Jaunākais izdevums

Mārdža Simpsone - zilmatainā Amerikas vismīlētākās disfunkcionālās ģimenes māte - novembrī rotās žurnāla Playboy vāku.

Uz žurnāla Playboy vāka novembrī būs attēlota multiplikācijas seriāla Simpsoni māte Mārdža Simpsone, tādējādi kļūstot par pirmo multfilmu tēlu, kas nokļuvis uz izdevuma vāka, tā vēsturē, ziņo BBC.

Uz vāka attēlojot Mārdžu Simpsoni, žurnāls cenšas piesaistīt jaunāku auditoriju, kā arī atzīmē Simpsonu 20.gadadienu.

Pagaidām neesot zināms, cik daudz Mārdža parādīsies žurnāla iekšējās lapās.

BBC piebilst, ka Playboy īpašnieks Hju Hefners (Hugh Hefner) zināms kā liels Simpsonu fans.

Pasaulē

Playboy koncentrēsies uz Brazīliju, Ķīnu un Indiju

Lelde Petrāne,19.02.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Playboy Enterprises Inc, kas ir žurnāla Playboy izdevējs, plāno izaugsmi Latīņamerikā, Ķīnā un Indijā, ieskaitot jaunus klubus Brazīlijā, atsaucoties uz kompānijas vadītāja sacīto, ziņo Bloomberg.

«Vietējā Brazīlijas kultūra ir atvērtāka pret seksualitāti, » sacījis Playboy vadītājs Skots Flanders, piebilstot, ka klubu atvēršana tur ir kompānijas prioritāte.

Mazais bizness

Mana pieredze: Izvēlējusies izcelt latvisko

Anda Asere, Dienas Bizness,15.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēkiem patīk patriotiskas rotas, piemēram, ar Latvijas kontūriņu – jo īpaši svarīgas tās ir, esot svešumā, saka Agate Dombrovska, i/k Cita rota īpašniece.

«Cenšamies radīt oriģinālas latviešu rotas, kaut ko atšķirīgu nekā citur,» norāda A. Dombrovska. Cita rota piedāvājumā ir dažādas rotas gan vīriešiem, gan sievietēm, kā arī liela, adīta apaļā šalle ar Lielvārdes jostas rakstiem. Līdz šim vispopulārākā rota ir bijusi Meitene Latvija – Latvijas kontūra ķēdītē. «Latvijas kontūra ir unikāla – kāpēc to neizmantot?» spriež Agate.

Cita rota «piedzima» šī gada aprīlī, kad viņa bijusi pārdomās, ka jāsāk darīt kaut ko savu. Tiesa, sākotnējā Agates ideja bija organizēt pasākumus. Viņa bija ievērojusi, ka šī brīža aktualitāte ir latviskas rotas. «Ideja par rotām radās no vecā sudraba pieclatnieka. Ir redzēts, ka no tā izgriež Mildas kontūru, bet kāpēc jāsabojā monēta, ja to tāpat var nēsāt kā rotu? Kāpēc pieclatniekam jāstāv plauktiņā, ja to var nēsāt ap kaklu?» viņa prāto.

Mazais bizness

Sākam biznesu: Metālmeistare atsakās izgatavot bezgaumīgus pasūtījumus

Anda Asere,05.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rasmas Pušpures «rokraksts» ir daudzveidīgs – no sentimentālām un nedaudz tradicionālām rotām ar sudraba vārpām līdz konceptuālām rotām ar dzintaru, porcelānu un pat kokoglēm .

Rotu izgatavošana nav Rasmas bērnības sapnis. Savulaik Rīgas Dizaina un mākslas vidusskolas Vides nodaļā viņa iestājās tāpēc, ka bija pārliecināta – vēlas kļūt par arhitekti, taču mācību laikā saprata, ka šī joma nav sirdij tuva. «Man nepatika visas 3D programmas, ilgā sēdēšana pie datora un tas, ka nekas tā īsti nav jādara ar rokām. Pasniedzēji bieži nenovērtēja, ka pats kaut ko uztaisi. Stājoties Latvijas Mākslas akadēmijā (LMA), nolēmu studēt metāla dizainu, turklāt šajā nodaļā bija mazs konkurss. Nebiju pārliecināta, ka man šī joma patiks, bet ar pirmo dienu mani tā aizrāva metāla dizains, ka četri gadi paskrēja nemanot. Saprotu, ka esmu savā vietā,» viņa uzskata.

