Reklāmraksti

«Biznesa eskalators» - iespēja jaunajiem Latvijas ražotājiem un uzņēmējiem pārbaudīt savus spēkus tirdzniecībā

,10.05.2013

Jaunākais izdevums

Latvijas vadošais biznesa laikraksts Dienas Bizness un tirdzniecības parks Alfa jaunos uzņēmējus aicina iesaistīties projektā «Biznesa eskalators».

Šis projekts radīts, lai praktiski atbalstītu tos Latvijas ražotājus, Latvijas zīmolu radītājus, kuri jau ir veikuši pirmo soli un radījuši savu unikālo preci. «Biznesa eskalators» ir nākamais solis - praktiska pieredze tirdzniecībā īpaši labvēlīgos apstākļos. Radīt produktu ir tikai viens solis līdz rezultātam, nākamais ir pircēja uzrunāšana. Šeit izšķirīga ir produkta pievilcība pircēja acīs un prasme to pasniegt. «Biznesa eskalators» ir lieliska iespēja sekmēt savas produkcijas atpazīstamību un likt pamatus turpmākai uzņēmējdarbības attīstībai.

Projekta ietvaros uzņēmējiem tiek dota iespēja vienu mēnesi apdzīvot un izmantot tirdzniecības vietu t/p Alfa, kas ir populārākais Rīgas tirdzniecības centrs ar lielāko pircēju plūsmu. Dalībniekiem tā ir iespēja sekmēt savas produkcijas atpazīstamību un likt pamatus turpmākai uzņēmējdarbības attīstībai. Projekta dalībnieku piedāvājumam un darbībai līdzi sekos ekspertu komanda, kas vērtēs un ieteiks labākos risinājumus katram uzņēmējam individuāli.

Ekspertu komandas sastāvs:

Tirdzniecības analīze - t/p Alfa vadītājs Zigmunds Vīķis;

Biznesa unikalitāte un perspektīva Latvijā - laikraksta Dienas Bizness galvenā redaktora v.i. Jānis Ogsts;

Klientu apkalpošana un pārdošanas prasmes - Dzintars Koknēvičs, Mercuri International valdes loceklis, biznesa konsultants;

Produkta un ražotāja zīmols, zīmola komunikācija, tirdzniecības vietas noformēšana - zīmolu un dizaina aģentūras Brand Eleven dibinātājs Mārtiņš Barānovs.

- Latvijā reģistrēts uzņēmums, kurš ražo Latvijā vai tā preces zīmols rada pievienoto vērtību un asociāciju ar Latviju,

- ražojošs uzņēmums ar ne vairāk kā trīs gadu pieredzi uzņēmējdarbībā,

- uzņēmums, kura produkcija paredzēta plašam patērētāju lokam,

- uzņēmums, kuram nav patstāvīga tirdzniecības vieta kādā no Latvijas tirdzniecības centriem,

- uzņēmums, kura produkcija atšķiras no patstāvīgo t/p Alfa nomnieku piedāvātā preču klāsta,

- uzņēmums, kurš apņemas nodrošināt pieprasījumam atbilstošu piedāvājuma apjomu projekta īstenošanas laikā,

- uzņēmums, kurš gatavs publiski dalīties ar projektu saistītajā uzņēmējdarbības pieredzē.

Kopumā dalībai projektā tiks izvēlēti 12 uzņēmumi. Projekts sāksies 2013. gada 21. maijā un turpināsies līdz 21. novembrim. Katru mēnesi «Biznesa eskalatorā» piedalīsies 2 dažādi uzņēmumi.

Lai pieteiktos projektam «Biznesa eskalators» lūdzam aizpildīt anketu.

Par pirmā mēneša dalībniekiem paziņosim līdz 2013. gada 14. maijam.

PIETEIKTIES

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

1. maijā tika atklāta otrā sezona projektam Biznesa eskalators, ko rīko t/p Alfa un laikraksts Dienas Bizness. Līdzīgi kā pērn, arī šogad projekts sniedz iespēju jaunajiem uzņēmējiem izmēģināt spēkus, piedāvājot savu produkciju tirdzniecības parka pircējiem.

Maija mēnesī Biznesa eskalatora tirdzniecības stendā tirgosies uzņēmumi: Amber Sisters un Zigzag Factory. Biznesa eskalators norisināsies septiņus mēnešus, kuru laikā kopumā 14 uzņēmumiem būs iespēja izmēģināt spēkus projektā. Uzņēmumam, kuram būs veicies vislabāk, t/p Alfa dāvās iespēju tirgoties arī gada karstākajā mēnesī – decembrī.

T/p Alfa vadītāja Liene Apine stāsta: «Lai katrs uzņēmums individuāli un līdz ar to uzņēmējdarbības vide kopumā varētu veiksmīgi attīstīties, uzņēmējiem ir būtiski izprast tirgu, tā ietekmējošos faktorus, iespējas un draudus. Biznesa eskalators jaunajiem censoņiem sniedz iespēju gūt pieredzi, sajūtot reālo saskarsmi ar pircēju un tirdzniecības centra specifiku. Ticu, ka dalībnieki mēneša laikā, ieklausoties ekspertu ieteikumos, gūs vērtīgas atziņas turpmākajam ceļam uz panākumiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Konkursa nolikums

Projekts «Biznesa eskalators»

,12.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Projekts Biznesa eskalators, ko organizē tirdzniecības parks Alfa (t/p Alfa) sadarbībā ar laikrakstu Dienas Bizness un portālu www.db.lv, paredzēts kā unikāla iespēja jaunajiem Latvijas uzņēmējiem viena mēneša laikā piesaistīt pircēju uzmanību savai produkcijai un sekmēt tās pārdošanu populārākajā Rīgas tirdzniecības centrā ar lielāko pircēju plūsmu - tirdzniecības parkā Alfa.

