Jaunākais izdevums

Investējot 160 tūkstošus eiro, interneta veikals 220.lv atvēris jaunu preču saņemšanas punktu iepirkšanās un izklaides centrā "Akropole", informē uzņēmumā.

Saistībā ar Covid-19 izplatības ierobežojumiem, jaunais tiešsaistes pirkumu saņemšanas punkts darbosies tikai preču izsniegšanai, ne tirdzniecībai, ievērojot augstākās drošības prasības.

Jaunā veikala kopējā tirdzniecības platība ir 250 m2, un tajā strādās 7 cilvēki, informē "Pigu Grupas" izpilddirektors Daiņus Ļuļis.

"220.lv veikali ir pārveidoti par preču saņemšanas punktiem un darbosies, lai pircēji varētu saņemt savas nepieciešamākās preces, kas pasūtītas tiešsaistē. Šobrīd, kad mūsu piegādes partneri ir pārslogoti un atsevišķos gadījumos preču piegādes kavējas, mūsu galvenais uzdevums ir nodrošināt ātru un drošu visa veida preču saņemšanu," norāda D. Ļuļis.

Lai nodrošinātu visaugstākos drošības pasākumus, jaunajā preču saņemšanas punktā tiek ievēroti visi ierobežojumi, tai skaitā preču saņēmēju skaita ierobežošana vienā telpā, 2 metru distances ievērošana, kā arī tiek izmantoti tādi risinājumi kā norobežojošais stikls, maskas darbiniekiem, dezinfekcijas līdzekļu lietošana, kā arī ik reizi pēc klienta numuriņa izsniegšanas, tiks veikta digitālo ekrānu dezinfekcija un virsmu dezinfekcija.

220.lv jau iepriekš ir atteicies no skaidras naudas norēķiniem, kā arī mudina pircējus izmantot pašapkalpošanās pakomātus.

"Pirms laika pieņēmām lēmumu slēgt preču saņemšanas punktu Ģertrūdes ielā, kā rezultātā atvērām jaunu veikalu un preču saņemšanas punktu iepirkšanās un izklaides centrā "Akropole". Šobrīd visi spēki tiek ieguldīti, lai nodrošinātu klientu un darbinieku drošību, tāpēc oficiālie veikala atvēršanas svētki atlikti uz nenoteiktu laiku.

Pēc izsludinātās ārkārtas situācijas valstī, 220.lv pārcels arī savas biroja telpas uz Akropoles Biznesa centru. Lai ievērotu darbinieku drošību, šobrīd 220.lv administratīvā resursa darbinieku darbs noris no mājām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs internetā 220.lv nācis klajā ar vērienīgu piedāvājumu pircējiem – bezmaksas piegādēm uz pakomātiem visā Latvijā. Līdz šim 220.lv Marketplace izdevies pulcēt ap 4000 Baltijas valstu un Somijas uzņēmēju, un tas vēl nav viss. 220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols uzskata, ka Latvijas uzņēmēji kopā var turēties pretī globālo tirdzniecības milžu iespējām.

Ko uzņēmums pēdējo piecu gadu laikā, kopš attīstījis Marketplace, paveicis, šobrīd attīsta un darīs nākotnē, to stāsta 220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols.

Pandēmijas periods no 2020.gada līdz 2022.gadam bija īpašs posms visā tiešsaistes pārdošanā, mainot iedzīvotāju paradumus, sekmējot strauju pieprasījuma pieaugumu, radot izaicinājumus piegādes ķēdēm. Kā pēc pandēmijas laika mainījies 220.lv darbs, un kādas atziņas un secinājumus uzņēmums guva šajā pandēmijas laikā?

Pandēmijas laika lielākais izaicinājums bija preču piegādes līdz gala pircējam. Īsā laika periodā strauji palielinājās pieprasījums un radās situācijas, kad prece ir noliktavā, tā ir pasūtīta, bet kurjers, kas varētu to piegādāt, ir rezervēts jau divas nedēļas uz priekšu. Tā bija sarežģīta situācija, ka ir prece, ir pircējs, bet nav, kas piegādā. Tobrīd mēs pieņēmām lēmumu skaitliski palielināt savu fizisko veikalu tīklu un preču saņemšanas punktus, kas bija vienīgais veids, kā veicināt, lai pircējiem ir iespēja preces saņemt viņiem ērtā laikā. Toreiz veikaliem bija liegumi, tāpēc, ievērojot visus drošības un higiēnas nosacījumus, garantējām preču saņemšanu klātienē, ko pircēji ļoti novērtēja konkrētajos apstākļos. Vienlaikus loģistikas uzņēmumi investēja savā attīstībā, tāpēc, beidzoties pandēmijai, loģistikas uzņēmumi bija veikuši tehnoloģisku lēcienu. Praktiski tas nozīmēja, ka paciņas patērētājs var saņemt krietni ātrāk un saņemšanas punktu skaits ir būtiski pieaudzis. Pakomātu skaits Latvijā pandēmijas laikā būtiski palielinājās, un mēs nonācām pie secinājuma, ka preču saņemšanas punktu nepieciešamība ir jāpārvērtē, jo pakomātu piegāžu izmaksas bija kļuvušas krietni izdevīgākas. Turklāt pēc pandēmijas bija bažas, ka interneta darījumu vai pirkumu skaits saruks, bet varu teikt, ka šīs bažas nav piepildījušās un pircēji turpina iepirkties internetā. Taču kopumā e-komercijā situācija ir kļuvusi saspringtāka un attīstības temps mērenāks. Mēs atšķiramies ar to, ka esam tirdzniecības platforma, kas apvieno daudzu uzņēmēju darbību, tādēļ ir mazliet vieglāk, bet vienam uzņēmējam - izaicinoši. Kopējais secinājums no pandēmijas laika ir nemitīgi uzraudzīt pircēju paradumu maiņu, kādas ir globālās tendences, un jācenšas aktīvi pielāgoties. Tie uzņēmumi, kuri to spēs, izdzīvos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Investēs vairāk nekā 20 miljonus eiro Pigu Hobby Hall Group

Db.lv,04.04.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Internetveikala "220.lv" īpašnieka, Baltijas tirgus e-komercijas uzņēmuma "Pigu Hobby Hall Group" ("PHH Group") akcionāri - privātā kapitāla investors "Mid Europa Partners" investēs vairāk nekā 20 miljonus eiro e-komercijas un platformas "Marketplace" attīstībā, informē "220.lv" pārstāvji.

