Elektroniskā pasta mārketinga sistēmas Mailigen iesācējuzņēmums iMedia attaisnojis investoru cerības, kas agrīnajā uzņēmuma stadijā ieguldījuši 100 tūkst. eiro. Paredzēts, ka šogad uzņēmuma apgrozījums sasniegs pusmiljonu eiro apgrozījumu un šis rādītājs informācijas tehnoloģiju start-up uzskatāms par veiksmīgu, Db.lv stāstīja iMedia valdes priekšsēdētājs Artūrs Bernovskis.
Start-up uzņēmuma iMedia projekts Mailigen sniedz e-pasta mārketinga pakalpojumus. Kopš kompānijas dibināšanas 2009. gadā iMedia sniedz pakalpojumus Eiropas, Āzijas un ASV tirgos. iMedia klienti galvenokārt ir mazie un vidējie uzņēmumi ASV, tomēr start-up sadarbojas arī ar tādiem «smagsvariem» kā Japan Airlines, Flight.com, Ibank.com u.c., norāda A. Bernovskis. «Kompānijas izmanto pakalpojumu, kas palīdz uzlabot komunikāciju ar klientiem, ieskaitot, piemēram, sūtītā ziņojuma noformējumu un to, cik bieži ziņojumus sūtīt,» Db.lv stāstīja A. Bernovskis. Viņš norāda, ka pirmo darbības gadu ieņēmumi tiks ieguldīti atpakaļ uzņēmumā - produkta pilnveidē un marketingā, tādejādi dividendes uzņēmuma īpašnieki pagaidām negaida.
Uzņēmuma klientu vidū ir arī tādas Latvijā zināmas kompānijas kā, piemēram, Lattelecom, Media House, DNB, Toyota, Bosch, Olimpia u.c., liecina informācija uzņēmuma mājas lapā.
Runājot par investīcijām uzņēmumā, SIA iMedia valdes priekšsēdētājs stāsta, ka līdz šim uzņēmums ir spējis piesaistīt vairākus investorus, bet pirmās investīcijas saņemtas 100 tūkst. eiro apmērā. Līdzekļi tika ieguldīti tehnoloģiju izstrādē un mārketingā, atklāj start-up izveidotājs.
«Sākotnēji strādājām pie produkta izstrādes, lai to izveidotu pasaules līmeņa kvalitātē, pēc tam bija rūpīgs darbs pie mārketinga un pārdošanas, bet šobrīd, kad esam jau sasnieguši zināmu līmeni, atkal strādājam pie produkta izstrādes, lai to noslīpētu visaugstākajā kvalitātē,» stāsta A. Bernovskis. «Globālā biznesā vienlaikus ir jāstrādā pie visa un nevienu no darbības virzieniem nedrīkst pamest novārtā – pasaulē viss ļoti strauji attīstās, un ir jāiet līdzi laikam,» viņš pauž.
Izvērtējot šā gada pirmo sešu mēnešu finanšu rādītājus, tiek paredzēts, ka SIA iMedia šogad sasniegs apgrozījumu pusmiljona eiro apjomā. Ja prognozes piepildīsies, kompānija kļūs par vienu no pirmajiem tehnoloģiju start-up Latvijā, kas sasniedzis pietiekamu ieņēmumu līmeni jau pēc agrīnās investīciju stadijas.
«Šogad uzņēmums gan vēl nepelna, peļņu arī neceram sasniegt tuvā nākotnē, un faktiski mūsu mērķis ar šo projektu nav nopelnīt, bet ieguldīt tā attīstībā, lai iMedia kļūtu par nopietnu kompāniju,» atklāja A. Bernovskis.
Triju gadu laikā uzņēmuma pilnas slodzes darba vietu skaits ir audzis no četrām līdz 19.
Šir ir viens no uzņēmumiem, kas darbojas Jelgavas biznesa inkubatora JIC paspārn«Lai gan JIC biznesa inkubatorā atbilstoši biznesa inkubatoru programmas noteikumiem ir ļoti dažāda profila uzņēmumi, mēs paši vienmēr esam tiekušies strādāt tieši ar tehnoloģiju iesācējuzņēmumiem, un Mailigen ir lielisks piemērs tam, kā tam būtu jāstrādā: tā bija Artūra Bernovska un Jāņa Rozenblata produkta ideja, inkubatorā tā materializējās, produkts tika palaists tirgū, un uzņēmuma vērtība izauga līdz stadijai, kad tā bija pietiekama, lai tālāku uzņēmuma izaugsmi nodrošinātu, piesaistot privātu sēklas stadijas investoru,» norāda JIC biznesa inkubatora vadītājs Agris Ķipurs. Sēklas investīcijas tika piesaistītas 100 000 eiro apmērā.
Db.lv jau rakstīja, ka iMedia bija viens no Latvijas start-up uzņēmumiem, kas šogad devās uz ASV, lai Silīcija ielejā veidotu kontaktus un meklētu iespējamos investorus. Vairāk par jaunā start-up izveidotāja iespaidiem ASV tehnoloģiju mekā lasiet šeit!