Pakalpojumi

Apvienojas autoskolas Credo un Autoprieks; plāno veidot autovadītāju universitāti

Dienas Bizness,02.06.2016

Jaunākais izdevums

Latvijas autoskolas Credo un Autoprieks apvienojas un turpmāk darbosies ar nosaukumu Credo Autoprieks. Apvienošanās mērķis ir izveidot Latvijā pirmo autovadītāju universitāti, teikts paziņojumā medijiem.

Apvienošanās rezultātā autoskolu alianse Credo Autoprieks plāno aktīvu darbu pie autoskolu nozares sakārtošanas un izaugsmes veicināšanas, kā arī tirgus standartu un autovadītāju kvalifikācijas līmeņa un kultūras uz Latvijas autoceļiem paaugstināšanas.

Apvienojoties Credo Autoprieks ir kļuvusi par lielāko autovadītāju izglītības iestādi Latvijā, kas piedāvā auto vadīšanas apmācības 19 filiālēs. Autoskolu alianses Credo Autoprieks direktors Maksims Rapoports stāsta, ka kā galvenie darbības principi izvirzīti nozares kvalitātes standartu paaugstināšana.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Pārbaudīt, nevis iegāzt

Laura Mazbērziņa,18.02.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvija autoskolu apmācību līmeņa jomā nav pati sliktākā valsts pasaulē, bet arī ne labākā, uzskata Drošas Braukšanas Skolas vadītājs Jānis Vanks.

Drošas Braukšanas Skolas (DBS Autoskolas) vadītājs ir runājis ar saviem kolēģiem Lielbritānijā, kur apmācību process tiek organizēts citādi. Mums diezgan daudz kas ir palicis no senajiem laikiem, piemēram, apmācību process. Lielbritānijā teoriju var mācīties pats un pēc tam eksāmenu kārtot elektroniski. «Lielākā atšķirība Latvijai un Lielbritānijai eksāmenu jomā ir tas, ka tur uzdotie jautājumi nav, lai «iegāztu», bet gan, lai pārbaudītu zināšanas. Taču Latvija arī pārorientējas uz Lielbritānijas pieeju,» norāda J. Vanks. Viņš atzinīgi vērtē modernizētos CSDD teorijas eksāmenus, kuros ir ieviesti video jautājumi. Video jautājumu mērķis ir veicināt jauno autovadītāju izpratni par drošu rīcību uz ceļa, kā arī sekmēt pieklājību un toleranci starp satiksmes dalībniekiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ārkārtējās situācijas ieviešana viesusi izmaiņas arī autoskolu darbībā - teorētiskās apmācības klātienē vairs nedrīkst piedāvāt, tādēļ daļa autoskolu pārgājušas uz attālināto apmācību, bet daļa - pagaidām savu darbību apturējušas.

Plānots, ka, beidzoties ārkārtējai situācijai, nākotnē attālinātā teorijas apmācība varētu tikt ieviesta kā pastāvīgs apmācību veids.

Iepriekš nedrīkstēja

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Sabiedrisko attiecību speciālists Rolands Rumba skaidro, ka ārkārtējās situācijas laikā ļauts attālināti mācīt visas teorētisko apmācību tēmas.

Līdz šim gan teorētiskā apmācība attālināti nebija iespējama, jo to aizliedza likums, kas nosaka, ka autovadītāja apmācība var notikt tikai telpā, kura ir apstiprināta no CSDD puses. Pirms krīzes valstī bija plāns ieviest daļēji attālinātu B kategorijas teorētisko apmācību, kas paredzēja, ka no 11 moduļiem, klātienē obligāti būtu jānoklausās 2 moduļi, bet šis īstenošanas plāns tika atlikts uz vēlāku laiku, stāsta autoskolas "Einšteins" pārstāve Baiba Rancāne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar autoskolas Credo Autoprieks direktoru Maksimu Rapoportu