Būtiskas investīcijas ļaus jau izstrādātajai un pielāgotajai e-komercijas sistēmai ilgtspējīgi augt, uzlabot produkta kvalitāti, sortimentu un pakalpojumus, vienlaikus nostiprinot savas pozīcijas, norāda "PHH Group" valdes priekšsēdētājs Daniels Ropers.

"PHH Group" un "220.lv" izpilddirektors Daiņus Ļuļis stāsta, ka "Covid-19 ierobežojumi deva milzīgu impulsu tirdzniecības kanālu pārejai no bezsaistes uz tiešsaisti, un gandrīz vienas nakts laikā vajadzēja trīskāršot maksimālo jaudu.

Viņš norāda, ka līdzekļi tiek investēti, lai atbalstītu arvien pieaugošo jauno pārdevēju skaitu uzņēmuma "Marketplace" tirgū, jo pārdevēji pielāgojas mainīgajai uzņēmējdarbības videi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

220.lv Marketplace maijā paplašinās darbību Somijā

Db.lv,18.04.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"PHH Group", kas Latvijā pārvalda tirdzniecības centru internetā "220.lv", Lietuvā "Pigu.lt", savukārt Igaunijā "Kaup24.ee" un "Hansapost.ee", no maija paplašinās savu darbību un atvērs tīkla "Marketplace" platformu Somijā, informē kompānijā.

Somijā "Marketplace" būs pazīstams ar zīmolu "HobbyHall.fi"."PHH Group" un "220.lv" izpilddirektors Florins Filote norāda, ka lēmums saskan ar kompānijas stratēģisko mērķi investēt "Marketplace" attīstībā.

Pēc viņa teiktā, pārdevējiem ērtības nodrošinās tas, ka, neskatoties uz "Marketplace" dažādajiem nosaukumiem katrā no valstīm, tirgotājiem būs nepieciešams tikai viens konts tirdzniecībai visos četros tirgos ar vairāk nekā 11 miljoniem iedzīvotāju. Filote paredz, ka līdz 2027.gadam Somijas tirgū būs aptuveni četri miljoni tiešsaistes pircēju.

"220.lv Marketplace" pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols min, ka viens no uzņēmuma galvenajiem mērķiem ir nodrošināt stabilu "Marketplace" darbību jau no pirmajām minūtēm pēc tā darbības sākšanas Somijā, vienlaikus nodrošinot platformas attīstību. Pārdevēji jaunajam tirgum tiks pievienoti pakāpeniski.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

E-komercijas veiksmes stāsts – kā īsā laikā tirgot savas preces visā Baltijā?

Sadarbības materiāls,13.09.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējā gada laikā e-komercija ir kļuvusi par vienu no šā brīža aktuālākajām nozarēm, domājot gan par klientu ērtībām, gan uzņēmējdarbību. Šo tendenci apliecina Baltijas e-komercijas līderis „PHH Group”, kurā iekļaujas arī 220.lv, nodrošinot Marketplace platformu tirdzniecībai jau vairāk nekā 3500 pārdevējiem. Pievienošanās jau esošai e-komercijas platformai uzņēmējiem sniedz iespējas, kas citkārt nebūtu iespējamas. Ar Marketplace ātrāk tiek gūta atpazīstamība pircēju vidū, paātrināta izaugsme Latvijā, kā arī īsākā laikā tiek paplašināts darbības lauks, ieejot Lietuvas un Igaunijas tirgos, bet drīzumā – Somijā. Par to ir pārliecinājusies arī Svetlana Jauce, uzņēmuma “Refan Kosmētika” direktore, kuras vadītā uzņēmuma pieredze atgādina, ka e-komercija šobrīd ir pieejama ikvienam uzņēmumam.

No fiziskā veikala aizvēršanas uz tirdzniecību internetā – kā tas notika?

S. Jauce norāda, ka uzņēmums “Refan Kosmētika” Marketplace pievienojies jau kopš platformas izveides un tas bijis viens no pirmajiem, kas izmēģinājis tirdzniecību 220.lv. Turpina S. Jauce: “Viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ nolēmām uzsākt tirdzniecību 220.lv, bija iespēja paplašināties Lietuvā un Igaunijā, un, kā vēlāk izrādījās, pavisam drīz šāda iespēja būs arī Somijā. Kamēr norit tirgus apvienošanās process un Marketplace drīzumā pavērs ceļu uz Somiju, mēs jau paralēli apgūstam šo tirgu un tā patērētāju, lai brīdī, kad uzsāksies tirdzniecībā, mēs būtu gatavi! Šo tirgu apvienošanās sniegs nebijušas iespējas kā vietējiem pircējiem, tā mums – tirgotājiem, piedāvājot plašāku un vēl daudzveidīgāku sortimentu. Jau tagad redzam cik liela daļa iedzīvotāju ir pilnībā pārgājusi uz pirkumu veikšanu tiešsaistē un, domāju, ka šī tendence neapstāsies.” Vienlaikus viņa atklāj, ka šovasar tika pieņemts lēmums par “Refan Kosmētika” fiziskā veikala slēgšanu un pilnīgu pāriešanu uz e-komercijas tirdzniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

220.lv pārvaldītāja Marketplace apgrozījums pērn pieaudzis par 66%

Db.lv,19.03.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta tirdzniecības platformas "PHH Group Marketplace", kurā ietilpst arī internetveikals "220.lv", apgrozījums pagājušajā gadā bija 105 miljoni eiro, kas ir par aptuveni 66% vairāk nekā 2022.gadā, informē kompānijas pārstāvji.

Kopumā 2023.gadā "PHH Group Marketplace" veikti trīs miljoni pasūtījumu, kas, salīdzinot ar 2022.gadu, ir kāpums par vairāk nekā 67%.

220.lv Marketplace Pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols uzsver, ka kopumā e-komercijas izaugsmes temps gan Latvijā, gan globāli pērn ir bijis mērens. Savukārt marketplace, kas pēc savas pieejas un uzbūves ir tirdzniecības tīkls internetā, preces vienuviet tirgojot dažādiem tirgotājiem, ir šobrīd rezultatīvākais e-komercijas risinājums, raugoties gan no pricēju, gan arī uzņēmēju perspektīvas.

