno līdz gada beigām slēgt visus "Subway" restorānus Igaunijā.

"Subtastic" izpilddirektors Ats Raigla portālam "Delfi" teicis, ka kompānijas apgrozījums un rentabilitāte pēdējo gadu laikā ir uzlabojusies, tomēr franšīzes devējs nolēmis restorānus Igaunijā slēgt.

Viņaprāt, vietējiem partneriem pēc iespējas efektīvāk būtu jānodrošina franšīzes devēja intereses un dzīvotspējīgs biznesa modelis, taču šajā gadījumā viņi sāka to ierobežot un kavēt mērķu sasniegšanu.

Šobrīd Igaunijā slēgts ir tikai "Subway" Tallinas pievārtē esošajā Vīmsi, pārējie restorāni, visticamāk, tiks slēgti līdz novembra beigām.

Igaunijā ir 11 "Subway" restorāni.

Pirmais "Subway" restorāns Igaunijā tika atvērts 2013.gadā. Pirms tam "Subway" bija paziņojis, ka Igaunijā nākamo septiņu gadu laikā plāno atvērt aptuveni 20-25 restorānus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atklāts pirmais Subway restorāns Rīgā, informē īpašnieki SIA Submarine Latvija.

Restorānā investēti 100 tūkstoši eiro, radot 10 pastāvīgas darba vietas. Jaunā restorāna platība ir 111 m2, no kuriem gandrīz trešdaļu aizņem virtuve, bet pārējā platība ir paredzēta apmeklētājiem. Telpas uzņēmums īrēs no Latvijas Universitātes.

Kā informē SIA Submarine Latvija vadītājs Aigars Kaugars, uzņēmums jau pērn sācis darbu Igaunijā, Tallinas lidostā. Savukārt lēmums par Subway atvēršanu Rīgā pieņemts pērn, kad tika piedāvātas labas telpas.

Par nākamo vietu atvēršanu gan Latvijā, gan Igaunijā uzņēmums lems vēlāk, jo, kaut arī ir veikts tirgus pētījums pirms Subway ierīkošanas, būtiski ir izanalizēt faktiskos darbības rezultātus, uzsver A. Kaugars.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV ātrās ēdināšanas uzņēmums "Subway" ir tuvu darījumam, lai tas tiktu pārdots par vairāk nekā deviņiem miljardiem dolāru, otrdien paziņoja kāds šo situāciju labi pārzinošs informācijas avots.

Uzņēmums saņēmis iegādes piedāvājumus no investīciju kompānijas "Roark Capital" un konsorcija, kas ietver investīciju uzņēmumus TDR un "Sycamore".

Sagaidāms, ka "Subway" iegādāsies uzņēmums ar lielāko piedāvājumu, un par šo darījumu varētu tikt paziņots jau trešdien, norāda informācijas avots.

"Subway" jau februārī paziņoja, ka noalgojis banku "JPMorgan Chase", lai tā konsultētu par iespējamu uzņēmuma pārdošanu.

"Subway" dibināts 1965.gadā, un šobrīd uzņēmumam vairāk nekā 100 valstīs ir 37 000 restorānu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Lietuvā šogad plānots atvērt piecus jaunus ASV tīkla Subway restorānus

BNS,13.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvā šogad plānots atvērt piecus jaunus ASV ātrās ēdināšanas tīkla Subway restorānus, otrdien vēstīja biznesa laikraksts Verslo žinios.

Četrus no jaunajiem restorāniem atvērs Subway franšīzes turētājs Andrē Lima dos Santoss no Riodežaneiro, bet vienu - pirmais vietējais franšīzes partneris, kura meklējumi jau ir sākti.

Neliels Subway februārī tiks atvērts Viļņas lielveikalā Ozas. Pārējo četru restorānu atrašanās vieta vēl netiek atklāta, jo turpinās sarunas un franšīzes partnera meklējumi.