Projekta mērķis ir sniegt jaunajiem Latvijas uzņēmējiem praktisku pieredzi tirdzniecībā īpaši labvēlīgos apstākļos, kur izšķirīga ir produkta pievilcība pircēja acīs un prasme to pasniegt. Projekta dalībniekiem tā ir iespēja sekmēt savas produkcijas atpazīstamību un likt pamatus turpmākai uzņēmējdarbības attīstībai. Projekta ietvaros dalībnieki tiekas ar saviem klientiem - produkta gala patērētājiem, saņemot tūlītēju atgriezenisko saikni.

Projekta dalībnieku sniegumam rūpīgi seko t/p Alfa ekspertu komanda, kuras pārstāvji ir pieredzējuši nozares profesionāļi. Projekta dalībnieku piedāvājums tiek vērtēts un analizēts, iesakot labākos risinājumus katram uzņēmējam individuāli.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Biznesa Eskalators jaunajiem uzņēmējiem dos iespēju tirgoties Latvijas lielākajā tirdzniecības centrā

Dienas Bizness,30.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunajiem un topošajiem uzņēmējiem sākas pieteikšanās projektam Biznesa Eskalators, ko rīko tirdzniecības parks Alfa sadarbībā ar Latvijā vadošo biznesa laikrakstu Dienas Bizness. Projekta mērķis ir, nonākot reālā tirdzniecības vidē, dot iespēju Latvijas jaunajiem uzņēmējiem pārliecināties par radītā produkta dzīvotspēju.

«Latvijā ir daudz uzņēmīgu cilvēku, kas gatavi riskēt un kļūt nevis par darbiniekiem, bet par darba devējiem. Populāra kļūst mazo uzņēmumu atvēršana un mājražošana, un arvien biežāk pircējiem tiek piedāvātas nestandarta preces – dažādi dizaina priekšmeti, Latvijā ražoti mājas aksesuāri un apģērbi. T/p Alfa vienmēr ir ieinteresēts saviem klientiem piedāvāt aizvien jaunus produktus un pakalpojumus, un šāda konkursa īstenošana mums kā tirdzniecības centram ir lieliska iespēja piesaistīt tirgotājus, kas, iespējams, citādāk līdz mums nenonāktu. Lai palīdzētu vietējiem uzņēmumiem attīstīties, jau trešo gadu pēc kārtas perspektīvākajiem jaunajiem uzņēmējiem dodam iespēju vienu mēnesi tirgot savu produkciju t/p Alfa speciāli radītā stendā. Šī ir lieliska iespēja pārbaudīt sava biznesa jaudu vienā no lielākajiem tirdzniecības centriem, gūt atsauksmes no klientiem un saprast sava produkta stiprās un vājās puses lielas konkurences apstākļos,» stāsta t/p Alfa vadītāja Liene Apine.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Projekta Biznesa eskalators, ko rīko tirdzniecības parks Alfa un laikraksts Dienas Bizness, augusta mēneša dalībnieki ir uzņēmumi Ducis Variations un Glam Collection, kuru piedāvātajā produkcijas klāstā ir krāsainas un dzīvespriecīgas lietas bērniem.

Augusta mēneša dalībnieki Biznesa eskalators stendā t/p Alfa 1. stāvā būs satiekami līdz 31. augustam. Uzņēmumu piedāvātie apģērbi un aksesuāri noderēs gan vasaras baudīšanai, gan gatavojoties jaunajam mācību gadam.

Aksesuāri bērniem ar attīstošas rotaļlietas funkcijām

Uzņēmums Ducis Variations piedāvā daudzfunkcionāli attīstošus, praktiski lietojamus tekstilizstrādājumus ar pārveidojamu dizainu bērniem. Tie ir stilīgi, koši un atraktīvi, izgatavoti galvenokārt no dabīgiem materiāliem un ir rūpīgs roku darbs.

Produkcijas koncepcija un vienojošais moto: „Pārveido radoši, lieto praktiski!” Katrs izstrādājums ir izveidots tā, lai dizainu varētu mainīt – pārpogājot, verot, sienot, pieliekot, pārliekot vai noņemot dažādās detaļas. Ducis Variations radītās lietas veicina bērnu pašapkalpošanās, krāsu, formu, matemātisko jēdzienu pazīšanas, valodas un saskarsmes, pirkstu sīkās motorikas, uzmanības noturības, gaumes un citu nozīmīgu spēju un prasmju attīstību. Vairāk par dalībnieku lasi šeit.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Bērni iedvesmo biznesam

,08.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1.septembra lielākajā tirdzniecības parkā Alfa īpašā stendā tirdzniecību uzsāks divi entuziasma pilni jauni zīmoli – Sēklu Muss un Smuklietas. Šāda iespēja radusies, pateicoties dalībai projektā Biznesa Eskalators, ko t/p Alfa jau trešo gadu rīko sadarbībā ar Latvijā vadošo biznesa laikrakstu Dienas Bizness. Jaunajiem uzņēmējiem bez pieredzes tirdzniecības centros šī būs iespēja izmēģināt savas pārdošanas prasmes, kā arī pārbaudīt produkta konkurētspēju intensīvas tirdzniecības apstākļos.