Citas ziņas

Liepnieks neiztur pārbaudes laiku Playboy galvenā redaktora amatā

Dienas Bizness,21.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Paldies liels Inga Gorbunovai, Dienas žurnāliem un Playboy kolēģiem. Bija ļoti patīkami, interesanti un auglīgi. Jūs esat lieliski!» pēc aiziešanas no Playboy galvenā redaktora amata savā Twitter kontā raksta Jurģis Liepnieks.

Savu aiziešanu pats Liepnieks sociālajā portālā Twitter saista ar bijušo premjeru un tagadējo uzņēmēju Andri Šķēli.

Savukārt, SIA Dienas mediji mārketinga un sabiedrisko attiecību nodaļa vēsta: «Darba attiecību pārbaudes perioda laikā ir izlemts pārtraukt sadarbību ar žurnāla Playboy galveno redaktoru Jurģi Liepnieku. Ievērojot vienošanos izdevniecība nekomentēs attiecību pārtraukšanas iemeslus.»

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV 91 gada vecumā trešdien miris žurnāla Playboy dibinātājs Hjū Hefners.

Hefners miris trešdienas vakarā savās mājās, kur uzturējās kopā ar ģimeni, vēsta Playboy.

Hefnera dibinātais Playboy iznāk kopš 1953.gada. Uz pirmā numura vāka pozēja Holivudas sekssimbols Merilina Monro. Gada laikā žurnāla tirāža sasniedza 200 000 eksemplāru, bet pēc pieciem gadiem - jau miljonu. Septiņdesmitajos gados Playboy bija jau septiņi miljoni lasītāju, un tā panākumi sekmēja tādu žurnālu kā Penthouse un Hustler parādīšanos.

Konkurence un interneta efekts līdz 21.gadsimtam samazināja Playboy tirāžu līdz trīs miljoniem eksemplāru, bet gadā izdoto numuru skaits tika samazināts no 12 līdz 11. 2015.gadā žurnāls atteicās no pilnīgi kailu sieviešu fotogrāfiju publicēšanas, norādot uz internetā plaši sastopamo kailumu.

Foto

Mana pieredze: Mazās galaktikas izveidotāja īstus augus iestrādā rotās

Anda Asere,27.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau bērnībā Elīna Zuša veidoja herbārijus, tagad šī aizraušanās radusi jaunas izpausmes formas – izžāvētus augus viņa iestrādā savās rotās .

Savas rotas Elīna dēvē par Mazo galaktiku. Tās ir rotas, kas domātas smalkām sievietēm, kuras ar tām vēlas uzsvērt savu maigumu un izsmalcinātību, viņa raksturo. Sievietei skaistums ir noteicošais, bet rotas ir tikai mazs papildinājums tam, cik viņa ir daiļa, eleganta, smalka. Ir cienījams sievietes skaistums pats par sevi, tāpēc rotas ir līdzvērtīgas sievietes skaistumam, taču tās viņu neaizēno. «Mazs, kluss uzsvars,» saka Elīna.

Rotas viņa gatavo jau četrus gadus. Pirmoreiz Elīna savus darinājumus izrādīja 2009. gada Ziemassvētku laikā, kad Rīgā tika atvērts pirmais pop-up veikals. «Man bija izaicinājums redzēt, kā reaģē cilvēki, vai viņiem patīk tas, ko es radu. Saņēmu daudz komplimentu. Lai gan pircēju nebija daudz, gandrīz katrs veikala apmeklētājs kaut ko iegādājās,» viņa atceras. Tolaik Elīna dzīvoja mājās ar meitiņu, un rotu izgatavošana bija viņas blakus nodarbe bērna audzināšanai. Taču viņa rotu izgatavošanu uztvēra nopietni – domāja par cenu, iesaiņojumu, kā izstādīt savas rotas utt. «Un, ja domā par tādām lietām, tu jau esi biznesā,» spriež Elīna.

