Raw Garden izaudzis līdz diviem veselīga uztura restorāniem, rudenī plāno atvērt vēl vienu, kā arī izstrādā franšīzes noteikumus, lai piedāvātu savu koncepciju arī ārpus Latvijas , otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Esam veselīgas ēšanas vieta, nevis svaigēšanas restorāns. Produkti ir piemēroti veģetāriešiem, vegāniem, svaigēdājiem, bet Raw Garden pamatauditorija – cilvēki, kam interesē veselīgs uzturs. Reizēm tie ir svaigēdāji un vegāni – mums mīļi klienti –, bet viņi ir tikai daļa no apmeklētājiem. Kopumā mūsu auditorija ir daudz plašāka. Sākumā mums uz izkārtnes bija rakstīts Svaigēšanas dārzs, taču vienmēr ēdienkartē puse no ēdieniem bijuši tādi, kas neatbilst šim apzīmējumam. Cilvēkiem ir radies priekšstats, ka esam svaigēšanas restorāns, un viņi no tā nobīstas,» stāsta Matīss Eglītis, Raw Garden (SIA Green Drink) vadītājs.
Izvēlētais darbības virziens nav saistīts ar konkrētu diētu vai ēšanas pārliecību. Uzņēmums izmanto dažādas ēdiena gatavošanas tehnoloģijas. «Tehnoloģijas ļauj apstrādāt ēdienu tā, lai tas ir vērtīgāks. Piemēram, nesamaltas linsēklas labi tīra zarnu traktu, bet šādā formā organisms no tām neuzņem visas labās uzturvielas, kas iespējams, tās lietojot samaltā veidā. Arī rieksti, ja nav izmērcēti ūdenī, apgrūtina gremošanu,» saka Matīss.
Būs jau trešais
Šobrīd Raw Garden ir divi restorāni – Rīgas centrā un t/c Spice. Otro restorānu kompānija atvēra 2013. gada nogalē. Šāds lēmums tika pieņemts, jo sabiedrībā pieauga interese par veselīgu uzturu, bija izveidojies savs klientu loks, zīmols kļuva atpazīstams. Bieži vien abu šo ēdināšanas vietu klienti dublējas. Vaicāts, cik atvērti Latvijas iedzīvotāji ir dažādiem jaunumiem, Matīss teic, ka lielākā daļa sabiedrības jauno pieņem lēni. Viņš novērojis, ka pēdējā laikā Latvijā pieaug cilvēku informētība par pārtiku. «Informācijas šobrīd ir daudz. Par veselīgu uzturu tagad runā ne tikai specializētajos žurnālos un portālos, bet arī ikdienas masu medijos. Cilvēki ir krietni izglītotāki,» viņš teic. Runājot par konkurenci, Matīss atzīst, ka Raw Garden ēdināšanas sektorā konkurē ar jebkuru citu restorānu.
Visu rakstu Veselīga uztura karognesēji lasiet 9. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.