Zīmols Sēklu Muss šobrīd piedāvā 2 veidu produktus – sēkliņu un žāvētu augļu trifeles un batoniņus. Produkts ir īpašs un konkursa Biznesa Eskalators žūriju pārliecināja ar to, ka tā sastāvā netiek pievienots cukurs, milti un olas, kā arī tas nesatur glutēnu. Tā pagatavošanā tiek ievēroti svaigēšanas principi.

«Savus veselīgos produktus īpaši iesakām sportistiem, vegāniem, veģetāriešiem, grūtniecēm, barojošām māmiņām, bērniem, svara vērotājiem, celiakijas slimniekiem. Tas ir lielisks našķis katram, kas ievēro veselīgu dzīvesveidu, uzturā vēlas lietot vitamīniem un minerālvielām bagātu pārtiku,» stāsta veselīgo trifeļu Sēklu Muss radītāja Agnese Nazareca, kuru biznesam iedvesmojusi vēlme radīt veselīgus našķus sev un bērniem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Biznesa eskalators: Projekta laikā 
rada jaunus produktus

Anda Asere
,01.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tekstila zīmols Mimu koncentrējas uz mājas tekstilu no liniem, bet projekta Biznesa eskalators laikā izmēģina roku arī apģērba izgatavošanā

Paralēli mājas tekstilam Mimu šī mēneša laikā pircējiem piedāvāja arī apģērbu – linu brunčus, kas apdrukāti ar etnogrāfiskām zīmēm. «Var uzskatīt, ka eksperiments ir izdevies, jo lielākā daļa svārku ir pārdoti,» saka Ieva Grizāne, SIA Mimu īpašniece. Runājot par nākotni, viņa atklāj, ka vēlas turpināt darbu ar apģērbiem, jo, piemēram, cilvēki interesējoties par linu krekliem, un arī pašai galvā ir dažādas idejas sarafāniem un kleitām, tāpat jāturpina strādāt ar brunčiem.

Gaidīja lielāku interesi

«Lai gan pircēju, kas te apgrozās, ir ļoti daudz, plūsma ir liela, ne visi pienāk klāt, lai apskatītu, ko es piedāvāju. Biju gaidījusi lielāku interesi par savu produktu. Agrāk es vairāk apgrozījos tirdziņos un brīvdabas pasākumos, kur vairākums cilvēku bija mana mērķauditorija,» saka I. Grizāne. Līdz šim Mimu galvenokārt produkciju realizēja internetā un dažādos tirdziņos. «Alfa ir pavisam cita pieredze. Tirdziņi ir intensīvāki – aizbrauc uz vienu vai divām dienām un tirgojies, bet Alfā esmu katru dienu un te viss notiek rimtāk. Cilvēki, kas te apgrozās, ir pavisam atšķirīgi no tiem, ar kuriem esmu pieradusi strādāt,» viņa atklāj. Šis mēnesis ļāva saprast, ka pastāvīga vieta tirdzniecības centrā nav Mimu «lauciņš». Taču laikā pirms Ziemassvētkiem tas varētu būt labs tirdzniecības kanāls.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sēklu muss saldumi tirgū vēl ir visai jauns produkts, tāpēc arvien jāturpina potenciālajiem pircējiem stāstīt par to un skaidrot, ka to sastāvā nav cukura

«Šis tiešām ir eskalators. Daudz mācāmies,» par dalību t/p Alfa un laikraksta Dienas Bizness projektā Biznesa eskalators saka saldumu zīmola Sēklu muss idejas autore, SIA Tascen līdzīpašniece Agnese Nazareca. Pirmā nedēļa pārdošanas rādītāju ziņā bija veiksmīga, tāpēc kā pārsteigums bija otrā nedēļa, kad pirkumu vairs nebija tik daudz. Viņa pieļauj, ka liela daļa t/p Alfa apmeklētāju ir pastāvīgie klienti, kuri dzīvo tuvumā un iepērkas te regulāri, tāpēc arī nepērk saldumus katru reizi. «Tāpēc jāspēj uzrunāt tos, kuri te nav katru dienu,» viņa saka. Runājot par īpatnībām, pārdodot savu produkciju tirdzniecības centrā, A. Nazareca uzsver, ka jābūt prasmīgam makšķerniekam ar ļoti labu ēsmu. «Cilvēku ir daudz, bet viņi uz Alfu nāk ar dažādām vēlmēm, ir jāmāk viņus «noķert». Patiesībā, līdzko cilvēks pienāk, neviens neaiziet vienaldzīgs un liela daļa arī kaut ko nopērk,» viņa teic. Bieži vien cilvēki, kurus pārdevējas uzrunā, piedāvājot nogaršot Sēklu muss saldumus, sakautrējas un atsakās. A. Nazareca domā, ka jārēķinās ar to, ka Latvijas iedzīvotāji vēl ir samērā atturīgi. Vienkārši jāturpina viņus uzrunāt, turklāt bieži vien cilvēks pēc tam, kad viņu sveicina, pasauc otrreiz, neatsaka. «Tā ir īsta makšķerēšana,» uzsver A. Nazareca.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Sākas pieteikšanās otrajam Biznesa eskalatoram

Anda Asere,03.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības parks Alfa un laikraksts Dienas Bizness izsludina pieteikšanos projektam Biznesa eskalators, kas šogad norisināsies otro gadu.