Atpūta

Koronavīrusa krīze pieliek punktu "Playboy" drukātajam izdevumam ASV

LETA--DPA/AFP,19.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Slavenais vīriešu žurnāls "Playboy" pēc 66 gadiem ASV pārtrauc drukāto izdevumu regulāru izdošanu, šādu lēmumu skaidrojot ar koronavīrusa krīzes radīto ietekmi.

"Playboy" jau iepriekš bija nomocījušas finanšu problēmas, taču koronavīrusa krīze pielikusi punktu žurnāla drukātajai versijai, teikts izdevēja "Playboy Enterprises" paziņojumā.

Gaidāmais pavasara numurs būs pēdējais regulārais drukātais "Playboy" žurnāls. Gaidāms, ka drukātā veidā no nākamā gada varētu iznākt neregulāri speciālizdevumi.

"Pagājušajā nedēļā, kad koronavīrusa pandēmijas traucējumi satura veidošanai un piegāžu tīkliem kļuva aizvien skaidrāki un skaidrāki, mēs bijām spiesti paātrināt diskusijas, kas jau kādu laiku risinājās uzņēmuma iekšienē," skaidro "Playboy".

Taču "Playboy" ASV joprojām nonāks pie lasītājiem elektroniskā versijā, kā arī tiks drukāts vairākos ārvalstu tirgos.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Playboy Enterprises nepieciešams pieņemt stratēģiskus lēmumus, lai paplašinātu vīriešu žurnālu izdošanu nākamajā desmitgadē, intervijā Bloomberg Television norādīja bijusī Playboy izpilddirektore Kristija Hefnere (Christie Hefner).

Playboy šogad nopietnas grūtības ir vairākās nodaļās: jo īpaši maksas TV, kā arī drukātajos izdevumos. Ienākumi būtiski samazinājušies visos šā gada ceturkšņos. Tāpat kritusies Playboy žurnāla tirāža no 2.6 līdz 1.5 miljoniem.

Db.lv jau ziņoja, ka kompānija Iconix Brand Group veic pārrunas par Playboy Enterprises iegādāšanos. Darījuma vērtība varētu sasniegt 300 miljonus USD. Jāatzīmē, ka lēmums jāpieņem Playboy dibinātājam Hjū Hefneram, kas kontrolē ap 70% balsstiesīgo kompānijas akciju.

Citas ziņas

Bijušais KNAB šefs: Strīķe savulaik ignorējusi aizdomas par korumpētu ministru Dombrovska valdībā

Dienas Bizness,05.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Viņa ir politiska ieliktene, intrigante un mele,» prasīts raksturot savas toreizējās darba attiecības ar Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) vadītāja vietnieci Jutu Strīķi žurnālam Playboy norāda bijušais biroja šefs Normunds Vilnītis, kurš cita starpā atklāj arī, ka savulaik Strīķe ignorējusi aizdomas par korumpētu ministru bijušā premjera Valda Dombrovska valdībā.

Turpinājumā fragments no Playboy intervijas ar bijušo KNAB šefu:

«PLAYBOY: Bet sākumā jums taču bija labas attiecības, aculiecinieki stāsta, ka regulāri gājāt kopā pusdienās.

VILNĪTIS: Tas bija sākums. Tieši šie kopīgie gājieni uz kafejnīcu man arī pirmo reizi lika aizdomāties par to, ka varbūt šis te Žannas d’Arkas tēls ir tikai tēls. Tāds smieklīgs piemērs: ir kompleksās pusdienas, kurās ietilpst zupa, otrais ēdiens un kefīrs; mēs ejam, runājamies un seko darbības – kefīra vietā tiek paņemta tomātu sula, kas neietilpst kompleksajās pusdienās un maksā konkrētu summu, bet pie kases tiek izmests: tas ir sarkanais kefīrs, un nesamaksājot aiziets. Tie bija pirmie signāli, kas liecināja par cilvēka būtību un radīja jautājumus par to, kas tad ir šī cīnītāja starptautiskā mērogā? Nu, nav ne starptautiskā mēroga, ne cīnītājas.