Lelde Petrāne,14.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Maksims Rapoports, autoskolas Credo Autoprieks direktors. Autoskola Credo Autoprieks tika izveidota, apvienojoties divām autoskolām – Credo un Autoprieks. «Mūsu klienti veido gandrīz 30% no Rīgā esošo autoskolu klientu skaita, un 15% no visiem autoskolu klientiem Latvijas teritorijā. Katru mēnesi mūsu autoskola pulcē vairāk nekā 40 mācību grupas un nodarbina vairāk nekā 70 autovadīšanas instruktoru,» stāsta M. Rapoports.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Es vienmēr esmu vēlējies strādāt jomā, kas saistīta ar izglītību un cilvēkiem. Kad man bija tikai 18 gadi, uzsāku savu biznesu - tā bija maza autoskola, kas atradās Teikas rajonā un tajā bija tikai viena klase. No paša sākuma izvirzīju sev mērķi – panākt, lai Credo būtu labākā un lielākā mācību iestāde šajā nozarē. Pēc 10 gadu darba, autoskola Credo atradās starp nozares līderiem Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Autosportists Jānis Vanks: tagad hobijs pāraudzis par darbu

Lelde Petrāne,07.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Drošas Braukšanas Skolas (DBS Autoskola) vadītāju kļuvis Jānis Vanks, kurš plašāk pazīstams kā autosportists, savukārt profesionālo karjeru līdz šim veidojis dažādu uzņēmumu vadībā. Jāņa Vanka pievienošanās kolektīvam tiek uzsvērta kā viens no nozīmīgākajiem soļiem DBS Autoskolas darbības tālākā attīstībā.

«Mūsu mērķis vienmēr ir bijis augt, kas pēdējos gados arī ir labi izdevies – DBS apgrozījums ik gadu palielinās par aptuveni 20%,» norāda DBS Autoskolas valdes loceklis Artūrs Priednieks.

«Svarīgākais mērķis, stājoties DBS Autoskolas direktora amatā, ir ne tikai paplašināt autoskolas darbību un turpināt iesāktās satiksmes drošības aktivitātes, bet arī veicināt nozares attīstību kopumā. Strādājam pie sertifikācijas izstrādes drošas braukšanas instruktoriem – šo jautājumu ir būtiski risināt, jo instruktora profesionalitāte un spējas ir noteicošais, vai informācija un zināšanas tiks liktas lietā pareizi, padarot satiksmi uz Latvijas un pasaules ceļiem drošāku,» pauž J. Vanks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

DBS Autoskolas līdzdibinātājs kļūst par pasaules līmeņa auto sporta menedžeri

Lelde Petrāne,27.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad Pasaules rallijkrosa čempionātā divkārtējā Pasaules RX čempiona Petera Solberga komandai pievienojies viens no DBS Autoskolas dibinātājiem un drošas braukšanas aizsācējiem Latvijā Artūrs Priednieks.

No šā gada A. Priednieks koordinēs komandas PSRX Volkswagen World RX Team Sweden darbu starp Vācijas un Zviedrijas nodaļām, kā arī būs atbildīgs par komandas darbu Zviedrijas bāzē.

2005. gadā A. Priednieks izgāja Swedish Active Driving kursus Zviedrijā, pirms tam ieguvis Defensive Driving Certificate un Jim Russell Racing Drivers School Certificate (England), kā arī apguvis Certificate Defensive Driving Instructors Course Anglijā, līdz ar ko tika uzsākta DBS Autoskolas darbība, kurā A. Priednieks stājies amatā kā apmācību direktors/akcionārs. Skola tika izveidota ar mērķi mazināt ceļu satiksmes negadījumu skaitu uz Latvijas ceļiem, kā arī uzlabot autovadītāju braukšanas prasmes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk būs aizliegts pirmās iemaņas auto vadīšanā gūt uz ielas līdzās citiem satiksmes dalībniekiem, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Teorētiski arī patlaban šādai situācijai nevajadzētu būt, jo satiksmes noteikumi nosaka, ka primārās prasmes auto vadīšanā jaunajiem šoferiem ir jāapgūst noslēgtā laukumā, nevis ielās ar intensīvu satiksmi. Tomēr dzīvē šis noteikums ne vienmēr tiek ievērots, un akmens jāmet negodprātīgo autoskolu dārziņā, kas šādi ietaupa līdzekļus, jo par speciālā apmācību laukuma izmantošanu ir papildus jāmaksā.