«Šī projekta ietvaros mēs vēlamies palīdzēt jaunajiem uzņēmējiem praktiski novērtēt savas idejas, sava produkta dzīvotspēju reālā vidē, vienlaikus saņemot konsultācijas no dažādu nozaru ekspertiem. Jau iepriekšējais gads ir pierādījis, ka bieži vien jaunajiem uzņēmējiem izšķirošs ir bijis tieši šis aspekts, kas ir pavēris arvien jaunus un citādus biznesa virzienus,» teic Liene Apine, t/p Alfa vadītāja.

Pērn projektā roku tirdzniecībā izmēģināja vairāki uzņēmumi, piemēram, koka skrejriteņi DipDap, galda spēle Oligo, gaismas virtenes Cherry Picking, gleznas ar Swarovski kristāliem Latvian Art, Yuta apģērbi, kafejnīca Burbuļnīca, zīmola Biksēm stilizētās Lielvārdes jostas u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Novembrī noslēdzas t/p Alfa un laikraksta Dienas Bizness rīkotais projekts Biznesa eskalators, kā ietvaros jaunajiem uzņēmējiem tiek dota iespēja vienu mēnesi tirgot savu ražojumu t/p Alfa, gūstot vērtīgu pieredzi par to, kā piesaistīt pircējus, kā arī idejas jau izstrādātā produkta uzlabošanai. Vēl tikai septembrī uzņēmēji aicināti pieteikties dalībai projektā - iespējams tieši jūsu ražojumu oktobrī varēs nopirkt t/p Alfa!

Kopš jūnija Biznesa eskalatorā atrādīti septiņi uzņēmēji ar interesantām un saistošām biznesa idejām. T/p Alfa apmeklētāji iepazina I'M Your Shirt apģērbus, KinLeaves mobilo tālruņu un citu ierīču uzlīmes, A'coat lietusmēteļus, YUTA apģērbus, burbuļtēju, koka rotaļlietas DIP DAP un LatvianArt gleznas no Swarowski kristāliem.

Nepalaid garām iespēju bez maksas vienu mēnesi tirgoties t/p Alfa! Plašāka informācija par projektu, dalības nosacījumiem un pieteikuma anketa šeit.

Komentāri

Pievienot komentāru
Arhīvs

Ar jaunu pieredzi azotē

Anda Asere,31.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īpaši būtu jāpievērš uzmanība klientu apkalpošanai, personāla apmācībai, t ā pēc projekta Biznesa eskalators pirmā «starta» iesaka eksperti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Ar jaunu pieredzi azotē

Anda Asere,01.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īpaši būtu jāpievērš uzmanība klientu apkalpošanai, personāla apmācībai, t ā pēc projekta Biznesa eskalators pirmā «starta» iesaka eksperti.

Pirmie projekta Biznesa eskalators dalībnieki ir pabeiguši savas produkcijas tirdzniecību stendā t/p Alfa, kurus šodien nomainīs divi nākamie projekta dalībnieki.

«Kopumā pirmajiem dalībniekiem ir veicies labi. Esam secinājuši, ka tad, ja ir tik ierobežots laiks, jābūt atraktīviem, košiem, savā ziņā skaļiem, lai tevi pamanītu. Ir pareizi, ja ir ieturēts stiliņš, bet, ņemot vērā, ka mēnesis nav ilgs laiks, bet gribas pārdot, šis laiks ir maksimāli jāizmanto,» teic Zigmunds Vīķis, t/p Alfa vadītājs.

Darbinieku loma

Z. Vīķis uzsver pārdevēju nozīmi – jo dārgāks produkts, jo labākam pārdevējam jābūt. «Kasieri ir daudzi, bet pārdevēji – reti,» viņš norāda. Arī Mercuri International valdes loceklis Dzintars Koknēvičs uzskata, ka praktiskā pieredze apkalpošanā būtu jāpilnveido. «Darbinieki vairāk stāvēja (sēdēja) aiz tirdzniecības «ratiem» un bija samērā mazaktīvi, vērojot garām ejošo klientu plūsmu. Ja pircējs pats izrādīja pastiprinātu interesi, darbinieki laipni pastāstīja par savu produktu, nodemonstrēja to. Uzņēmumu vadītāju aktivitāte iesaistīties projektā un vēlme izprast, kāda ir darba specifika tirdzniecības centrā, bija liela. Kin Leaves vadītāji vairāk eksperimentēja ar sortimentu un analizēja izdarītos pirkumus,» viņš teic.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mēnesis, kas pavadīts t/p Alfa, apģērbu un aksesuāru zīmolam Glam Collection sniedzis pārliecību, ka uzņēmumam ir potenciāls izaugt un iekarot savu vietu arī šādā tirdzniecības vietā

Viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ Glam Collection pieteicās projektā Biznesa eskalators, bija vēlme saprast un izpētīt, vai nākotnē uzņēmuma veikals varētu būt tirdzniecības centrā un vai šāda vide vispār ir piemērota zīmolam. Pēc mēneša laikā pieredzētā Glam Collection radītājas Vivita Morusa un Anete Krūze sapratušas, ka tuvākā vai tālākā nākotnē noteikti redz savu produkciju tirdzniecības centrā. Šo pārliecību devuši klienti. «Jau šī mēneša laikā saskārāmies ar cilvēku neapmierinātību, ka t/p Alfa būsim tikai augustā. Daudziem patīk mūsu produkcija, cilvēki to pērk un atgriezīsies pie mums jau kā pastāvīgie klienti,» cer V. Morusa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar semināru, kur iepriekšējā gada dalībnieki dalījās savā pieredzē, tika atklāta otrā sezona projektam Biznesa eskalators, ko rīko tirdzniecības parks Alfa un laikraksts Dienas Bizness.