Mazais bizness

Mana pieredze: Mērķē uz Amerikas rotu cienītājiem

Anda Asere,01.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas juveliere Anita Savicka un viņas rotu zīmols Anita Sondore šovasar izcelts starp desmit jaunajiem dizaineriem ASV izstādē JA New York

«Manas rotas nav klasiskas, vairāk – konceptuālas, katrai ir savs stāsts. Man ļoti patīk lielas, krāsainas, pamanāmas rotas, arī strādāt ar labiem materiāliem,» stāsta Anita Savicka, rotu zīmola Anita Sondore juveliere. Šogad viņa ir izstrādājusi pirmo kolekciju – Sounds of Silence.

No nulles

Lai gan profesionāli Anita ar rotu izgatavošanu nodarbojas vien pāris gadu, pirmās domas par to bija jau laikā, kad mācījusies augstskolā. «Universitātē studēju zīmēšanu, rasēšanu, mājturību un mums bija jauks pasniedzējs, kurš piedāvāja arī metālapstrādes kursu. Man gribējās pieteikties, bet tolaik ar metālapstrādi un rotu izgatavošanu vairāk nodarbojās puiši. Mēģināju pierunāt draudzeni, bet beigās tomēr nepieteicāmies. Tad vēl nebiju tik pārliecināta par sevi un novirzījos no šī ceļa, taču šī doma mani nepameta,» viņa stāsta.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē populārā vīriešu žurnāla Playboy īpašnieks Playboy Enterprises ir piesaistījusi profesionālus investīciju baņķierus, kuri sākuši pētīt pārdošanas iespējas, atsaucoties uz kompānijai tuvu stāvošām personām, raksta New York Times.

Kompānija, kas nesen mainīja žurnāla stratēģiju, atsakoties no kailiem modeļiem, piesaistot investīciju kompāniju Moelis&Company.

Pēc tam, kad kompānija paziņoja, ka pārdos Playboy Mansion, potenciālie pircēji ineresējušies, vai netiek pārdots viss uzņēmums, kas kompānijai licis sākt vērtēt iespējas to pārdot. Potenciālie pircēji ir no ASV un citām valstīm. Pagaidām gan Playboy pārstāvji nav tikušies ar viņiem. Pašreizējā Playboy vērtība tiek lēsta ap 500 miljoniem ASV dolāru.

Playboy lielākie ienākumi patlaban ir no dažādu produktu un zīmolu licencēšanas, taču žurnāla tirāžas skaits sarucis no aptuveni 5,6 miljoniem 1975.gadā līdz aptuveni 800 tūkstošiem pēdējos gados.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Playboy Enterprises saņēmusi piedāvājumu no Hjū Hefnera (Hugh Hefner), kurš izteicis interesi par pieaugušo izklaides organizācijas pārpirkšanu, raksta Reuters.

H. Hefners piedāvājis iegādāties visas kompānijas akcijas, kuras viņam vēl nepieder, par 5,50 ASV dolāriem katru. Šī cena ir par aptuveni 40% lielāka nekā piektdien biržas slēgšanas brīdī. Hefnera piedāvājums Playboy Enterprises novērtē par 185 miljoniem ASV dolāru.

Šogad jūnija beigās Playboy samazināja štatu, lai virzītos uz mērķi – samazināt izdevumus par 3 miljoniem dolāru gadā.

Savā piedāvājumu H. Hefners norādījis, ka viņš nav ieinteresēts kompānijas tālākā pārdošanā vai Playboy Enterprises apvienošanā ar kādu citu uzņēmumu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Iconix Brand Group un Džima Griffita vadītā firma, bijušais kompānijas izklaides biznesa prezidents, veic pārrunas par Playboy Enterprises Inc. iegādāšanos. Darījuma vērtība varētu sasniegt 300 miljonus ASV dolāru, ziņo vedomosti.ru.

Lēmumu pārdot jāpieņem Playboy dibinātājam Hjū Hefneram, kas kontrolē ap 70% balsstiesīgo kompānijas akciju.

Iepriekš izdevniecības Žurnāls Santa valdes priekšsēdētājs Ivars Zariņš Db apliecināja, ka jau 2009.gadā lasītājiem būs iespējams iegādāties mūsu lasītāju interesēm adaptētu žurnālu Playboy. Tomēr vēlāk (06.02.2009) viņš Db norādīja, ka prognozes par Playboy izdošanu Latvijā esot bijušas pārāk optimistiskas. «Esam nolēmuši uz nenoteiktu laiku atlikt plānu,» atzina I. Zariņš. Uzņēmējs prognozēja, ka šis projekts plauktos varētu nogulēt pat 2 gadus, arī šī zīmola īpašnieki ASV esot informēti par mainītajiem plāniem un viņi situāciju esot izpratuši.