Nolūkā izskaust negodprātīgu rīcību šā gada 1. novembrī stāsies spēkā Ministru kabineta noteikumi, kas paredz, ka, sākot no 2018. gada 1. janvāra, apmācības procesā būs jāizmanto mācību laukums. Šo noteikumu ievērošanu uzraudzīs Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD). Esošām autoskolām šie noteikumi stāsies spēkā ar 2018.gada sākumu, bet tās autoskolas, kas savu darbību vēlēsies sākt pēc 2016.gada 1. novembra, laukuma nomas līgumam vai īpašumā esošam laukumam būs jābūt no darbības pirmās dienas. Noteikumi regulēs ne tikai izmaiņas apmācību laukumu jautājumā, bet arī sakārtos klienta un autoskolas norēķinu kārtību, kā arī teorijas apgūšanas procesu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

KP: Jauni noteikumi var ierobežot autoskolu pieejamību

Žanete Hāka,04.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izvērtējot Satiksmes ministrijas izstrādāto grozījumu projektu noteikumiem par auto vadītāju apmācību kārtību, Konkurences padome (KP) saskata būtiskus riskus, kas būtu jānovērš, lai vadītāju apmācības Latvijā nekļūtu mazāk pieejamas un dārgākas, informē KP.

Noteikumu projekts paredz, ka turpmāk teorētiskās apmācības būs jāpasniedz 11 vienas dienas moduļos, kas katrs ilgst piecas akadēmiskās stundas un ko autoskolas nav tiesīgas sadalīt pa vairākām dienām.

KP uzskata, ka šāda prasība ir nesamērīga iejaukšanās apmācāmo personu un autoskolu attiecībās un ir nepieciešams nodrošināt iespēju piedāvāt apmācības moduļos ar mazāku mācību stundu skaitu vienā dienā, bet garāku kopējo teorētisko apmācību laiku. Tādējādi apmācības netiktu liegtas jaunajiem vecākiem, cilvēkiem ar striktu darba laiku, strādājošiem studentiem, cilvēkiem ar veselības problēmām vai viņu aizgādņiem un citām sabiedrības grupām, kam var būt grūti 11 dienas izbrīvēt vairāk nekā četras astronomiskās stundas (ieskaitot starpbrīdi) mācībām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pilnveidos transportlīdzekļu vadītāju apmācības procesu

Dienas Bizness,28.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai uzlabotu kopējo ceļu satiksmes drošību un paaugstinātu jauno autovadītāju sagatavotības līmeni, pilnveidos transportlīdzekļu vadītāju apmācības procesu, papildinās esošās normas, informē Satiksmes ministrijā.

To paredz Ministru kabineta sēdē, 28.jūnijā pieņemtie grozījumi Ministru kabineta 2010.gada 13.aprīļa noteikumos Nr.358 Noteikumi par transportlīdzekļu vadītāju apmācību un transportlīdzekļu vadītāju apmācības programmām.

Par nepieciešamību uzlabot ceļu satiksmes drošību, tajā skaitā – topošo šoferu apmācības procesu un eksamināciju, arī lemts Ceļu satiksmes drošības padomē. Grozījumus par transportlīdzekļu vadītāju apmācības pilnveidi izstrādāja Satiksmes ministrija un VAS Ceļu satiksmes drošības direkcija sadarbībā ar Latvijas Profesionālo autoskolu federāciju, kā arī autoskolu pārstāvjiem.