Pirmie uzņēmumi sāks tirdzniecību šī gada maijā. Tā ir iespēja izmēģināt savus spēkus t/p Alfa starp lielajiem tirgotājiem un pārliecināties par to, kā ir strādāt tirdzniecības centrā, kā pareizi izlikt preci, kā noformēt stendu, kā strādāt ar pārdevējiem, stāsta Liene Apine, t/p Alfa vadītāja. Viņa teic, ka, atšķirībā no projekta pirmās sezonas, tirdzniecības vieta jaunajiem uzņēmējiem būs t/p Alfa pirmajā stāvā, kur ir vēl lielāka pircēju plūsma un kur uzņēmējus būs iespēja pamanīt vēl plašākam cilvēku lokam. Tāpat kā iepriekšējā gadā, uzņēmums ar vislabākajiem rezultātiem tirdzniecībā, varēs tirgoties arī decembrī. Pērn šo iespēju ieguva gaismas virteņu tirgotājs Cherry Picking.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Pērn bija iebrucis arī Re&Re būvēts jumts tirdzniecības centrā Alfa

LETA,26.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Galactico tirdzniecības centru attīstītājs SIA Linstow Center Management (Linstow) atzīst, ka pērn oktobrī tirdzniecības centrā Alfa iebruka uzņēmuma Re&Re būvēts jumts 90 kvadrātmetru platībā, apliecināja Linstow pārstāve Evija Ansonska.

Viņa pastāstīja, ka negadījums Alfā pērn notika divos posmos. Vispirms 5. oktobra rītā pirms darba laika vētrā tika norauta tirdzniecības parka fasāde, kā rezultātā naktī uz 6.oktobri iebruka jumts.

«Veikalā strādājošo un klientu informēšana nebija nepieciešama, jo negadījumi notika pēc darba laika,» šī fakta noklusēšanu gada garumā skaidroja Ansonska.

Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC) raidījumā Panorāma sacīja, ka ar šādu faktu šodien uzzinājis no medijiem. Uz tirdzniecības centru Alfa otrdien brauks būvvaldes pārstāvji, lai apsekotu, kas tur notiek un vai konstrukcijas ir drošas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Arhīvs

Tirgoties prasmi projektā Biznesa eskalators vēlas pierādīt teju 30 uzņēmumu

Ivonna Vicinska,21.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maija sākumā laikraksts Dienas Bizness un tirdzniecības parks Alfa jaunos uzņēmējus aicināja iesaistīties projektā Biznesa eskalators. Projekts radīts, lai dotu praktiskās tirdzniecības zināšanas Latvijas ražotājiem/zīmolu radītājiem, kuri jau ir veikuši pirmo soli un radījuši savu unikālo preci.

Dalībai projektā ar saviem produktiem šobrīd pieteikušies gandrīz 30 uzņēmēji, kas pārstāv dažādas sfēras un jau pavisam drīz, 27.maijā, laikrakstā Dienas Bizness uzzināsiet, kuri būs tie divi uzņēmumi, kas no 31. maija startēs kā pirmie Biznesa eskalatora dalībnieki.

Pieteikumus dalībai projektā aicinām sūtīt līdz pat oktobrim – katru mēnesi projekta žūrija izskatīs gan esošos, gan jaunos pieteikumus. Nepalaidiet garām iespēju un piesakiet savu uzņēmumu, aizpildot anketu šeit.

Kopumā dalībai projektā tiks izvēlēti 12 uzņēmumi. Projekts turpināsies līdz 30. novembrim - no jūnija līdz novembrim Biznesa eskalatorā piedalīsies 2 dažādi uzņēmumi katru mēnesi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Arhīvs

I’M Your Shirt un KinLeaves startē projektā Biznesa eskalators

Dienas Bizness,31.05.2013

Šo piektdien tirdzniecības parkā Alfa divi jaunie uzņēmēji uzsāka dalību projektā Biznesa eskalators. Attēlā no kreisās puses zīmolu un dizaina aģentūras Brand Eleven dibinātājs Mārtiņš Barānovs, laikraksta Dienas Bizness galvenā redaktora v.i. Jānos Ogsts, zīmola I'M Shirts dizainere Indra Miklāva, t/p Alfa vadītājs Zigmunds Vīķis un I'M Shirts līdzīpašnieks Kaspars Komarovs.

Foto: Aivars Liepiņš, Dienas Mediji

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šo piektdien tirdzniecības parkā Alfa divi jaunie uzņēmēji uzsāka dalību projektā Biznesa eskalators, kura mērķis ir atbalstīt Latvijas uzņēmējus un gūt praktisku pieredzi tirdzniecībā konkurentu un potenciālo klientu piesātinātā vidē. Projekta dalībnieku piedāvājumam un darbībai līdzi sekos ekspertu komanda, kas vērtēs un ieteiks labākos risinājumus katram uzņēmējam individuāli.

Pirmie dalību projektā uzsāka Latvijas ražotāji un zīmoli I’M Your Shirt un KinLeaves. Projekta ietvaros uzņēmējiem tiek dota iespēja vienu mēnesi apdzīvot un izmantot tirdzniecības vietu t/p Alfa, kas ir populārākais Rīgas tirdzniecības centrs ar lielāko pircēju plūsmu. Dalībniekiem tā ir iespēja sekmēt savas produkcijas atpazīstamību un likt pamatus turpmākai uzņēmējdarbības attīstībai.