“Pērn, turpinot biznesa izaugsmes stratēģiju un attīstot Marketplace konceptu, brīdī, kad kopējais e-komercijas nozares sniegums sāka kristies, tieši marketplace jeb tirdzniecības platformas koncepts noturēja uzņēmuma tirgus līdera pozīcijas. Piecu gadu laikā, kopš darbojas 220.lv Marketplace, platforma ir pielāgojusi savu darbību mainīgajiem tirgus apstākļiem, ko veicināja gan Covid-19 pandēmija, gan Krievijas uzsāktā kara Ukrainā radītās sekas, tajā skaitā ekonomiskā lejupslīde. 2023.gada jūnijā Marketplace paplašināja savu darbību, atverot arī tirgu Somijā, kas vienlaikus palielināja sortimenta kvalitāti un investīcijas noliktavu infrastruktūrā. Somijas tirgu vērtējam kā vienu no perspektīvākajiem e-komercijai, jo dati rāda, ka 77% Somijas patērētāju pēdējo 28 dienu laikā ir veikuši pirkumus tiešsaistē, starp TOP3 preču kategorijām ierindojoties dārzkopības un sporta, kā arī aktīvās atpūtas precēm,” turpina K. Ozols.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par e-komercijas grupas Baltijā un Somijā "Pigu Hobbyhall Group" (PHH Group), kas pārvalda arī Latvijā strādājošo internetveikalu "220.lv", grupas izpilddirektoru kļuvis Darjušs Včislo, informē kompānijā.

Viņš grupas vadību pārņem no Florina Filotes.

Včislo min, ka kompānija viņa vadībā turpinās investēt uzņēmuma attīstībā.

Kompānijā norāda, ka Včislo strādājis vadošos amatos uzņēmumos "Metro Group/Makro Cash and Carry" un "Office Centre", iepriekš bijis arī "Tesco Poland" operatīvais direktors, kā arī bijis mazumtirdzniecības ķēdes izpilddirektors "EuroCash" grupā un "PROFI Rom Food Romania" valdes vecākais konsultants.

Jau vēstīts, ka "220.lv" pārstāvošais uzņēmums SIA "Pigu Latvia" finanšu gadā, kas ilga no 2021.gada 1.aprīļa līdz 2022.gada 31.martam, strādāja ar 40,742 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 19% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 24,7% un bija 817 307 eiro. Kompānijas pagājušā finanšu gada rezultāti pagaidām nav publiskoti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Xiaomi roboti - putekļsūcēji ar mazgāšanas funkciju ir inovatīvi risinājumi mājas uzkopšanai. Tie piedāvā jaunas tehnoloģijas efektīvai uzkopšanai, nodrošinot lietotājiem ērtības un laika ekonomiju. Šie roboti ne tikai vāc putekļus, bet arī veic grīdas mazgāšanu autonomi.

Ar modernām sensoru tehnoloģijām un programmatūru, Xiaomi roboti pielāgojas dažādiem virsmu tipiem un nodrošina augstu tīrīšanas kvalitāti.

Labākie roboti - putekļsūcēji

Autonomā navigācija

Xiaomi roboti izmanto autonomās navigācijas tehnoloģiju. Šī tehnoloģija ļauj ierīcēm efektīvi pārvietoties pa telpu. Roboti skenē vidi un veido karti - tādējādi tie var noteikt labāko ceļu, lai sasniegtu mērķi.

Roboti spēj pielāgoties dažādām telpām, tie ņem vērā mēbeles un citus šķēršļus. Pateicoties šai tehnoloģijai, roboti var strādāt pat telpās ar daudz šķēršļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katram vīrietim ir nepieciešams instrumentu komplekts, kas atvieglo ikdienas mājokļa uzdevumus. Bez īstajiem rīkiem var rasties grūtības, kad nepieciešams veikt kādu remontdarbu vai vienkāršu darbību - ieskrūvēt, izskrūvēt kaut ko.

Āmurs

Āmurs ir viens no pamatinstrumentiem. Tas ir nepieciešams un noderīgs dažādas situācijās. Ar āmuru var gan iesist naglas, gan piekoriģēt virsmas, strādāt ar metāla detaļām u.c. Ir svarīgi izvēlēties pareizo āmuru konkrētai darbībai. Parasti āmuriem ir koka vai metāla rokturi, smagos lielos āmurus sauc par veseriem.

Skrūvgrieži

Plakanie un krusta skrūvgrieži ir nepieciešami katrā instrumentu komplektā. Skrūvgrieži ir būtiski, lai pievienotu vai atvienotu dažādas detaļas, tāpat tie vienmēr noder mēbeļu salikšanā un daudzās citās dzīves situācijās. Ieteicams iegādāties komplektu ar dažāda izmēra skrūvgriežiem.

Mērlente

Mērlente ir vēl viens svarīgs rīks, kas bieži vien ir nepieciešams. Mērlente palīdz precīzi izmērīt attālumus. Tā ir noderīga, plānojot remontdarbus vai mērot izvietojuma vietas mēbelēm. Tipiska mērlente ir vismaz trīs metrus gara. Izvēlies tādu, kas ir izturīga un viegli lietojama.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apvieno Pigu Group un Hobby Hall

Db.lv,17.06.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Privātā kapitāla investors “Mid Europa Partners” (Mid Europa) ir noslēdzis “Pigu Group” un “Hobby Hall Group OÜ” (“HHG”) akciju iegādes procesu, izveidojot vienu grupu, tai kļūstot par vadošo tiešsaistes tirdzniecības centru Lietuvā, Latvijā, Igaunijā un Somijā.

Apvienotā grupa ir kļuvusi par lielāko e-komercijas spēlētāju Baltijā.

Grupa ir apvienojusi vairākus miljonus reģistrētu klientu četrās valstīs – Pigu.lt Lietuvā, Kaup24.ee un Hansapost.ee Igaunijā, 220.lv un Xnet.lv Latvijā un Hobbyhall.fi Somijā.

3 tūkstoši Baltijas valstu pārdevēji pārdod vairāk nekā 1.5 miljonu preces jaunā uzņēmuma lielākajā e-platformas daļā – “Pigu Group”, pircējiem platformu apmeklējot vairāk nekā 100 miljonus reižu gadā. Pēc apvienošanās ar lielāko, “Hobby Hall OU” pārvaldīto interneta veikalu, kopīgajā e-platformā tirgoto preču skaits palielināsies par vairāk nekā 2 miljoniem, savukārt apmeklētāju skaits sasniegs gandrīz 145 miljonus gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Pigu Hobby Hall Group jauns izpilddirektors

Db.lv,02.05.2022

Uz laiku izpilddirektora amatā stāsies Ksavjers Karliers (Xavier Carlier), kurš iepriekš bijis pārmaiņu vadības direktors.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas e-komercijas uzņēmuma “PHH Group” ilggadējais izpilddirektors Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys) ir nolēmis nodot savu izpilddirektora amatu, savstarpēji vienojoties ar “PHH Group” valdi un akcionāriem.