Grozījumi noteikumos paredz papildināt transportlīdzekļu vadītāju teorētiskās apmācības programmas ar jauniem elementiem (piem., bīstamu situāciju prognozēšana un risku novērtēšana, mazaizsargāto satiksmes dalībnieku drošība), kā arī palielināt minimālo vadīšanas nodarbību skaitu (piem., B kategorijai no 14 uz 20).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

1. novembrī stāsies spēkā grozījumi noteikumos par autovadītāju apmācību, kas uzlabos autoskolu sniegto pakalpojumu kvalitāti, kā rezultātā labāk tiks sagatavoti jaunie autovadītāji un ikviens uz ceļa varēs justies drošāk, informē Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD).

Dzīve mainās visās jomās un bija pienācis laiks veikt korekcijas arī autovadītāju sagatavošanas procesā atbilstoši Eiropā esošajām tendencēm un situācijai Latvijā, norāda CSDD. Grozījumu nepieciešamību apliecinot arī tas, ka situācija satiksmes drošības jomā Latvijā nav tik laba kā vidēji Eiropas Savienībā (ES). Latvijā 2015. gadā ceļu satiksmes negadījumos bojā gājuši 94 cilvēki, rēķinot uz miljonu iedzīvotāju, kas ir viens no augstākajiem rādītājiem ES. «Zem mums» ir tikai Rumānija un Bulgārija.

Tiks ieviestas jaunas tēmas teorētiskās apmācības procesā (piemēram, bīstamu situāciju paredzēšana, risku novēršana u.c.), kā arī tiks palielināts minimālais braukšanas stundu skaits. Vadīšanas apmācību plānots papildināt ar braukšanu slidena ceļa apstākļos un diennakts tumšajā laikā. Rezultātā autovadītāji tiks labāk sagatavoti patstāvīgajām gaitām ceļu satiksmē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valdībai pakāpeniski atvieglojot pandēmijas dēļ noteiktos ierobežojumus, Dānijā pirmdien darbu atsākuši tādi mazie uzņēmumi kā frizētavas, tetovēšanas studijas un autoskolas.

"Man bija pieraksts pirms vairākām nedēļām, un es gaidīju, kad varēšu atnākt. Tiklīdz redzēju, ka viņi veras vaļā, es pieteicos," ziņu aģentūrai AFP sacīja kāda IT konsultante, kura šodien bija viena no pirmajām frizētavas apmeklētājām Kopenhāgenā.

Frizētavas īpašniece AFP sacīja, ka priecājas par iespēju atsākt darbu, un norādīja, ka tiek ievērotas visas drošības vadlīnijas, ko noteikušas varasiestādes.

Klientiem pie ieejas frizētavā ir jādezinficē rokas, un pēc katra klienta tiek dezinficēti visi materiāli un darba virsmas.

Dānija sāka atvieglot pandēmijas dēļ noteiktos ierobežojumus 15.aprīlī, kad skolas vēra durvis bērniem līdz 11 gadu vecumam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ziņojums: Korupcijas apkarošanas darbu vājinājis Streļčenoka vadības stils

Zane Atlāce - Bistere,01.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no iemesliem, kas vājinājis Korupcijas novēršanas un apakrošanas biroja (KNAB) darbu ir tā vadītāja Jaroslava Streļčenoka darba stils, teikts biedrības Sabiedrība par atklātību - Delna un domnīcas Providus ziņojumā par KNAB darbu.

Ziņojuma mērķis ir vērst valsts amatpersonu uzmanību uz nepieciešamību stiprināt KNAB darba efektivitāti, cīņu ar korupciju Latvijā kopumā un samazināt korupcijas izraisītos zaudējumus, kas Latvijā katru gadu ir no 3,4 līdz 5,1 miljardiem eiro.