Zīmols KinLeaves (radošais uzņēmums Cookies) Latvijā ražo individuāla dizaina dekoratīvās aizsargplēves dažādām elektroierīcēm - telefoniem, portatīvajiem datoriem u.c., kopumā vairāk kā 200 dažādām ierīcēm. Apmēram puse no KinLeaves radītājām precēm tiek eksportēta, bet pārējā tirgota Latvijā ar interneta starpniecību. Kā nākamo attīstības posmu zīmola radītāji redz savas tirdzniecības vietas atklāšanu, un dalība projektā ir pārbaudījums šim mērķim.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada samērā siltajā oktobrī nav viegli pārdot ar rokām austas šalles, taču arī šajā laikā iespējams cilvēkus ieinteresēt padomāt par sevi un svētku dāvanām

T/p Alfa un laikraksta Dienas Bizness projektā Biznesa eskalators šomēnes piedalās Daina Brūdere, kura kā pašnodarbinātā auž un pārdod tuneļšalles. Viņa sāka aust 12 gadu vecumā. «Tagad man ir 23, izmācījos arī Rīgas amatniecības vidusskolā un sapratu, kaut kas jāsāk darīt – strādāt kādam citam negribas,» viņa stāsta. Savu zīmolu viņa attīsta aptuveni divus gadus. Lai gan viņa nepazīst daudz citu jaunu audēju, Dainai šķiet, ka, kopš notiek Kalnciema kvartāla tirdziņi, to organizatoriem ir izdevies rokdarbus padarīt aktuālus, un tagad ir moderni doties uz Kalnciema ielas tirdziņu un iegādāties kādu vietējā dizainera darbu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Biznesa eskalators: Jaunu galda spēli cenšas reklamēt cilvēkiem tirdzniecības centrā

Anda Asere,03.12.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz tirdzniecības centriem cilvēki bieži vien dodas pavadīt brīvo laiku, tāpēc pārdevējam pircējs jāuzrunā gudri un neuzbāzīgi, secinājis biznesa galda spēles Oligo autors Haralds Salmiņš. Oligo par vienu no labākajiem projektā Biznesa eskalators atzīst arī eksperti.

«Projekts ir interesants, domāju, ka tas ir liels atbalsts jauniem uzņēmējiem un mums, lai īpaši pirmajā mēnesī, spēlei ienākot tirgū, par to pastāstītu, pareklamētu,» saka Haralds Salmiņš, biznesa galda spēles Oligo autors. Viņš spriež, ka gadījumā, ja kādam projekta Biznesa eskalators gaitā t/p Alfa tik labi nav veicies finansiāli, tad reklāmas ziņā gan – šādas aktivitātes veicina produkta atpazīstamību.

Apjomi aug

Novembrī SIA Oligo izstrādātā spēle pirmo reizi nonāca tirdzniecībā, un pirmie rezultāti esot labi. Pašā sākumā klientu esot bija mazāk, produkts bija jauns. Analizējot datus, bija redzams, ka katru nedēļu pārdošanas apjomi pieauga. «Tā tam jābūt, jo katrs nākamais, kurš redz spēli vai ir spēlējis, pastāsta citiem,» saka H. Salmiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Sākam! Izkāpt no savas komforta zonas

Anda Asere,28.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dalība projektā Biznesa eskalators koka aksesuāru un rotaļlietu ražotājam Smuklietas deva iespēju trenēt pārdošanas un komunikācijas prasmes

Smuklietas radītāja Elīna Binde-Dzelzīte par t/p Alfa un laikraksta Dienas Bizness projektu Biznesa eskalators bija dzirdējusi, jo pērn tajā piedalījās viņai zināmās Kokmaizītes, kas paralēli saviem produktiem tirgoja arī Smuklietu rotaļlietu Alfrēds Stiprinieks.

«Jau biju dzirdējusi, kā tas notiek, un nolēmu, ka pamēģināt ko jaunu un interesantu nekad nenāk par ļaunu,» viņa stāsta. Iepriekšējā Smuklietas tirdzniecības pieredze aprobežojās galvenokārt ar Kalnciema ielas un Doma laukuma Ziemassvētku tirdziņiem Rīgā. Uzņēmuma produkcija nopērkama vairākos vietējo preču un suvenīru veikaliņos. «Tā ir cita pieredze. Tirdziņā publika ir mērķtiecīga – viņi nāk ar domu iegādāties kaut ko interesantu, dabīgu. Tā uzreiz ir cita saruna. Taču te, Alfā, ir jāpiesaista cilvēks, lai saruna vispār sāktos,» salīdzina E. Binde-Dzelzīte.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Claudia papīra lelles piedāvā dažādas papīra lelles un ļauj vecmāmiņām uzdāvināt mazbērniem rotaļlietas no viņu bērnības

«Katram cilvēkam bērnība ir bijis laimīgākais posms dzīvē, un tur bija arī papīra lelles. Šobrīd rotaļlietu pircēji ir bērnu vecāki un vecvecāki, kuri paši savā bērnībā spēlējušies ar papīra lellēm un priecājas tās atkal redzēt. Cik esmu dzirdējusi no vecākiem, bērniem patīk papīra lelles, viņi ar tām spēlējas.