Viņa vietā uz laiku izpilddirektora amatā stāsies Ksavjers Karliers (Xavier Carlier), kurš iepriekš bijis pārmaiņu vadības direktors.

“PHH Group” nesen definēja savu izaugsmes stratēģiju turpmākajiem gadiem un tās īstenošanai saņēma ievērojamu papildu finansējumu no akcionāriem.

"Šajā uzņēmumā strādāju teju 15 gadus. No pieticīgiem pirmsākumiem „Pigu Group“ ir piedzīvojusi iespaidīgu izaugsmi un lielus panākumus. Pēdējo divu gadu aktualitātes ir apvienojušas „Pigu Group“ un „Hobby Hall Group“ jaunizveidotajā „PHH Group“, stiprinot akcionāru bāzi ar „MidEuropa“. Es lepojos ar to, ko esam sasnieguši kopā,” komentē D.Ļuļis.

Viņš piebilst, ka "šis ceļš nebūt nav beidzies: nesen esam vienojušies ar mūsu valdi un akcionāriem piešķirt nebijušus resursus, lai mūsu ambiciozo inovāciju un izaugsmes plānu padarītu par realitāti. Esam nostiprinājuši akcionāru bāzi, izveidojuši augstas kvalitātes uzraudzības padomi un būtiski stiprinājuši „Pigu Hobby Hall“ komandu, tuvākajā laikā sagaidot vēl citus jaunumus. Man jaunās stratēģijas īstenošanas sākums ir īstais brīdis, lai paietu malā. Es turpināšu strādāt kā valdes un izpilddirektora padomnieks, un kā nozīmīgs „PHH Group“ akcionārs".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 50 000 eiro, tirdzniecības centrs internetā 220.lv ir atvēris pirmo klātienes veikalu un preču saņemšanas punktu Kurzemē, kas atrodas Liepājā.

Jaunais veikals un preču saņemšanas punkts ir daļa no uzņēmuma tīkla paplašināšanās stratēģijas ar mērķi stiprināt pārklājumu visā Latvijā.

Pētertirgū izveidotā veikala kopējā tirdzniecības platība ar noliktavu ir 300 m2, no kuriem 100 m2 aizņem tirdzniecības zāle. Lēmums atvērt veikalu Liepājā pieņemts, jo šī pilsēta atrodas ģeogrāfiski tālu un tur ir liels 220.lv klientu īpatsvars, tāpēc, lai nodrošinātu labāko iepirkšanās pieredzi, uzņēmuma ir jābūt tur, kur ir tā klienti, komentē uzņēmuma pārstāve Līga Bubko.

"E-komercijas izaugsme un tās apjomi nākotnē tikai turpinās augt. Lai apmierinātu mūsu klientu vēlmes, mēs jau kādu laiku investējam līdzekļus jaunu partnerību un fiziskās apkalpošanas punktu tīklā. Tā nodrošinām labāko iepirkšanās pieredzi, domājot par pircējiem, kuriem patīk iepirkties un iepazīties ar preču sortimentu ne vien tiešsaistē, bet arī klātienē, un kuri vēlas internetā iegādātās preces saņemt ātri un bez maksas. Tāpat gribu uzsvērt, ka Liepājas veikala atvēršana ir daļa no mūsu biznesa stratēģijas, arvien vairāk paplašinot 220.lv veikalu un preču saņemšanas punktu skaitu, ko, neraugoties uz krīzes radītajiem izaicinājumiem, turpinām mērķtiecīgi īstenot,” norāda L. Bubko.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Marketplace platformā trīs gados pārdotas preces vairāk nekā 80 miljonu eiro vērtībā

Db.lv,06.10.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas valstu un Somijas e-tirdzniecības uzņēmuma "PHH Group", kurā iekļaujas arī tirdzniecības centrs internetā "220.lv", izveidotajā "Marketplace" trīs gados pārdots gandrīz četri miljoni preču vairāk nekā 80 miljonu eiro vērtībā, informē uzņēmumā.

Vienlaikus šo gadu laikā ir noslēgta sadarbība ar 4000 pārdevējiem Baltijas līmenī. Plānots, ka "Marketplace" pārdošanas apjoms 2023.gadā sasniegs 100 miljonus eiro.

Kā norāda kompānijā, patlaban Lietuvas, Latvijas un Igaunijas tirgos "Marketplace" platformā pārdod preces vairāk nekā 4000 dažādi pārdevēji.

"Marketplace" darbību uzsāka 2019.gada septembrī, līdz gada beigām platformas pārdošanas apjomiem sasniedzot 71 000 eiro. 2020.gadā pārdošanas apjomi platformā pieauga līdz 7,6 miljoniem eiro, 2021.gadā līdz 39,7 miljoniem, savukārt šogad partneru preces pārdotas 34,2 miljonu eiro vērtībā.

"220.lv Marketplace" pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols norādīja, ka uzņēmuma stratēģiskais mērķis ir palielināt "Marketplace" darbības rādītājus visā grupā. Proti, patlaban "220.lv" partneri pārdod aptuveni 30% no visa uzņēmumu grupas apgrozījuma, savukārt nākamajos divos gados šo rādītāju plānots palielināt līdz 50%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par klientu augstāk novērtētajiem internetveikaliem dažādās kategorijās šogad atzīti "Rdveikals.lv", "JanisRoze.lv", "lensor.eu", "Barbora.lv", "Douglas.lv", "Weekendshoes.lv", "220.lv" un "drogas.lv".

Šā gada oktobrī digitālā mārketinga aģentūrā "iMarketings.lv " sadarbībā ar "Kantar/TNS" veica pētījumu, lai noskaidrotu pircēju visaugstāk novērtētos Latvijas interneta veikalus. Kopumā pētījumā piedalījās vairāk nekā tūkstoš respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Pētījuma gaitā interneta veikali tika vērtēti pēc 23 atlases kritērijiem, piemēram, piegādes laika, drošības, reputācijas, preces atgriešanas iespējam, klientu apkalpošanas utt.

Interneta veikali tika vērtēti desmit kategorijās. Elektronikas kategorijā bija izvirzīti "1a.lv", "220.lv" un "Rdveikals.lv". Šī gada patērētāju iecienītākais internetveikals šajā kategorijā, tāpat kā pērn, ir "Rdveikals.lv".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 laiks ir mainījis cilvēku paradumus e-komercijā, un pieaugošajam pieprasījumam un klientu prasībām pretī ir jāliek efektīvs piegādes ātrums un pēc iespējas plašāks preču sortiments.