Ziņojumā apkopoti galvenie faktori, kas mazinājuši KNAB darba efektivitāti pēdējo piecu gadu laikā, un norādītas rekomendācijas KNAB uzraugiem un nākamajam priekšniekam, biroja stiprināšanai.

Pirmo reizi J.Streļčenoks reorganizēja KNAB struktūru 2014.gadā, likvidējot Korupcijas novēršanas nodaļu un izveidojot Politikas plānošanas nodaļu un Sekretariātu, kas atrodas Streļčenoka tiešā pakļautībā. 2014.gadā Strelčenoks likvidēja arī Juridisko un personālvadības nodaļu un izveidoja jaunu nodaļu ar līdzīgu nosaukumu - Juridiskā nodaļa, likvidēja arī Darbības nodrošinājuma nodaļu un atkal izveidoja nodaļu ar tādu pašu nosaukumu. Pēc diviem gadiem, 2016.gada 1.jūnija reorganizācijas rezultātā, Streļčenoks izveidoja Informācijas analīzes nodaļu, kas analizēs KNAB darba rezultātus un gatavos dažādus pārskatus, un vēlreiz likvidēja Darbības nodrošinājuma nodaļa. Abu reorganizāciju rezultātā kopumā tika likvidētas aptuveni 50 amata vietas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ministru kabinets trešdien apstiprināja grozījumus "Noteikumos par transportlīdzekļu vadītāju apmācību un transportlīdzekļu vadītāju apmācības programmām", kas tostarp paredz, ka daļu teorijas apmācības jaunie autovadītāji varēs apgūt e-vidē.

Izmaiņas ieviestas, ņemot vērā tehnoloģisko attīstību, ārvalstu pieredzi, kā arī kopējās apmācības tendences. Tas nozīmē, ka turpmāk autoskolas varēs piedāvāt daļu apmācības veikt e-vidē, bet noteiktas tēmas, kā, piemēram, satiksmes drošība, topošajiem vadītājiem būs jāapgūst klātienē.

Attālināto apmācību ieguvums - cilvēks var izvēlēties sev piemērotu apmācības laiku un nav jādodas uz autoskolu, līdz ar to tiek mazināts arī finansiālais slogs jaunajiem autovadītājiem. Lai ieviestu attālināto apmācību, autoskolām ir jāstrādā CSDD apstiprināta apmācības platformā.

Ar valdībā apstiprinātajiem noteikumu grozījumiem arī tiks modernizēta informācijas apmaiņa starp CSDD un autoskolām, paredzot, ka arī veiktās braukšanas nodarbības tiks ievadītas tieši Transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistrā, kas nodrošinās drošu uzskaiti par veiktajām nodarbībām. Bez tam minētas izmaiņas palīdzēs cīņā ar ēnu ekonomiku. Ņemot vēra, ka, lai to ieviestu, ir jāizstrādā attiecīgs programmu nodrošinājums un jāsniedz informācija par autoskolām un braukšanas instruktoriem, šī norma stāsies spēkā 21.06.2021.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Pārbaude uz ceļa: konstatē būtiskas un nepieņemamas neatbilstības auto tehniskajā stāvoklī

Lelde Petrāne,09.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) kopā ar Valsts policiju (VP), veicot vieglo auto tehniskā stāvokļa kontroli Rīgā, Krasta ielā, konstatējusi būtiskas un nepieņemamas neatbilstības auto tehniskajā stāvoklī.

Pāris stundās no 63 pārbaudītajiem auto, 9 transportlīdzekļiem tika konstatēts neatbilstošs riepu protektora dziļums, kas svārstījās starp 2 un 3 milimetriem (minimālais atļautais protektora dziļums ziemas riepai – 4 milimetri).

Pat autoskolas instruktors apmācījis topošo autovadītāju ar auto, kuram riepas bija ar neatbisltošu protektora dziļumu. Tādā veidā radot apdraudējumu gan topošajam autovadītājam, gan arī pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem.