Šovasar biju Brīvdabas muzeja tirdziņā, kur daudzi cilvēki teica, ka jau ir pirkuši un zina manas lelles, tāpēc man vairs nav sausu muti jāstāsta, ko piedāvāju. Šī produkta pievienotā vērtība ir atmiņas no bērnības,» stāsta Agnese Fūrmane, Claudia papīra lelles (SIA Brangi) radītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centru mēneša laikā apmeklē visdažādākie cilvēki, un tas dod daudz materiāla pārdomām par pircējiem, sevi un savu produkciju

Tā pēc mēneša projektā Biznesa eskalators, ko organizē tirdzniecības parks Alfa un laikraksts Dienas Bizness, saka Ilze Apsīte, SIA Ducis Variations īpašniece. Viņa izlēma piedalīties projektā, jo saskatīja to kā iespēju attīstīties.

«Es šo projektu pamanīju jau pagājušajā gadā un uzreiz nodomāju, ka vajadzētu pieteikties. Taču, izlasot noteikumus un apdomājot situāciju, likās, ka neesmu vēl gatava šādam projektam, tāpēc toreiz nepieteicos. Šogad biju priecīga, ieraugot, ka projekts būs atkal, un nolēmu pieteikties. Šī bija forša pieredze. Tāda iespēja! Gandrīz vai nereāli, ka vari izmēģināt, kā būtu, ja tev piederētu veikaliņš,» stāsta I. Apsīte.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Biznesa eskalators: Uzzina savu pielāgošanās ātrumu

Anda Asere
,01.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Populārākais izmērs MoshMosh precēm ir S un M, bet t/p Alfa pircēji izrādījuši interesi pēc XL un XXL izmēriem, kas licis strauji atbildēt pieprasījumam

Viens no lielākajiem pārsteigumiem apģērbu zīmola MoshMosh radītājai Līgai Auziņai, piedaloties projektā Biznesa eskalators, bija tas, ka t/p Alfa apmeklētāji krietni vairāk interesējas par lielāka izmēra apģērbiem nekā līdz šim. «Tāds izmērs vienmēr ir bijis pieejams, bet lielie izmēri nekad nav bijuši pieprasīti. Tā ir laba iespēja pārbaudīt, cik ātri varam pielāgoties, un ļauj iet soli tuvāk patērētājam,» spriež L. Auziņa.

Ārpus komforta zonas

MoshMosh apģērbs ikdienā ir pieejams veikaliņā M50, kā arī izgatavots pēc pasūtījuma, reizēm mārketinga nolūkos L.Auziņa piedalās arī tirdziņos, festivālos.

Atšķirībā no tirdzniecības internetā vai preču realizācija skādā veikalā Alfā L. Auziņai bija iespēja satikt klientus aci pret aci, uzzināt viņu domas, ierosinājumus un iebildumus. «Dalība Biznesa eskalatorā ir vienreizēja pieredze, tā ir laba iespēja jebkuram jaunam uzņēmējam. Man pašai personīgi nokrita rozā brilles. Iepriekš man likās, ka lielie tirdzniecības centri, kur apgrozās daudzi cilvēki, ir vieta, kur var nopelnīt kaut vai ar mazu stendiņu. Jā, protams, var, bet ir jāsaprot sava kapacitāte, iespējas, izmaksas. Pastāvīgie tirdzniecības centru apmeklētāji zina katru veikalu tajos, un, lai piesaistītu viņu skatienu, lai viņi nepaietu garām, mūs nepamanot, stendam jābūt interesantam. Attiecīgi rodas jautājums – kā to panākt, kā piesaistīt sev uzmanību?» pieredzē dalās L. Auziņa. Viņai šis mēnesis deva apstiprinājumu, ka tirdzniecības centrs nav īsti piemērots MoshMosh koncepcijai. Iespējams, kādu dienu uzņēmējas domas mainīsies, bet pagaidām zīmolam piemērotāki esot nelieli, individuāli salonveikaliņi, kur cilvēki nāk meklēt ko īpašu, neredzētu. «MoshMosh nav un nekad nebūs tirdzniecības centra produkts. Tā ekskluzivitāte izpaužas gan cenā, gan izpildījumā, gan pievienotajā vērtībā. Tirdzniecības centrs ir piemērotāks plaša patēriņa produktiem. Taču tirdzniecība Alfā man bija ļoti laba iespēja satikt citu publiku, kas lika visu mazliet pārstrukturēt – krāsas, izmērus, stenda iekārtojumu. Sākumā tas izsit no komforta zonas,» atzīst L. Auziņa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Akropolis Group iegādāto Alfu vadīs Zane Kaktiņa

Db.lv,01.12.2021

Pārmaiņas tiks īstenotas arī tirdzniecības centra Alfa pārvaldībā – par t/c vadītāju ir iecelta Zane Kaktiņa, kura divus iepriekšējos gadus ir bijusi Akropole Rīga vadītāja.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akropolis Group, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus Akropolis Viļņā, Klaipēdā un Šauļos, kā arī Akropole Rīgā, pabeidzis tirdzniecības centra Alfa iegādi Rīgā.

Latvijas galvaspilsētā bāzētā tirdzniecības centra iegādes darījums tika noslēgts 30. novembrī, iegādājoties 100% kapitāla daļu uzņēmumā SIA Delta Property, kas ir t/c Alfa īpašnieks.