Pasaulē

Penthouse īpašnieks piedāvā 210 miljonus dolāru par Playboy

Lelde Petrāne,16.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Žurnāla Penthouse īpašnieks piedāvājis iegādāties konkurējošo Playboy Enterprises Inc par 210 miljoniem ASV dolāru, ziņo Reuters.

Šis piedāvājums par 13% pārsniedz Hjū Hefnera (Hugh Hefner) šonedēļ izteikto Playboy iegādes priekšlikumu.

Lai «piedāvājumu padarītu saldāku», Penthouse izdevējs FriendFinder Networks norādījis, ka H. Hefners ir lapni aicināts saglabāt Playboy žurnāla redakcionālo kontroli un turpināt dzīvot Playboy Savrupmājā. Šī nekustamā īpašuma vērtība ir aptuveni 40 miljoni ASV dolāru.

FriendFinder ir gatavi maksāt Playboy akcionāriem 6,25 ASV dolārus par akciju. H. Hefners un viņa partneris Rizvi Traverse Management piedāvāja 5,50 ASV dolārus par akciju jeb 185 miljonus ASV dolāru.

Citas ziņas

Playboy galvenais redaktors būs Jurģis Liepnieks

Gunta Kursiša,20.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2013. gada par žurnāla Playboy galveno redaktoru kļūs publicists Jurģis Liepnieks. Playboy kā mērķi izvirzījis tuvāko gadu laikā panākt žurnāla auditorijas kāpumu līdz līdera pozīcijām Latvijas vīriešu dzīvesstila žurnālu vidū, informē Dienas žurnāli pārstāvji.

Līdzšinējais redaktors Egīls Zirnis turpinās aktīvu darbību Playboy satura veidošanā.

Savukārt, paredzot potenciālos jautājumus sakarā ar J. Liepnieka iepriekšējo līdzdarbību politiskajos procesos, viņa darba līgumā iekļauti nosacījumi, kas tamlīdzīgas aktivitātes pilnībā izslēdz, piebilst I. Gorbunova.

«Playboy ienāca Latvijā niknākajā krīzes gadā un, neņemot vērā skeptiķu prognozes, strauji iekaroja stabilas pozīcijas tirgū. Par to liels paldies redakcijai un, pirmkārt, līdzšinējam galvenajam redaktoram Egīlam Zirnim, kurš paralēli šim amatam visu šo laiku ir turpinājis veidot publikācijas vairākiem izdevumiem – ne tikai Playboy, bet arī Dienai un SestDienai,» pauž Izdevniecības Dienas žurnāli valdes priekšsēdētāja un galvenā redaktore Inga Gorbunova. Viņā skaidro, ka «tā kā tik aktīva publicista darbība ir ļoti grūti savienojama ar galvenā redaktora pienākumiem, vienojāmies, ka E. Zirņa administratīvā slodze tiks samazināta».

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piedaloties Playboy dibinātājam Hjū Hefneram (Hugh Hefner), oficiāli atklāts Playboy Club London, vēsta ārvalstu mediji.

Atklāšanā Hefneru pavadījusi arī līgava Kristela Harisa (Crystal Harris) un divi dēli - Marstons and Kūpers.

Klubam esot divi stāvi, un tā dizainā jūtamas atskaņas no oriģinālā Playboy Club London, kas tika atvērts pagājušā gadsimta sešdesmitajos gados.

«Es esmu saviļņots būt šeit šajā ļoti īpašajā gadījumā, kad tiek svinēta Playboy Club un tā ikonisko «zaķu» atgriešanās Londonā,» teicis Hefners. «Cilvēki joprojām ar lielu mīlestību atceras izsmalcinātību un romantiku, ko piedāvāja oriģinālais Londonas klubs, atveroties 1966.gadā,» viņš piebildis.