Savukārt kāda busiņa stāvoklis bijis tik kritisks, ka tika pieņemts lēmums anulēt tā tehniskās apskates uzlīmi.

Par visiem minētajiem pārkāpumiem VP sastādījusi administratīvo pārkāpumu protokolus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Gaidāmās izmaiņas CSDD pakalpojumu cenās nav līdz galam ekonomiski pamatotas

LETA,31.10.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gaidāmās izmaiņas Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) sniegto pakalpojumu cenās nav līdz galam ekonomiski un loģiski pamatotas, sacīja Auto asociācijas pārstāvji.

Asociācijā norādīja, ka Covid-19 pandēmijas laikā, kā arī pēc pandēmijas CSDD cenas tika būtiski paaugstinātas. Vienlaikus tika sniegts arī Konkurences padomes slēdziens, ka Latvijā ir augstākās šāda veida pakalpojumu cenas Baltijā, turklāt Lietuvā un Igaunijā jau vēsturiski apskates tiek veiktas retāk nekā Latvijā.

Asociācijā uzsvēra, ka pakalpojumu indeksācija pavisam nesen jau tika veikta, un ir jābūt ekonomiskam un racionālam pamatojumam, kādēļ atsevišķu pakalpojumu, piemēram, izvēles numuru un auto vadīšanas eksāmenu, izmaksas tik būtiski pieaug.

Pēc asociācijas pārstāvju teiktā, automašīnu vadīšanas eksāmeni patlaban gan autoskolās, gan CSDD ir kļuvuši tik dārgi, ka jaunietis bez 800 līdz 1000 eiro vērta ieguldījuma autovadītāja tiesības nevar iegūt. Tādējādi arvien vairāk Latvijā pietrūkst autovadītāju, it sevišķi kravas auto vadītāju un autobusu šoferu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Trešdaļai automašīnu problēmas ar drošības sistēmām

Dienas Bizness,26.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Septiņās Latvijas lielākajās pilsētās aprīļa beigās un maija sākumā norisinājās īpaša akcija – Servisa diena, kurā bez maksas tika pārbaudīta gandrīz 1000 automašīnu atbilstība drošas satiksmes prasībām. Veicot pārbaudes, atklāts, ka vairāk nekā trešdaļai automašīnu ir problēmas kādā no drošības sistēmām.

«Servisa dienās atklājās satraucoša aina – teju 38% automašīnu tika konstatētas drošības sistēmu problēmas. Visvairāk šādu defektu bija tieši Rīgā – gandrīz katrai otrajai automašīnai. Zīmīga tendence novērojama riepu izvēlē. Aplūkojot akcijas dalībnieku transportlīdzekļus jāsecina, ka reģionos vairāk izvēlas braukt ar M+S vai iepriekšējās sezonas ziemas riepām, savukārt rīdzinieki vasaras sezonā biežāk maina riepas uz atbilstošām. Iespējams tāpēc reģionos katrai piektajai automašīnai bija problēmas ar atbilstošu riepu protektora dziļumu, savukārt Rīgā šādi trūkumi tika konstatētas tikai 0,5% akcijas dalībnieku, » stāsta DBS Autoskolas direktors Jānis Vanks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

EuroPark Latvia un Drošas Braukšanas Skola (DBS Autoskola) uzsāk sociālu iniciatīvu – auto novietošanas bezmaksas apmācību

ParkoSkola ir autostāvvietu operatora EuroPark Latvija projekts, kas īstenots sadarbībā ar Drošas Braukšanas Skolu (DBS Autoskolu). Tās ietvaros regulāri notiks individuālas auto novietošanas meistarklases, ko vadīs DBS Autoskola instruktori. Pirmā nodarbība notiks 2016. gada 8. oktobrī no plkst. 10:00 līdz 14:00 EuroPark autostāvvietā Jēkaba Arkāde (Z. A. Meierovica bulvārī 8, Rīgā). Katram dalībniekam tiks veltīta individuāla nodarbība 30 minūšu garumā.

