Zviedrijas kompānijai Ikea Singapūrā izdevies pēc zirga gaļas skandāla vienas dienas laikā pārdot 250 tūkstošus liellopu gaļas kotlešu, kas ir līdz šim lielākais vienas dienas laikā pārdotais šī ēdiena apjoms, turklāt Ikea izdevies panākt, ka kompānijas kotletes kļūst par sociālo mediju sensāciju.
Liellopu gaļas bumbiņas ir viens no Ikea populārākajiem ēdieniem, un Eiropā zirga gaļas skandāla dēļ šis ēdiens no Ikea piedāvājuma februāra beigās tika izņemts. Liellopu gaļas kotlešu sastāvs ticis pārbaudīts arī Singapūrā, un pārbaužu laikā kotletes tika izņemtas no tirdzniecības arī šajā valstī. Atšķirībā no Eiropas, kotletēs Singapūrā zirga gaļa netika konstatēta, un uzticību singapūriešos Ikea izdevās atgūt ar uzviju, kombinējot divas lietas – zemu cenu un sociālos tīklus.
Pagājušās nedēļas piektdienā Ikea vienu liellopu gaļas kotleti piedāvāja nopirkt par 0,1 Singapūras dolāru, turklāt pircēji tika aicināt nofotografēt ēdienu un, pievienojot #meatballmoment, ievietot fotogrāfiju Facebook, Twitter vai Instagram. Viens no akcijas izdošanās aspektiem ir tas, ka ēdienu fotografēšana ir viena no singapūriešu «vājībām», raksta wallblog.co.uk. Tāpat Singapūras iedzīvotāji labprāt izmanto dažādus akciju un zemākas cenas piedāvājumus.
Akcijas rezultātā Ikea Singapūrā pārdeva 250 tūkstošus kotlešu, turklāt cilvēki pēc liellopu gaļas bumbiņām stāvējuši rindās. Līdz šim nevienam tirgotājam nav izdevies pārdot tik lielu daudzumu kotlešu vienā dienā.