Mazais bizness

Sākam biznesu: Rotai jāizceļ sievietes skaistums, nevis jānomāc

Anda Asere,13.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja rotai ir klasiska kompozīcija, tā būs modē arī pēc simt gadiem. Tā uzskata Laura Selecka, SIA Sofia Riga īpašniece un rotu dizainere. Vislabāk viņai patiktu izgatavot rotas vienā eksemplārā, taču rotu māksliniece ir nonākusi pie atziņas, ka ar individuālajiem pasūtījumiem un mākslas darbiem vien izdzīvot nevarēs.

«Man gribējās taisīt cilvēkam pieejamākas rotas. Ja izgatavo rotu vienā eksemplārā, tai ir augsta pašizmaksa. Ja to pārdod galerijai, uzcenojums ir milzīgs, un rezultātā cilvēkam ar tikpat lieliem ienākumiem kā man tā cenas ziņā ir nepieejama,» skaidro viņa. Tāpēc Laura pievērsusies rotu kolekciju veidošanai.

Pirmā kolekcija, kas radīta ar zīmolu Sofia Riga, ir no sudraba un porcelāna. Jau studējot Latvijas Mākslas akadēmijā viņai bija mēģinājumi savienot porcelānu ar metālu.

«Porcelāns ir ļoti skaists, iedvesmojošs un īpašs materiāls. Taču cilvēkiem pret to ir aizspriedumi, piemēram, ka tas saplīsīs. Vai tad mēs rotas metam zemē, vai ar smalkām kurpēm brienam pa dubļiem? Katrai lietai ir sava vieta un pieeja. Mēs nevelkam briljantus, ejot uz tirgu, un arī ar porcelāna rotām lambadu nedejojam,» viņa teic. Ja porcelāna rotu cena būtu zemāka, iespējams, cilvēki tās pirktu drošāk.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spuņciemā iedvesmojošā vietā ar skatu uz ainavu līdz pat Babītes ezeram top skaistas rotas. To autores Maijas Sējānes-Īles attiecības ar polimērmālu un rotu darināšanu sākās nejauši

«Vīrs (perkusionists Nils Īle) un es pirms gadiem septiņiem organizējām pirmo perkusionistu plenēru Gaiziņā – spriedām, ka varētu pārtraukumos mācīties darināt kādas afrikāņu rotas.

Vīra paziņa veidoja rotas no polimērmāla, un mēs viņu uzaicinājām uz plenēru kā pasniedzēju. Tā bija Līva Rudzīte, kura pirmā aizsāka polimērmāla mākslu Latvijā,» saka Maija. Kopš tā laika viņa aizrāvusies ar polimērmāla rotu darināšanu. «Šis plenērs mainīja manu dzīvi – pieslēdzos rotām, iepatikās un turpinu joprojām, tas ir mans ikdienas prieks un darbs. Etnoperkusiju plenērā Gaiziņā, kas notiks arī šā gada augustā, parasti dienā visi spēlē, bet naktī sēž ap rotu galdu. Līva vēl joprojām piedalās un vada darbnīcas, un piedalīsies arī šogad,» stāsta Līvas audzēkne, kura nu jau pati apguvusi materiālu un tā tehnikas un sasniegusi līmeni, kad pati var mācīt.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No Vācijas pilsētas, kas savā mājas lapā reklamē pornogrāfiju līdz amerikānietei, kas savu kāzu oficiālās daļas laikā atjaunojusi informāciju savos profilos Facebook un Twitter - pasaule 2009. gadā bijusi pilna ar dīvainiem notikumiem.

2009. gadā pirmo reizi vēsturē uz Playboy žurnāla vāka nonāca multeņu varone, proti, Mārdža Simpsone, no populārā animācijas seriāla Simpsoni. 2009. gadā par savu veikumu portālā Facebook priecājās arī Baltā Nama vārtu demolētāji. Tāpat šogad arī visai pasaulei lika noticēt, ka kāds 6 gadus vecs zēns aibēdzis no mājām pašdarinātā gaisa balonā.

Arī notikumi, kas saistītās ar postošo H1N1 vīrusu jeb cūku gripu, dažkārt izrādījušies diezgan komiski un melnā humora seriālu sižeta cienīgi. Piemēram, Ēģiptē tika nogalinātas tūkstošiem cūku, lai gan Apvienoto Nāciju Organizācija iepriekš bija brīdinājusi, ka cūku slaktiņš nekam nelīdzēs, jo pie vīrusa izplatības Ēģiptes cūkas nav vainojamas.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Playboy dibinātājs Hjū Hefners apprecējis savu trešo sievu Kristelu Harisu, «bēgošo līgavu», kura atcēla viņu pirmās kāzas 2011. gadā, vēsta telegraph.co.uk.