Pieteikšanās uz pirmo nodarbību 8. oktobrī - rakstot uz [email protected] vai ParkoSkola Facebook lapā līdz 6. oktobrim. Piesakoties jānorāda vārds, uzvārds, auto numurs, braukšanas pieredzes ilgums, kā arī jāmin, kurš auto novietošanas veids sagādā lielākās grūtības. Reģistrācija apmācībai tiks apstiprināta ar atbildes ziņu vai e-pastu, kurā būs norādīts precīzs nodarbības laiks un vieta. Piedalīties individuālajās apmācībās DBS Autoskolas instruktoru vadībā varēs, izmantojot savu personīgo transportlīdzekli. Nodarbības, kā arī autostāvvieta uz apmācību laiku tiek nodrošināta bez maksas. Nākamā apmācība norisināsies 22. oktobrī, savukārt informācija par tālāko apmācību grafiku būs atrodama gan mājas lapā, gan ParkoSkola Facebook lapā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Talsu autotransports saņem finansējumu jauniem autobusiem

Lelde Petrāne,06.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"SEB grupas" uzņēmums "SEB līzings" ir izsniedzis finansējumu AS "Talsu autotransports" 713 280 eiro apmērā, lai uzņēmums varētu paplašināt savu autoparku. AS "Talsu autotransports" iegūto finansējumu izmantojis, lai iegādātos četrus jaunus "SETRA" markas autobusus.

Jauniegādātie autobusi ir aprīkoti ar novērošanas kamerām, tajos ir pieejams WIFI, kā arī pasažieriem ir iespēja norēķināties ar maksājumu kartēm.

Arnis Škapars, "SEB bankas" valdes loceklis, informē: ""Talsu autotransports" ir ilggadējs "SEB bankas" klients, kurš ik gadu atjauno savu autobusu parku, lai nodrošinātu pasažieru vēlmēm atbilstošus pārvadājumus reģionālajos un starppilsētu maršrutos. Mūsu kā bankas vadmotīvs, atbalstot šāda veida uzņēmumus, ir veicināt un attīstīt jēgpilnas, ekonomiski pamatotas iniciatīvas, un šī ir tieši tāda. Esmu pārliecināts, ka līdz ar pārdomātu biznesa stratēģiju, vēlmi attīstīties, uzņēmums sasniegs arvien jaunus panākumus."

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Gaidāmās vētras dēļ Ventspilī un Liepājā Jaungada svinības, iespējams, notiks bez salūta

LETA,31.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gaidāmās vētras dēļ Ventspilī un Liepājā Jaungada svinības, iespējams, notiks bez salūta, informēja pilsētu pašvaldībās.

Meteoroloģiskās prognozes liecina, ka no Baltijas jūras Ventspils pilsētas virzienā strauji tuvojas vētra, kura var sasniegt vēja ātrumu līdz pat 12-15 metrus sekundē. Ja prognozes piepildīsies, tad svētku salūts drošības dēļ tiks atcelts, skaidroja Ventspils Komunālās pārvaldes sabiedrisko attiecību speciāliste Sigita Znotiņa.

Gala lēmums, ņemot vērā laika apstākļus, tiks pieņemts īsi pēc pusnakts. Znotiņa informēja, ka no plkst.23.30 ventspilnieki un pilsētas viesi aicināti pavadīt veco un sagaidīt Jauno gadu Lielajā laukumā, kur muzicēs grupa «Credo».

Jaunākās ziņas par laika prognozēm sniedz jūras kapteiņu dienests, un tiek paredzēts, ka laika apstākļi sāks pasliktināties pēc plkst.20 vakarā. Likums nosaka, - ja vēja ātrums pārsniedz deviņus metrus sekundē, izmantot pirotehniskos izstrādājumus nav atļauts, lai neapdraudētu apkārtējās vides un cilvēku drošību.

Komentāri

Pievienot komentāru