Tāds ir kopīgais secinājums pēc radošās konferences “Loģistika e-komercijā”, kuru izdevniecība Dienas Bizness organizēja sadarbībā ar VAS Latvijas Pasts, SIA Omniva, SIA Rimi Latvia, tirdzniecības centru internetā 220.lv un SIA SSI Schaefer.

Pasts e-komercijas laikmetā

Vēl aizvien Latvijas Pasta īpašumā ir pasta nodaļas, kuras izveidotas pirms 100 gadiem, kad valdīja zirgu transports un telegrāfs, tomēr šīs aizpagājušā gadsimta liecības uzņēmumā mudinājušas VAS Latvijas Pasts valdes priekšsēdētāju Mārci Vilcānu domāt par nākotni.

Patlaban vairs tikai daži sūta vēstules papīra formātā, toties teju katrs ir iegādājies preci internetā, un nereti to piegādā Latvijas Pasts. Uzņēmums pēdējos gados ir atdzimis jaunā veidolā kā e-komercijas loģistikas realizētājs, un šī joma ik dienu piedāvā jaunus izaicinājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Pigu un Hobby Hall Group apvienoto uzņēmumu grupu sauks PHH Group

Db.lv,11.08.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas "Pigu" un Somijas "Hobby Hall Group" (HHG) apvienoto uzņēmumu grupu, kurā ietilpst arī Latvijas internetveikali "Xnet.lv" un "220.lv", sauks "PHH Group", informē uzņēmumā.

“Uzsākot darbu zem “PHH Group” karoga, mēs turpinām iepriekš plānoto grupas apvienošanas procesu. Pagaidām izmaiņas grupas vadītajās vietējās e-platformās un interneta veikalu nosaukumos netiek plānotas,” norāda Daiņus Ļuļis, “PHH Group” vadītājs.

Jau vēstīts, ka šā gada jūnijā privātā kapitāla investori “Mid Europa Partners” apvienoja četru valstu populārākos interneta tirdzniecības uzņēmumus: “Pigu.lt” Lietuvā, “Kaup24.ee” un “Hansapost.ee” Igaunijā, “220.lv” un “Xnet.lv” Latvijā, kā arī “Hobbyhall.fi” Somijā.

Viena no tuvākajām klientiem pamanāmajām izmaiņām būs preču migrācija starp grupas e-platformām Latvijā un Igaunijā. “Mēs plānojam, ka viss Latvijas interneta veikalā “Xnet.lv” pieejamais preču klāsts, aptuveni 220 000 vienību, jau tuvākajā nākotnē būs pieejams tirdzniecības centra internetā “220.lv” klientiem,” norāda D. Ļuļis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pulksteņi vīriešiem pieejami dažādos stilos un ar dažādām funkcionalitātēm, atspoguļojot gan ikdienas praktiskumu, gan izsmalcinātu eleganci. No sportiskiem līdz klasiskiem modeļiem – katrs vīrietis var atrast tieši to, kas vislabāk atbilst viņa dzīvesstilam un personībai.

https://220.lv/lv/apgerbi-apavi-aksesuari/aksesuari-viriesiem/viriesu-pulksteni

Klasiskie pulksteņi

Klasiskie pulksteņi ir izturējuši laika pārbaudījumu. Tie simbolizē eleganci un izsmalcinātību. Šie pulksteņi bieži tiek izvēlēti svarīgiem notikumiem vai kā dāvana nozīmīgos dzīves notikumos.

Tos izceļ vienkāršs dizains un funkcionalitāte. Parasti tie ir aprīkoti ar ādas siksniņu vai metāla rokassprādzi. Klasiskais pulkstenis var papildināt jebkuru stilu, padarot to par universālu aksesuāru.

Sporta pulksteņi

Sporta pulksteņi ir izstrādāti, ņemot vērā tā nēsātāja aktīvo dzīvesveidu. Tie ir noturīgi pret ūdeni, triecieniem un skrāpējumiem. Bieži aprīkoti ar papildus funkcijām kā hronometrs, kompass un barometrs, tie atbilst vajadzībām dažādās sporta aktivitātēs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

220.lv uzsāk grāmatu tirdzniecību

Zane Atlāce - Bistere,12.02.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar "220.lv" attīstīto tirdzniecības platformu "marketplace" un noslēgto sadarbību ar grāmatnīcu tīklu "Globuss" interneta veikals uzsācis grāmatu tirdzniecību.

Grāmatas kopumā ir jauna preču kategorija interneta veikalā "220.lv", norāda tiešsaistes tirdzniecības platformas marketplace vadītājs Raimondas Žilēnas. "Grāmatas visā pasaulē interneta veikalos ir viena no pieprasītākajām preču kategorijām un redzam tās potenciālu arī Latvijā, līdz ar to sadarbības uzsākšana ar "Latvijas Grāmata" ir likumsakarīgs solis. Nenoliedzami fakts, ka grāmatu tirdzniecību aizsākam, pateicoties "marketplace", mums kā uzņēmumam ir svarīgs, tādējādi apstiprinot platformas priekšrocības un ieguvumus gan no uzņēmējdarbības, gan klientu viedokļa. Turpinot darbu pie kategorijas pilnveides, sagaidām, ka tuvākajā nākotnē "marketplace" būs viens no lielākajiem grāmatu tirdzniecības kanāliem Latvijā. Šobrīd sortimentā ir dažādu žanru un dažādiem vecumiem domātas grāmatas," norāda R.Žilēnas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, kad mēs meklējam lietās ne tikai funkcionalitāti, bet arī dizainu un personiskumu, galda lampas var kļūt par izteiksmīgu interjera elementu. Neatkarīgi no tā, vai galda lampa vajadzīga rakstīšanai, lasīšanai vai vienkārši omulīgas atmosfēras radīšanai, tās ir pieejamas dažādiem dzīves gadījumiem.

https://220.lv/lv/mebeles-un-interjers/apgaismojums/galda-lampas

Galda lampas ir būtisks elements, kas var uzlabot mājokļa funkcionalitāti. Izvēlētā apgaismojuma veids var ievērojami atvieglot ikdienas darbības, piemēram, lasīšanu vai darbu pie datora.