Pāris, kuru vecums atšķiras par 60 gadiem, apprecējies Vecgada vakarā.

«Laimīgu Jauno gadu no Mr. un Mrs. Hjū Hefners!» vietnē Twitter rakstījis Playboy dibinātājs. 86 gadus vecais Hefners arī publicējis fotogrāfiju, kurā viņš redzams violetā zīda pidžamā un melnā peldmētelī kopā ar savu 26 gadus veco sievu, kura joprojām tērpusies kāzu kleitā. Hefneram galvā bijusi viņam jau ierastā kapteiņa cepure.

Stundu agrāk Hefners arī ievietojis fotogrāfiju, kurā redzams smokingā kopā ar Harisu kāzu ceremonijā Playboy villā Kalifornijā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zīmola «Korola» stāsts aizsācies interesanti. Lai gan sākotnēji tas nebija plānots kā bizness, desmit gadu laikā iegūts klientu loks, kas vēlas nēsāt šīs rotas. To darināšanā izmantoti zīmola «Swarovski» kristāli. Gadu gaitā zīmolu pamanījuši arī konkurenti, kuri cenšas rotaslietas atdarināt, stāsta SIA «Korola design» īpašniece Jekaterina Koroļa.

Rotaslietu darinātāja stāsta, ka sākotnēji rotas veidojusi sev, jo veikalos nevarēja atrast to, ko meklēja. «Svētku laikā uzdāvināju pāris rotas arī draudzenēm, viņas novērtēja. Vēlāk izveidoju rotu komplektus un, strādājot par juristi, piedāvāju savām klientēm. Sāku piedalīties arī dažādos tirdziņos,» zīmola pirmsākumus atceras J. Koroļa.

SIA «Korola design» ir ģimenes uzņēmums, kurā darbojas arī J.Koroļas mamma. Viņa ir galvenā dizainere visām mākslinieciskajām rotām – brošām un kaklarotām. Zīmols izveidots pirms aptuveni pieciem gadiem, bet veikals un darbnīca Antonijas ielā, Rīgā - pirms aptuveni diviem.

J.Koroļa stāsta, ka sākotnēji strādājusi gan kā juriste, gan attīstījusi rotu zīmolu. Lai arī baidījusies pilnībā pievērsties rotu biznesam, tomēr sapratusi, ka ir jāmēģina, jo vienmēr var atgriezties algotā darbā. «Mūsu zīmola pirmais un galvenais nosacījums ir, ka mēs neiepērkam citu veidotas rotas un nepārdodam ar savu zīmolu. Vienmēr radām paši,» skaidro J.Karoļa. Viņa stāsta, ka ir daudz pastāvīgo klientu, kuri zīmola rotaslietas nēsā jau desmit gadus. «Viņi atceras mani kā meiteni ar koferīti, jo sākotnēji rotaslietas tirgoju koferī,» stāsta zīmola radītāja. Viņa novērojusi, ka zīmola klientes uz veikalu jau ved arī meitas. Pārsvarā zīmola klientes ir vecumā no 25 līdz 55 gadiem.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bižutērija ir daudz vairāk nekā tikai aksesuārs – tas ir veids, kā izpaust savu personību un piešķirt tērpam īpašu akcentu. Tomēr, atrast sev izdevīgas un kvalitatīvas rotaslietas, kas būs lielisks papildinājums jebkuram svētku tērpam – var būt īsts izaicinājums.

Lai uzzinātu noderīgus padomus, kā izvēlēties atbilstošas rotaslietas sievietēm, un kādus svarīgus faktorus ņemt vērā, uzzini, lasot rakstu.

Bižutērijas loma sievietes tēlā – kā rotaslietas papildina personīgo stilu

Bižutērija piešķir sievietes izskatam gan smalkumu, gan pārliecību, palīdzot akcentēt un izcelt kopējo tēlu atkarībā no noskaņojuma vai kāda notikuma. Ikdienā vienkāršas rokassprādzes sievietēm vai smalki bižutērijas auskari piešķir tēlam elegantu vienkāršību, savukārt svētku brīžos spīdīgi kuloni vai izsmalcinātas brošas pievieno greznību un šarmu.