Pirmais Subway restorāns Viļņā tika atklāts 2014.gada aprīlī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV ātrās ēdināšanas uzņēmums "Subway" ceturtdien paziņoja, ka panācis vienošanos, lai tas tiktu pārdots investīciju kompānijai "Roark Capital", kas aktīvi darbojas restorānu un gatavo ēdienu nozarēs.

"Subway" skaidro, ka ar šo darījumu tiks apvienota uzņēmuma globālā klātbūtne un zīmola atpazīstamība ar "Roark Capital" zināšanām restorānu un franšīzes biznesa modeļos.

Darījuma summa netiek atklāta, taču iepriekš šīm sarunām pietuvināts informācijas avots vēstīja, ka tā varētu pārsniegt deviņus miljardus dolāru.

Arī izdevums "Wall Street Journal" rakstīja, ka "Roark Capital" piedāvājis 9,6 miljardus dolāru. Tādējādi šis būtu trešais lielākais iegādes darījums ASV restorānu nozarē, lielākajam esot 11,4 miljardu dolāru vērtajam darījumam, ar kuru 2014.gadā ASV ātrās apkalpošanas restorānu tīkls "Burger King" iegādājās Kanādas uzņēmumu "Tim Hortons".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvākajā nākotnē plānots atvērt Subway restorānus arī citās lielākajās Latvijas pilsētās, liecina šodien izplatīts paziņojums.

Ātrās ēdināšanas restorāns Subway tikko atvērts arī tirdzniecības centrā Alfa Rīgā.

Šobrīd apmeklētājiem Rīgā pieejami 5 Subway restorāni. Taču tuvākajā nākotnē plānots atvērt Subway restorānus arī citās Latvijas pilsētās.

Eiropā pēdējos gados tiek atvērti aptuveni 500 – 1000 jauni restorāni gadā, savukārt kopējais 1965. gadā Amerikā dibinātās restorānu ķēdes ēstuvju skaits saniedz jau teju 40 tūkstošus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskās kompānijas Subway sabiedrisko attiecību krīze un nespēja tikt līdzi tirgus tendencēm ir tikai aisberga redzamā daļa kompānijas problēmām, raksta Business Insider.

Franšīzes ņēmēji norāda, ka kompānijas vadība ir pārāk lēni inovāciju ieviešanā un ir pieņēmuši lēmumus, kas nogalina biznesu. Trīs franšīzes ņēmēji Business Insider norādījuši, ka uzskata, ka uzņēmumam jānomaina augstākā vadība, tajā skaitā, vadītāja Sjūzena Greko, kas ir tīkla līdzdibinātāja Freda Delukas jaunākā māsa.

Vairāki uzņēmumam tuvu stāvoši cilvēki norādījuši, ka kompānijas pārdošanas apjomi un citi rādītāji pērn ir pasliktinājušies, tādējādi Subway pārdošanas apjomi sarūk jau ceturto gadu. Kompānijas veikalu skaits ASV sarucis par 909, zaudējot gandrīz trīsreiz tirdzniecības vietu nekā gadu iepriekš, un kāds franšīzes ņēmējs lēš, ka aptuveni trešdaļa Subway tirdzniecības vietu varētu būt zaudējumus nesošas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Mana pieredze: Picas arhitektūra ēdāja ziņā

Kristīne Stepiņa,05.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš vasaras Z. A. Meierovica bulvārī, Rīgā, mājo picērija Mozzo Pizza, kura piedāvā atšķirīgu apkalpošanas koncepciju; par franšīzes iegādi interesējas Dienvidkorejā.

Picērijā katrs apmeklētājs var ļauties iedvesmai un meistarot picu pats, eksperimentējot ar dažādām sastāvdaļām, turklāt pie kārotās maltītes tikt var ātri, jo picas cepšanas laiks ir īsāks nekā citās ēstuvēs.