Efektīvi novietota galda lampa nodrošina pietiekamu gaismu, neizraisot acu nogurumu. Tās arī ļauj viegli mainīt apgaismojuma intensitāti atkarībā no konkrētās aktivitātes vajadzībām. Papildus funkcionalitātei, galda lampas piedāvā arī estētisku pievienoto vērtību, ļaujot radīt mājoklī siltu un mājīgu atmosfēru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākais aktīvu pārvaldītāja East Capital Real Estate fonds East Capital Real Estate IV iegādājies “pēdējās jūdzes” izplatīšanas centru Viļņā, Lietuvā, pilnībā iznomājot to reģionālajam e-komercijas līderim Pigu, kas ir daļa no PHH Group.

Šis ir jau ceturtais fonda iegādes darījums, šobrīd tam pieder arī SEB bankas galvenā mītne un VIA 3L loģistikas centrs Tallinā, kā arī vēl viens loģistikas un izplatīšanas centrs Viļņā. East Capital Real Estate IV kopējais investīciju mērķis ir vismaz 400 miljoni eiro.

Īpašums ir nesen atjaunots, 6500 kvadrātmetru liels izplatīšanas, mazumtirdzniecības un biroju komplekss, kas šogad tika pilnībā pielāgots Pigu vajadzībām. Tajā atrodas galvenā mītne vairāk nekā 300 Pigu Lietuvas biroja darbiniekiem. Tas ir arī lielākais veikals Lietuvā ar "drive in" jeb preču izņemšanas punkta iespējām. Izplatīšanas centrā iekļaujasarī 3500 kvadrātmetru liela noliktava, kas ļauj nekavējoties piegādāt vairāk nekā 10 000 unikālu preču un zīmolu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijā vadošā e-komercijas uzņēmuma Pigu HobbyHall Group ("PHH Group"), kas pārvalda arī tirdzniecības centru internetā 220.lv, par jauno izpilddirektoru kļuvis e-komercijas profesionālis Florins Filote (Florin Filote), kurš kopš šī gada maija strādāja par grupas ieņēmuma daļas vadītāju.

Uzņēmuma izpilddirektora vietu atstās Ksavjers Karljē (Xavier Carlier), kurš šo amatu uz laiku ieņēma kopš šī gada aprīļa, kad “PHH Group” ilggadējais izpilddirektors Dainius Liulys (Dainius Liulys) paziņoja par aiziešanu no aktīvās uzņēmuma vadības un tika uzsākta jaunā vadītāja meklēšana. Jaunais izpilddirektors savus pienākumus sāks veikt no 10. oktobra.

Kerims Turkmens (Kerim Turkmen), “PHH Group” akcionāra, uzņēmuma Mid Europa partneris, norāda: "Kā akcionāri esam priecīgi, ka Florins Filote ir piekritis izaicinājumam vadīt Pigu HobbyHall Group. Viņa profesionālā pieredze un sasniegumi starptautiskās e-komercijas vidē un tirgus biznesa attīstībā nešaubīgi nesīs lielus panākumus, “PHH Group” ieejot jaunā attīstības posmā. Akcionāru vārdā es gribētu pateikties Ksavjēram Karljē par stabilitātes nodrošināšanu mūsu uzņēmumam sarežģītajā pārmaiņu periodā, un veiksmīgu augstākās vadības funkciju pārejas nodrošināšanu."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāki uzņēmumi Latvijā ir paziņojuši par atteikšanos sadarboties ar partneriem Krievijā, kuras armija pēc Vladimira Putina pavēles iebrukusi Ukrainā.

Solidarizējoties ar Ukrainu un ukraiņiem, kuru vidū ir arī Rimi Baltic darbinieki un klienti, kā arī krasi iestājoties pret militāro agresiju, ko Krievija izvērsusi Ukrainā, Rimi Baltic lēmis pārtraukt Krievijā ražotu preču tirdzniecību.

Rimi Baltic lēmums nozīmē, ka no šī brīža gandrīz 300 Rimi veikalos Lietuvā, Latvijā un Igaunijā no sortimenta tiek izņemtas Krievijā ražotas preces, kā arī pārtrauks to importu no starptautiskajiem izplatītājiem.

Amsils: Dobeles dzirnavnieka sadarbība ar Krieviju vairs nav iespējama 

Ņemot vērā Krievijas iebrukumu Ukrainā, uzņēmuma sadarbība ar Krieviju vairs nav iespējama,...

Par šo lēmumu Rimi Baltic šobrīd informē piegādātājus un ir uzsākta Krievijas produktu izņemšana no veikalu plauktiem.

“Rimi veikalos Krievijā ražotu preču daudzums nepārsniedz 1% no kopējā sortimenta. Taču lēmums pārtraukt Krievijas ražojumu tirdzniecību ir simbolisks solis ar skaidru vēstījumu – mēs esam pret militāru agresiju un solidarizējamies ar ukraiņiem mūsu klientu un darbinieku vidū,” uzsver Rimi Latvija valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Arī lielveialu tīkls "Maxima Latvija" ir apturējis Krievijā un Baltkrievijā ražoto produktu iepirkumu un pieņēmusi lēmumu izņemt šīs preces no veikalu sortimenta.

Arī Sanitex pārtrauc preču importu no Krievijas un Baltkrievijas 

Reaģējot uz Krievijas darbībām Ukrainā, distribūcijas un loģistikas uzņēmums "Sanitex" pārtrauc...

Par šo lēmumu tuvākajā laikā tiks informēti arī uzņēmuma sadarbības partneri, kas veic konkrēto preču piegādi.

Krievijā ražotas preces procentuāli veido pavisam nelielu daļu no kopējā "Maxima Latvija" produktu klāsta, tādēļ veiktās izmaiņas neietekmēs "Maxima" veikalu sortimentu, skaidroja uzņēmumā.

Food Union pārtrauc saldējuma eksportu uz Krieviju 

Pārtikas koncerns "Food Union", reaģējot uz notikumiem Ukrainā, pārtraucis saldējuma eksportu uz...

"Mūsu līdzšinējā pieredze Covid-19 pandēmijas kontekstā ļāvusi pārliecināties, ka nepieciešamības gadījumā Latvijas ražotāji spēj nodrošināt pilnvērtīgus preču krājumus un aizvietot arī importēto preču sortimentu," pauda uzņēmumā, piebilstot, ka veikalu sortimentā jau tagad dominē vietējo Latvijas ražotāju produkcija.

Nosodot Krievijas sākto karu pret Ukrainu, arī "Elvi" un "top!" veikalu tīkli, tāpat kā "Rimi" un "Maxima", pārtrauc Krievijā ražotu preču tirdzniecību.