“Iepirkšanās un izklaides centru paplašināšana pandēmijas laikā ir izaicinājums, tāpēc esam gandarīti, ka veiksmīgais darījums Rīgā vēl vairāk nostiprina mūsu vadošās pozīcijas Baltijas valstīs šajā jomā. Alfa ir ļoti spēcīgs un populārs tirdzniecības centrs Rīgā, kas šogad svin savu 20 gadu jubileju,” stāsta Manfredas Dargužis (Manfredas Dargužis), Akropolis Group izpilddirektors.

Pārmaiņas tiks īstenotas arī tirdzniecības centra Alfa pārvaldībā – par t/c vadītāju ir iecelta Zane Kaktiņa, kura divus iepriekšējos gadus ir bijusi Akropole Rīga vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēki uz iepirkšanās centriem dodas mērķtiecīgi, tāpēc tirgotājiem, kuri piedāvā ko atšķirīgu un neierastā vietā, nepieciešams īpaši piedomāt pie potenciālo pircēju uzrunāšanas

Viens no t/p Alfa un laikraksta Dienas Bizness projekta Biznesa eskalators šī mēneša dalībniekiem ir garšvielu uzņēmums Manas garšas.

Kompānija sevi piesaka ar dažādiem sāls veidiem, bet pavisam drīz piedāvās plašāku garšvielu sortimentu ar iespēju individualizēt garšvielu maisījumus. «Viss, ko šomēnes tirgojam Alfā, ir viena maza daļa no tā, kas ir tapis un būs,» stāsta Raivis Balodis, SIA Manas garšas līdzīpašnieks. Šī mēneša laikā viņš secinājis, ka cilvēki ir pārsteigti, ka ir tik daudz sāls veidu. Manas garšas mazumtirdzniecībā ir desmit sāls veidu, bet mājaslapā iecerēts piedāvāt aptuveni 30 sāls variantus, un tas ne tuvu nav viss – kopumā pasaulē ir ap 60 dažādu sāļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums “Akropolis Group”, kura īpašumā un pārvaldībā ir divi tirdzniecības centri Rīgā – “Alfa” un “Akropole”, ir nolēmis paplašināt sava zīmola “Akropole” izmantošanu.

Šī gada pavasarī tirdzniecības centrs "Alfa" mainīs nosaukumu uz "Akropole Alfa", savukārt "Akropole" kļūs par "Akropole Rīga".

Akropolis Group saņem beznosacījumu atļauju Alfas iegādei 

Akropolis Group, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus Akropolis Viļņā, Klaipēdā un...

"Gaidāmā vienota zīmola ieviešana abiem tirdzniecības centriem apliecina, ka “Akropolis Group” uzskata Latviju par nozīmīgu tirgu un mēs esam pārliecināti par tā nākotnes potenciālu. Neskatoties uz pandēmijas radītiem izaicinājumiem, mēs ticam tirgus izaugsmei un esam izvirzījuši ambiciozu mērķi, lai Akropole kļūtu par izteiktu tirgus līderi. Strādājot ar vienotu zīmolu, mūsdienīgu pieeju un uz klientu orientētām vērtībām, mēs īstenosim savu labo praksi un uzkrātās zināšanas, inovācijas un visaugstākos darbības standartus," saka “Akropolis Group” izpilddirektors Manfredas Dargužis.

Rimi Latvia nav notikušas pārrunas ar jaunajiem Alfas īpašniekiem 

Mazumtirgotājam SIA "Rimi Latvia" nav bijušas pārrunas ar tirdzniecības centra "Alfa" jaunajiem...

Nosaukumu maiņa un vienotā zīmola ieviešana neietekmēs abu centru ikdienas darbību – tirdzniecības centru darba laiks, veikalu un pakalpojumu klāsts, apkalpošanas un epidemioloģiskās drošības standarti paliks nemainīgi. Vienlaikus nosaukuma maiņa ieviesīs izmaiņas “Alfa” zīmola vizuālajā identitātē un komunikācijas materiālos, kā arī paredz jaunās vienotās mājaslapas izstrādi. Tāpat tiks paplašināta pašreizējā "Akropole" dāvanu karšu programma – dāvanu kartes varēs iegādāties un izmantot abos iepirkšanās centros. Šo iespēju plānots ieviest līdz ar iepirkšanās centru nosaukumu maiņu.

"Tas ir nozīmīgs solis – darbojoties zem vienota zīmola, tiks stiprināta abu iepirkšanās centru konkurētspēja, kas palīdzēs ātrāk un efektīvāk ieviest inovatīvākus un klientiem pievilcīgākus piedāvājumus. Par “Akropole Alfa” mērķi esam noteikuši turpmāko izaugsmi un sevi redzam kā vēl ērtāku un mūsdienīgāku iepirkšanās un izklaides vietu,” uzsver tirdzniecības centra “Alfa” vadītāja Zane Kaktiņa.

TOP 10 nekustamā īpašuma investīciju darījumi Latvijā  

Investīcijas desmit lielākajos nekustamā īpašuma darījumos Latvijā 2021. gadā sasniedza 576 miljonus...

Jau pavasara sākumā “Alfa” un “Akropole” vārdi tiks mainīti uz “Akropole Alfa” un “Akropole Rīga”. Jaunā izkārtne “Akropole Alfa” drīzumā rotās tirdzniecības centra fasādi, tāpat jaunie tirdzniecības centru nosaukumi tiks izmantoti sociālajos tīklos un citos komunikācijas materiālos.

Plānots, ka vienota zīmola ieviešanas process pilnībā noslēgsies šī gada pavasarī.

Komentāri

Pievienot komentāru