Mozzo Pizza īpašnieks Edijs Masaļskis ēdināšanas biznesā nav iesācējs, trīs gadus viņš ir vadījis picēriju Bandito Pizza Tukumā, bet četrus gadus pārvaldījis trīs ātrās ēdināšanas restorānus Subway Rīgā. «Tukumā tirgus bija salīdzinoši neliels, turklāt arvien vairāk tukumnieku pārcēlās strādāt uz Rīgu un pilsēta pārvērtās par sava veida guļamvagonu, tāpēc picērijas attīstībai neredzēju potenciālu. Arī pašam kļuva neinteresanti strādāt vietā, kurai nesaskatīju izaugsmes iespējas,» savu pirmo uzņēmējdarbības pieredzi raksturo E. Masaļskis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības (ES) Padomē laikā Latvijas ēdinātāji nav guvuši nekādu nozīmīgu devumu biznesā, atzīst aptaujātie ēdinātāji.

Ēdināšanas kompānijas AS Lido valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa norāda, ka, salīdzinot šī gada pirmo pusi ar tādu pašu periodu pērn, izmaiņas nav bijušas būtiskas. «Izmaiņas Lido apgrozījumā un čeku skaitā prezidentūras periodā nav bijušas tik ievērojamas, lai mēs varētu teikt, ka prezidentūra ir nesusi mums nozīmīgu devumu biznesā.»

Auziņa arī atzīmē, ka uzņēmums vēl joprojām izjūt, ka tūristu skaits ir samazinājies un neatgriežas iepriekšējā līmenī tik strauji, kā to vēlētos Lido.

Arī ēdnīcu zīmola Daily darbs Latvijas prezidentūras laikā ritējis ierastā ritmā, atzīst Daily pārvaldītājas SIA Baltic Restaurants Latvia valdes priekšsēdētājs Aigars Kaugars.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Strādājot godīgi, uzturēt rentablu ēdināšanas biznesu vidēji lielās un mazās Latvijas pilsētās šobrīd praktiski nav iespējams, uzskata Ernando Gamarra, kafejnīcu tīkla Ezītis miglā līdzīpašnieks.

Lai gan pēdējos gados zīmola Ezītis miglā kafejnīcas atvērtas arī ārpus Rīgas, tajā skaitā Ogrē, Jelgavā, Daugavpilī un Siguldā, Ezītis miglā īpašnieki uzskata, ka attīstības potenciāls reģiona pilsētās Latvijā ir ierobežots. Pēc mūsu aprēķiniem, strādāt pa nullēm kafejnīca var tikai tad, ja vienā maiņā ir divi darbinieki, bet ietirgojums veido aptuveni 1000 eiro dienā, norāda E.Gammara.

Diemžēl Latvijā nav daudz tādu pilsētu, kur pieprasījums būtu tik liels, lai neliela kafejnīca vidēji mēnesī ietirgotu 30 tūkstošus eiro, secina E.Gamarra, uzsverot, ka tik lieli ienākumi nepieciešami augsto nodokļu dēļ. Latvijā, salīdzinot ar Lietuvu un Igauniju, nodokļi ir daudz augstāki, esam aprēķinājuši - ja mūsu tīkls būtu izveidots Lietuvā, pērn uz nodokļu rēķina vien mēs būtu ietaupījuši aptuveni 500 tūkstošus eiro. Tas rada lielu kārdinājumu izmēģināt savu veiksmi arī citās valstīs, taču mēs esam patrioti, atzīmē Ezītis miglā līdzīpašnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Subway restorāna izveidē iegulda 100 tūkstošus eiro

Žanete Hāka,23.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās centrā Olimpia atvērts jauns Subway, kas ir jau ceturtais šī zīmola restorāns Latvijā.

Jaunā restorāna platība ir 100 m2, tā atvēršanā ir ieguldīti aptuveni 100 tūkstoši eiro, bet tā darbības nodrošināšanai ir izveidotas 8 jaunas darba vietas.

Olimpia restorānu atvēra viens no franšīzes turētājiem Latvijā – SIA Submarine Latvia, kam ir jau restorāns Rīgā, Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 12, kā arī viens Subway restorāns Igaunijā, Tallinas lidostā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunu tirdzniecības centru atvēršana var veicināt jaunu franšīzes kompāniju ienākšanu, trešdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Nākotnē Latvijā varēsim sagaidīt jaunu, pasaulē zināmu franšīzes kompāniju ienākšanu, taču nevar teikt, ka Baltija lielajiem starptautiskajiem spēlētājiem būtu sevišķi pievilcīgs reģions.

