Lai arī daudzi sūdzas, ka pastkastītes ir pilnas ar reklāmas materiāliem, daļa cilvēku ar interesi tos apskata un ar bukletu rokās dodas uz veikalu pēc nolūkotās preces.
Atšķirībā no e-pastiem, kur dažādas reklāmas vēstules tiek dzēstas, tās pat neatverot, bet uz telefona zvaniem daudzi nereaģē vispār, tiešais pasts ir veids, kā uzrunāt cilvēku brīdī, kad viņš tam ir devis atļauju. Taču tiem, kuri izvēlas šo pakalpojumu, jārēķinās, ka tiešā pasta nosūtīšanai nepieciešama potenciālo interesentu datu bāze un šādi sūtījumi ir dārgāki par elektroniskajiem mārketinga līdzekļiem.
«Tiešā pasta sūtījumi ir efektīvs mārketinga rīks: personisks, precīzs un ar viegli aprēķināmu atdevi,» teic Gundega Vārpa, valsts a/s Latvijas pasts Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja. Tam raksturīga arī precīza auditorijas segmentēšana, izmantojot pat vairākus segmentēšanas kritērijus, nodrošina ziņojuma piegādi tieši tiem, kuri šajā piedāvājumā ir ieinteresēti, un tieši tajā brīdī, kad tas ir visefektīvāk.