Rotaslietas ir piemērotas gan sievietēm, kas iecienījušas minimālismu, gan tām kas vēlas izcelt savu personalitāti, padarot to par neaizstājamu ikvienas sievietes garderobes sastāvdaļu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: Freepik.com/ freepic.diller

Bižutērija ir daudz vairāk nekā tikai aksesuārs – tas ir veids, kā izpaust savu personību un piešķirt tērpam īpašu akcentu. Tomēr, atrast sev izdevīgas un kvalitatīvas rotaslietas, kas būs lielisks papildinājums jebkuram svētku tērpam – var būt īsts izaicinājums.

Lai uzzinātu noderīgus padomus, kā izvēlēties atbilstošas rotaslietas sievietēm, un kādus svarīgus faktorus ņemt vērā, uzzini, lasot rakstu.

Bižutērijas loma sievietes tēlā – kā rotaslietas papildina personīgo stilu

Bižutērija piešķir sievietes izskatam gan smalkumu, gan pārliecību, palīdzot akcentēt un izcelt kopējo tēlu atkarībā no noskaņojuma vai kāda notikuma. Ikdienā vienkāršas rokassprādzes sievietēm vai smalki bižutērijas auskari piešķir tēlam elegantu vienkāršību, savukārt svētku brīžos spīdīgi kuloni vai izsmalcinātas brošas pievieno greznību un šarmu.

Atpūta

Rotaslietas – transformeri

Evelīna Brenča, speciāli DB,09.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rotaslietām ir jābūt tādām, lai tās varētu nēsāt gan ar baltu T-kreklu un džinsiem, gan arī pie smalkas vakarkleitas

Tā intervijā norāda itāļu rotaslietu zīmola Nanis radītāja un dizainere Laura Bicego. Viņa ir dzimusi juvelieru ģimenē Vičencā Itālijā un jau kopš dzimšanas ir saistīta ar rotaslietām un to izgatavošanu. Lielāko pieredzi viņa ir ieguvusi tēva juvelieru rūpnīcā, no kā tālāk attīstīja savu zīmolu Nanis. Visa L. Bicego dzīve saistās ar šo nozari, un viņa nekad nav vēlējusies dzīvē darīt kaut ko citu.

Savu zīmolu viņa kopā ar vīru Pjero Maranjonu (Piero Marangon) izveidoja 1990. gadā. L. Bicego ir neparasta dizainere, viņai vairāk patīk radīt lietas nevis uz papīra, bet ar rokām. Viņai svarīgi ir vienlaicīgi saglabāt itāļu tradīcijas, tai pat laikā radot mūsdienīgas, transformējamas rotaslietas. Viņas radītā rokas sprādze no zelta ar dimantiem, ko iespējams transformēt par kaklarotu, pagājušajā gadā ieguva Juvelierizstrādājumu gada balvu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: GIVEN

Rotaslietas mūs pavada jau tūkstošiem gadu, un ne vienmēr tās bijušas tikai greznība. Senāk rotas pildīja arī praktiskas funkcijas, norādot uz piederību noteiktai ciltij vai sabiedrības slānim. Mūsdienās, protams, rotaslietu galvenā funkcija ir estētika, kalpojot kā mūsu personības un gaumes izpausme.

Populārākie metāli juvelierizstrādājumu pasaulē neapšaubāmi ir sudrabs un zelts. Kā izvēlēties, kurš no tiem piestāvēs tieši tev? Aplūkosim abu metālu īpašības, plusus un mīnusus.

Sudrabs – daudzveidīgs un pieejams

Foto: GIVEN

Sudrabs ir visai mīksts metāls ar vēsi pelēcīgu mirdzumu. No tā iespējams radīt sarežģītus un smalkus dizainus, kas arī ir viens no iemesliem, kāpēc juvelieri tik ļoti iecienījuši sudrabu. Tas lieliski sader arī ar dažādiem akmeņiem – gan dārgakmeņiem, gan pērlēm vai necaurspīdīgiem akmentiņiem.