2014.gada vasaras nogalē otro reizi pēc kārtas mediju aģentūra PHD Latvia izsludināja konkursu Latvijas Drosmīgākais zīmols. 9.septembrī, piedaloties dažādu nozaru mārketinga jomas pārstāvjiem, nominēti TOP5 kandidāti, kas šogad ar savu drosmi un pārliecību ir spējuši pārsteigt ne vien žūriju, bet arī plašāku auditoriju.
Latvijas Drosmīgākā zīmola žūrijā piedalījās Tatjana Bļiņņikova, Baiba Liepiņa, Inese Kalveite, Andris Rubīns, Andrejs Ēķis, Ģirts Majors, Valters Kaže un Raivis Balodis.
«Būtiskākie kritēriji nominācijas pretendentu atlasei bija spēja būt atšķirīgam un drosme lauzt spēles noteikumus. Priecē fakts, ka pieteikto pretendentu skaits ir bijis liels, kandidātu profils plašs un daudzpusīgs, kas padarīja žūrijas izvēli vēl grūtāku,» norāda Raivis Balodis, mediju aģentūras PHD Latvia direktors.
TOP5 pretendenti:
• Raidījums Suņubūda;
• Coffee Tower - mazākā kafejnīca Rīgā;
• Airdog - pirmais bezpilota lidaparāts ar kameru, kas seko līdzi sportistam;
• Autine - Latvijā ražoti naži un cirvji, kas ieguvuši popularitāti visā pasaulē;
• Dartz - Latvijā ražotas automašīnas, kuras iegādājas arī Holivudas slavenības un Austrumu prinči.
Latvijas Drosmīgā zīmola balvas ieguvējs tiks paziņots 18.septembrī Mīlētāko zīmolu topa ceremonijas ietvaros.