Pompidoo šobrīd piedāvā jau piecus fotosomu modeļus, un drīzumā uzņēmums iecerējis tirgū startēt arī ar datorsomām, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Fotosoma mums ir galvenais produkts, bet, ja cilvēks izmanto mūsu produktu un grib nopirkt vēl kādu somu citām vajadzībām, varēsim to nodrošināt. Diezgan daudz klientu atgriežas un nopērk arī otru un pat trešo somu,» saka Irina Kuzmina, fotosomu uzņēmuma SIA Pompidoo līdzīpašniece. Šīs fotosomas var izmantot arī kā ikdienas somas, bet to esot diezgan grūti izskaidrot klientiem. «Strādājam pie izmaiņām mājaslapā, lai šī ziņa būtu skaidrāka. Saprotot, ka somai ir vairāki pielietojuma veidi, ir vieglāk ieguldīt naudu. Taču mēs neesam gatavi konkurēt parasto somu tirgū, tam būtu nepieciešamas milzīgas investīcijas.
Gribam uzzināt, kā cilvēki iepērkas, kā izmanto somu, lai saprastu, vai pareizi sevi pozicionējam. Piemēram, sākumā domājām, ka mūsu klientes ir ap gadiem 30, bet tagad reāli redzam, ka viņas pārsvarā ir vecumā no 35 līdz 40 gadiem. Gribam izprast nianses par klientiem,» saka Irina.
Tuvāk klientiem
«Iepriekšējos gados vairāk domājām par galapatērētāju, cilvēku, kurš iepērkas mūsu mājaslapā, bet pagājušā gada beigās nolēmām, ka gribam sadarboties arī ar veikaliem, izplatītājiem. Sākumā tā uzņēmumam nebija prioritāte,» saka Irina. Sākotnēji uzņēmuma ražošanas kapacitāte nebija tik liela, nebija arī plašas noliktavas, tomēr pērn nolemts, ka bez lieliem partneriem attīstībā nevar iztikt.
Visu rakstu Sāk nopietnāk sadarboties ar veikaliem lasiet 10. marta laikrakstā Dienas Bizness.