Apdrošināšanas sabiedrība Balta no šodienas maina savu vizuālo identitāti. Ar šo identitātes maiņu Balta pilnībā pievienojas PZU grupas uzņēmumu saimei.
Kā atklāj informācijas aģentūras un pētījumu centra SKDS pērn veiktā aptauja, lielākās bažas, lai iegādātos apdrošināšanu, klientiem rada pakalpojumu augstās cenas - tā uzskata 42% no respondentiem. Tam seko viedoklis, ka apdrošināšanas polišu noteikumi ir sagatavoti apdrošināšanas kompāniju, nevis klientu labā – tā uzskata 36,7% aptaujāto, savukārt 29,3% atzīmē, ka iemesls ir neuzticēšanās apdrošināšanas kompānijām kā tādām.
«Uzskatām, ka mums ir pienākums šos stereotipus lauzt. Līdzīgi kā ikviens darba veicējs vēlas savā darbā saskatīt jēgu un būtību, arī mēs kā uzņēmums un katrs tajā strādājošais vēlamies ikdienā darīt lietas, kas kopumā pasauli padara labāku. Šobrīd vēlamies klientiem atklāt, ka esam vēl vairāk atvērti jaunu ideju realizēšanai un attīstībai un vēlamies sasniegt jaunu attiecību kvalitāti,» identitātes maiņu skaidro valdes priekšsēdētājs Bogdans Benčaks.
2014.gada 30.jūnijā par apdrošinātāja Balta akcionāru kļuva apdrošinātājs PZU grupa. Apdrošinātāja Balta logo maiņa ir pēdējais solis.