Pārdodot rotas internetā, īpaši jāpiestrādā pie produkta vizuālā noformējuma un apraksta, lai potenciālos klientus spētu uzrunāt attālināti.
No pērlītēm izšūtas, liela izmēra, krāsainas un ar ideju apveltītas rotas – tas ir mākslinieces Malvīnes Mennikas rokraksts. Pie atklāsmes, ka rotu darināšana ir viņas dzīves aicinājums, viņa nonākusi Kopenhāgenā, kad, braucot ar velosipēdu, klausījusies Kena Robinsona audio grāmatu The Element. Tajā ir stāsti par dažādu slavenu cilvēku dzīvi, kā viņi atraduši savu elementu un dzīves piepildījumu. «Sāku domāt par to, kas būtu mans elements, nodarbošanās, kas man aizrautu elpu,» atceras M. Mennika.
«Pagaidām nodarbojos ar e-komerciju. Kopš 2010. gada esmu iepazinusi Etsy.com un līdz vasarai plānoju izveidot profilus vēl vismaz trīs interneta veikalos. Nule kā atvēries arī jauno dizaineru interneta veikals lipsandkiss.com, kurā arī piedāvāšu savas rotas,» stāsta māksliniece. Katra interneta veikala iepazīšana prasot laiku. «Tas nav kā veikalā – noliec preci un gaidi, kad to kāds iegādāsies. Mēs dzīvojam brīnišķīgā laikā, kad internetā visi mazie var tikt pamanīti,» atzīst M. Mennika. Pagaidām 90% viņas darināto rotu ir aizceļojušas ārpus Latvijas robežām – uz ASV, Japānu, Ķīnu, Nīderlandi, Franciju, Austrāliju, Lielbritāniju, Kanādu.
Līdz šim M. Mennika radījusi divas kolekcijas. «Man ir tuvas dabas un dzīvnieku tēmas. Piemēram, pagājušās vasaras kolekcija Pēdējais Dodo bija veltīta putniem, kuri ir tuvu izmiršanai. Šī tēma mani tā aizrāva, ka Ornitoloģijas biedrībā sāku apmeklēt putnu atpazīšanas kursus. Savukārt ziemas kolekcija Seaorgs runāja par globālo sasilšanu un rotas atspoguļoja dažādus jūras organismus,» atklāj M. Mennika. Tapšanas stadijā ir šīs vasaras kolekcija, kuras skices un idejas pagaidām aplūkojamas nelielā mājas darbnīcā pie sienas. Tā būs balstīta uz melnā gulbja teoriju un stāstīs par dzimuma lomām, dažādību un seksualitāti.