SIA "Elvi Latvija" pārstāve Vineta Grigane-Drande norādīja, ka, sekojot līdzi šī brīža notikumiem Ukrainā, veikala vadība ir nolēmusi pārtraukt Krievijā ražotu preču tirdzniecību.

Kompānijā arī pavēstīja, ka mazumtirdzniecības veikalu "Elvi" tīkls pārtrauc Krievijā ražotu produktu iepirkšanu. Taču, lai nevairotu pārtikas atkritumu daudzumu, veikalos tiks iztirgoti tur jau esošie produkti, bet netiks veikti jaunu preču iepirkumi.

“Šis ir drūms un neiedomājami smags brīdis Eiropai, kurā katrai privātpersonai un uzņēmumam ir nepieciešams skaidri un nelokāmi paust savu nostāju par to, ka demokrātiskā pasaulē nav vietas asinsizliešanai un karam. Atbalstot ekonomiskās sankcijas pret Krievijas valdošo eliti, pārtraucam šajā valstī ražotu produktu iepirkšanu,” situāciju komentē SIA ELVI Latvija komercdirektore Laila Vārtukapteine. Viņa arī turpina: “Tā, ka saņemam jautājumus no klientiem un sadarbības partneriem, varu apstiprināt, ka mēs apzināmies - atvērtas ekonomikas apstākļos Krievijas uzņēmēji ir investējuši savu kapitālu arī daudzos Latvijā esošos pārtikas ražošanas uzņēmumos, kas darbojas mūsu zemē, maksā nodokļus Latvijai un rada darbavietas Latvijas iedzīvotājiem. Šobrīd netiek apsvērta šādu uzņēmumu produkcijas bloķēšana - ir ļoti svarīgi saglabāt mūsu iedzīvotāju ekonomisko stabilitāti, un ELVI turpinās tirgot visas Latvijā ražotās preces.”

Arī veikalus "top!" pārstāvošā uzņēmuma SIA "Iepirkumu grupa" mārketinga direktore Ilze Priedīte aģentūrai LETA sacīja, ka "top!" veikalos netiks pārdota Krievijā ražotā produkcija, un ņemot vērā Baltkrievijas iesaisti Krievijas sāktajā karā pret Ukrainu, arī Baltkrievijā ražotā produkcija veikalos netiks pārdota.

Vienlaikus, lai atbalstītu Ukrainu, uzņēmums apsver Ukrainā ražotās produkcijas stiprināšanu veikalos, piebilda Priedīte.

Savukārt uzņēmumu apvienības SIA "Latvian Retail Management", kas pārstāv mazumtirdzniecības veikalu tīklus "Citro" un "Eldo", valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers aģentūrai LETA minēja, ka ir sāktas pārrunas par Krievijas un Baltkrievijas ražotās produkcijas iepirkumu apturēšanu.

Viņš norāda, ka vairāki partneri ir pieņēmuši lēmumu par atteikšanos no Krievijas un Baltkrievijas ražojumu iepirkuma, savukārt pārējie ir procesā uz Krievijā un Baltkrievijā ražotu preču iepirkuma pārtraukšanu.

"Citro" un "Eldo" tīkla sortimentā Krievijas un Baltkrievijas ražojumu īpatsvars ir neliels, un to izņemšana no sortimenta būtisku ietekmi neradīs, piebilda Kelmers.

Arī veikalu tīkls "Mego" ir sācis Krievijā ražoto preču piegāžu pārtraukšanu, paužot neapmierinātību pret Krievijas militāro agresiju Ukrainā, informēja veikalu tīkla "Mego" valdes loceklis Igors Šihmans.

Tāpat veikalu tīkla "Aibe" komercdirektore Antra Plēse-Laizāne aģentūrai LETA sacīja, ka veikalu tīklā "Aibe" netiks pārdota Krievijā un Baltkrievijā ražotā produkcija.

Nosodot Krievijas un Baltkrievijas kopīgi sākto karu pret Ukrainu, kokapstrādes uzņēmuma "Latvijas finiera" vadība nolēmusi pārstrukturēt piegādes ķēdes un pārkārtot saimniecisko darbību, lai turpmāk nesadarbotos ar abu agresorvalstu pārstāvjiem.

"Šajā Ukrainas tautai ārkārtīgi grūtajā brīdī esam vienoti ar viņiem, stāvot par brīvību, neatkarību, demokrātiju un mieru," uzsver "Latvijas finiera" padomes priekšsēdētājs Uldis Biķis.

"Latvijas finieris" ir Eiropas Savienības vērtībās un Rietumu pasaules uzskatos balstīts uzņēmums, kā arī pauž ticību Rietumu sabiedrības vienotībai un spējai šīs vērtības kopīgi aizstāvēt.

Arī vides apsaimniekošanas un atkritumu pārstrādes uzņēmumu grupa "Eco Baltia" pieņēmusi lēmumu pārtraukt jebkāda veida sadarbību ar uzņēmumiem no Krievijas.

Nosodot militāro agresiju, kas vērsta pret Ukrainu un tās iedzīvotājiem, no 25. februāra zāļu vairumtirgotājs “Magnum Medical” un aptieku tīkls “Apotheka” pārtrauc Krievijā un Baltkrievijā ražoto medikamentu, uztura bagātināju un kosmētikas tirdzniecību.

Lietuvas tiešsaistes tirdzniecības uzņēmums "Pigu.lt", kam Latvijā pieder interneta veikals "220.lv", piektdien paziņoja, ka pārtrauc Krievijā un Baltkrievijā ražotu preču tirdzniecību savās platformās, protestējot pret Krievijas iebrukumu Ukrainā.

"Pigu.lt" aplēses liecina, ka Krievijā un Baltkrievijā ražotas preces veido gandrīz vienu procentu no tā apgrozījuma.

Lēmums attiecas uz visiem grupas tiešsaistes veikaliem, tostarp "220.lv" Latvijā, "Kaup24.ee" un "Hansapost.ee" Igaunijā, kā arī "HobbyHall.fi" Somijā.

Tāpat "Pigu.lt" sola, ka mudinās pircējus iegādāties Ukrainā ražotas preces, kuru izcelsme tikšot skaidri norādīta.

“MV GROUP” pārvaldītais uzņēmums SIA “MV Latvia” pārtrauc Krievijas un Baltkrievijas produktu importu Latvijā. Šobrīd uzņēmums atsakās no visiem jaunajiem pasūtījumiem un meklē iespējas, kā atcelt daļu no jau esošajiem importa pasūtījumiem, kas nākuši no abu minēto valstu ražotājiem.