Latvijā turpina ienākt starptautiski franšīzes zīmoli un īpaši izteikti tas vērojams sabiedriskajā ēdināšanā, novērojumos dalās franšīžu konsultāciju kompānijas Francorp Baltic direktors Artūrs Beiers. Pēdējo gadu laikā Latvijā sagaidījām vairākus pasaulē zināmus zīmolus (Southern Fried Chicken, Subway, KFC, un Pizza Hut), un viņš skaidro, ka viens no iemesliem, kādēļ kompānijas izvēlas šo tirgu, ir jau franšīžu uzņēmumu stabilā darbība, piemēram, McDonalds, – šādu uzņēmumu nav daudz, tomēr pierāda, ka franšīze Latvijā var darboties ilgi un stabili.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrais ēdinātājs KFC izmēģinās «vistas nagetus», kas gatavoti uz augu bāzes. Uzņēmums cenšas sekot arvien augošajai tendencei pārtikai izvēlēties gaļas aizvietotājus, ziņo BBC.

KFC apvienojis spēkus ar vegānu pārtikas ražotāju Beyond Meat, lai klientiem piedāvātu «nagetus» un «spārniņus» bez gaļas. Šis gan pagaidām būs izmēģinājuma solis - produktu testēšana tiks veikta ierobežotā apjomā un tikai ASV.

KFC ir viena no daudzajām ātrās ēdināšanas ķēdēm, kas eksperimentē ar bezgaļas pārtiku. Tā, piemēram, Burger King šogad pavēstīja, ka ievieš burgerus ar gaļas aizstājēju, bet Subway testēs uz augu bāzes darinātas kotletes.

KFC produkts Beyond Fried Chicken (tulkojumā - Vairāk nekā cepts cālis) tiks piedāvāta vienā restorānā Atlantā 27. augustā.

KFC izskatīs klientu atsauksmes, lai izlemtu, vai šo piedāvājumu vērst plašumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Kas tev jāzina

Kas Tev jāzina 27. jūnijā

Dienas Bizness,27.06.2014

Pasaulē.

Fotonedēļa: 21. jūnijs - 27. jūnijs

Db.lv turpina aizsākto tradīciju, piedāvājot rubriku Fotonedēļa - fotostāstu par aizvadītajā nedēļā notikušo pasaulē. Lasīt tālāk...

Foto: REUTERS/SCANPIX

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jelgavā nosvinēti spāru svētki topošajai UVZ Baltija vagonbūves rūpnīcai. Durvis Rīgā ver Subway.

Rubrikā Kā top? izsekojam, kā tiek radīta Lāču rupjmaize, bet uz iknedēļas Piektdienas intervijas jautājumiem šoreiz atbildes mums sagatavojis gaļas pārstrādes uzņēmuma SIA Forevers direktors Andrejs Ždans.

Auto apskatā Aldis Zelmenis analizē Peugeot 308 SW. Kāpēc tas būtu jāpērk? Gaitas īpašības un vadāmība? Varētu vēlēties? Verdikts?

Šīs un citas šodien aktuālākās un svarīgākās ziņas skatiet galerijā augstāk!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gūtu panākumus, nepieciešama profesionāla un saliedēta komanda, kas ar degošām acīm raugās vienā virzienā, uzskata Pauls Siliņš, Riga TechGirls valdes loceklis.

Ticība vīzijai un pat vistrakākajām idejām ir viena no galvenajām veiksmes atslēgām, kas palīdz sasniegt jebkurus uzstādītos mērķus, domā P.Siliņš. Vadītāja galvenais uzdevums šajā gadījumā ir iemiesot sevī šo ideju un nodot to tālāk savai komandai - līderim ir jāspēj cilvēku acīs iedegt to uguntiņu un rosināt vēlmi vienmēr darīt vairāk. Tāpat liela loma veiksmes stāstā ir arī vēlmei augt un attīstīties, atzīmē P.Siliņš. Mūsdienās apkārtējā vide mainās ļoti strauji, tāpēc mums ir jāmāk saglabāt sava aktualitāte un jāmainās līdzi laikam, domā Riga TechGirls valdes loceklis.