"Mēs strikti nosodām Krievijas militāro agresiju. Esam pārliecināti, ka pilsoniskā līdzdalība ir svarīgāka par biznesa interesēm, tāpēc esam nolēmuši uz nenoteiktu laiku iesaldēt sadarbību ar Krievijas un Baltkrievijas zīmoliem. Arī mūsu partneri atbalsta šo lēmumu un pauž savu nostāju pret notiekošajām militārajām darbībām," norāda “MV GROUP” ģenerāldirektors Marijus Cilcius.

Latvijas jaunuzņēmumu vides organizācijas ir parakstījušas vēstuli, aicinot, tai skaitā, ikvienu uzņēmēju Baltijā un Eiropā izvērtēt gan sadarbību ar Krievijas partneriem, gan savu darbību Krievijas tirgū un valdībai pēc iespējas ātrāk saskaņot Ukrainas bēgļu uzņemšanas plānu, nodrošinot bēgļiem iespēju Latvijā strādāt un būt nodarbinātiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja ir viena svarīgākā lieta, kas jāsaka par Makita instrumentiem, tad tā ir to uzticamība un daudzfunkcionalitāte. Šie instrumenti ir lieliska darbarīku izvēle un nodrošina efektivitāti un precizitāti gan mājas remontdarbos, gan dārza kopšanas darbos. Ar savu vieglo instrumentu svaru un jaudīgo barošanas sistēmu tie kļūst par neaizstājamu palīgu jebkuram mājas īpašniekam vai dārzniekam.

Makita instrumentus meklē šeit: https://220.lv/lv/search?q=makita

Izvēloties Makita instrumentus, iegūsiet augstas kvalitātes produktus ar ilgu kalpošanas laiku. Turklāt šie instrumenti piedāvā plašu klāstu - no akumulatora urbjiem līdz dažādiem elektroinstrumentiem - apmierinot dažādas darbu vajadzības.

Makita instrumentu kvalitāte un drošība

Makita instrumenti izgatavoti no augstas kvalitātes materiāliem, kas nodrošina to ilgstošu izturību. Piemēram, daži instrumenti izgatavoti no alumīnija un magnija sakausējuma, kas padara tos vieglus, bet ļoti izturīgus.

Drošības funkcijas

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Future Retail konference fokusēsies uz tehnoloģiju inovācijām tirdzniecībā

DB,10.08.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izdevniecība Dienas Bizness sadarbībā ar StrongPoint, Tiki-Taka PAY, 220.lv, Excellent Latvia un Nielsen IQ 12.augustā aicina uz tiešsaistes konferenci Future Retail 2021: Tehnoloģijas un to inovācijas tirdzniecībā.

Dienas Biznesa organizētajā nozares konferencē, kuru moderēs Dienas Biznesa žurnāliste Armanda Vilciņa, pieredzē dalīsies labi zināmi speciālisti no ievērojamiem tirdzniecības un tehnoloģiju nozares uzņēmumiem: StrongPoint, Datakom, 220.lv u.c. Konferences dalībnieki rosinās paskatīties uz Latvijas tirdzniecības nozari un aktuālajiem izaicinājumiem tehnoloģiju progresa ietekmē.

"Mazumtirdzniecības nozare piedzīvo nepārtrauktu transformācijas procesu. Pēdējais gads ir bijis patiess izaicinājums, ar pastāvīgo dinamiku un nepieciešamību pielāgoties mainīgajai situācijai. Pandēmija vēl vairāk paātrināja noteiktu tehnoloģiju attīstību un lietošanu," par mazumtirdzniecības tehnoloģiju inovācijām un kādu tehnoloģisko progresu veicinājusi pandēmija, tiešsaistes konferences skatītājiem pastāstīs Darjus Lapienis, StrongPoint pašapkalpošanās risinājumu direktors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs internetā 220.lv, investējot vairāk nekā 200 000 eiro, ir atvēris lielāko trīsvirziena koncepta veikalu Rīgā, Krasta ielā, tajā apvienojot tirdzniecību uz vietas, internetā iegādāto preču saņemšanas punktu un noliktavu.

Turpmāk šis veikals darbosies kā galvenais 220.lv klientu centrs internetā pasūtīto preču saņemšanai un preču iegādei uz vietas.

Jaunā veikala tirdzniecības zāles un preču saņemšanas platība sasniedz 690 m2, savukārt noliktavas telpas - teju 950 m2. Vēl 560 m2 ir atvēlēti biroju telpu platībai, tajās nodrošinot 80 darba vietas.

Mārtiņš Pūpols, 220.lv Reģionālais vadītājs norāda, ka jaunā veikala atvēršana ir uzņēmuma stratēģisks solis vienuviet koncentrēt visus uzņēmuma darbības pīlārus, tā sekmējot gan preču pieejamību, gan ātrāku apriti. M. Pūpols arī norāda, ka jaunā veikala lokācija tika izvēlēta mērķtiecīgi, domājot par augošo Marketplace pārdevēju pievienošanos 220.lv tirdzniecības platformai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viedpulksteņu popularitāte pēdējo gadu laikā ir strauji augusi, piesaistot lielu patērētāju uzmanību visā pasaulē. Kādi tad ir galvenie iemesli, kāpēc viedpulksteņi ir kļuvuši tik populāri un kādas funkcijas tie piedāvā, kas šo popularitāti ceļ (populārākie apkopoti šeit).

Viedpulksteņi vairāk ir noderīgi rīki veselības uzraudzībai, saziņai un informācijas saņemšanai nekā vienkārši aksesuārs. Lietotnēm bagātie viedpulksteņi sniedz plašas iespējas uzlabot savas dzīves kvalitāti.

Viedpulksteņu pieprasījuma dinamika

Pēdējo gadu laikā viedpulksteņu pieprasījums ir strauji pieaudzis, un arvien vairāk cilvēku izvēlas šīs modernās ierīces kā savu ikdienas aksesuāru. Ja agrāk pulksteņi tika izmantoti galvenokārt laika uzzināšanai un kā stila aksesuārs, tad tagad viedpulksteņi spēj piedāvāt daudz plašākas funkcijas. Piemēram, tie var uzraudzīt nēsātāja pulsu un dažādus fizisko aktivitāšu datus, veikt un saņemt zvanus vai pat nosūtīt paziņojumus no sociālajiem tīkliem.

Komentāri

Pievienot komentāru