Sāk no nulles

Bērnībā es sapņoju kļūt par arheologu, jo mani vienmēr fascinējusi senā vēsture, stāsta P.Siliņš. “Atceros, ka ar aizrautību skatījos Indiana Džonsa (Indiana Jones) filmas, sekojot līdzi viņa piedzīvojumiem dārgumu meklējumos. Vienmēr esmu uzskatījis, ka mums jāzina sava vēsture, tāpēc arī arheoloģija bija viena no jomām, kas mani tiešām interesēja. Pusaudžu gados mani savukārt aizrāva datorspēļu industrija, taču tolaik Latvijā profesionāli apgūt, piemēram, datorspēļu izstrādi, nebija iespējams. Ārzemēs tas izmaksāja dārgi, tāpēc no šī sapņa diezgan ātri atteicos. Ja godīgi, vidusskolas laikos man īsti nebija pārliecības, kas es vēlos būt, tāpēc studiju izvēle nebija vienkārša. Atminos, ka apjucis staigāju pa izstādi Skola, pētot augstskolu piedāvājumus, un nejauši uzdūros Ekonomikas un kultūras augstskolas stendam. Interesanta šķita izklaides un atpūtas industrijas vadība. Tā nebija mana sapņu profesija, taču es zināju - ja nekur neiestāšos, pastāv risks, ka studijas neuzsākšu vispār, tāpēc nolēmu mēģināt,” stāsta P.Siliņš, kurš aktīvi iesaistījās arī studentu pašpārvaldes darbā un pievērsās profesionālajai karjerai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Tirdzniecības centrā Olimpia atklāšanai gatavo SportsDirect.com veikalu

Lelde Petrāne,18.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā liecina Pārdaugavā esošajā tirdzniecības centrā Olimpia izvietotais informatīvais plakāts, tur drīzumā tiks atvērts sporta preču tirgotāja SportsDirect.com veikals.

Sports Direct International ir britu mazumtirdzniecības grupa, kuras pirmsākumi meklējami 1982. gadā. Uzņēmums ir Apvienotās Karalistes lielākais sporta preču mazumtirgotājs un pārvalda simtiem veikalu daudzviet pasaulē.

Plašāku informāciju par veikala atvēršanu Olimpia pagaidām nav sniegusi.

Investējot 100 000 eiro, šā gada sākumā iepirkšanās centrā Olimpia tika atvērts jauns ātrā ēdinātāja Subway bistro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Rīga Plaza paplašināšanai iegādājas blakus esošās teritorijas

Žanete Hāka,31.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Modes un izklaides centra Rīga Plaza īpašnieki SIA Dīksna noslēgusi darījumu par centram piegulošo teritoriju iegādi, informē uzņēmums.

Kopā papildu SIA Dīksna īpašumā nonākuši 24,2 tūkstoši kvadrātmetru zemes, uz kuras patlaban atrodas noliktavu angāri un citas ēkas.

Iegādātās zemes plānots izmantot modes un izklaides centra Rīga Plaza turpmākai attīstībai. Šī gada pirmajā pusgadā apmeklētāju plūsma ir augusi par 5% un apgrozījums - par 16%, salīdzinot ar 2014.gadu.

Šogad „Rīga Plaza telpās veikti rekonstrukcijas darbi veikalos Eiropas Apavi, Milani, atvērts KidzOne un Toy’s Planet, septembrī darbu uzsāks Drogas un Subway, no mazāk Latvijā pazīstamiem zīmoliem centrā 2015.gada pavasarī tika atvērti divi itāļu apakšveļas veikali Intimissimi un Calzedonia, savukārt 14.augustā durvis vēra Baltijā pirmais Adidas jaunā Homecourt koncepta veikals.

Komentāri

Pievienot komentāru