Saziņas aplikācija WhatsApp paziņojusi, ka ieviesīs jaunu rīku pay-to-use, lai uzņēmumi varētu sazināties ar saviem klientiem, vēsta bbc.com.
Šāda rīcība ļaus lietotnes īpašniekam Facebook pelnīt no WhatsApp, jo, kopš tika atcelta abonēšanas maksa, naudas plūsma bija pārtrūkusi.
Izmantojot jauno rīku un samaksājot noteiktu summu, uzņēmumi varēs sniegt klientiem informāciju un pakalpojumus, piemēram, preču piegādes datumus, iekāpšanas biļetes u.c.
Viena šāda ziņa varētu maksāt 0,5 līdz 9 centus, atkarībā no valsts, kurā uzņēmums atrodas. Plānots, ka pakalpojuma cena būs augstāka nekā parastai SMS īsziņai.
vienas no pirmajām kompānijām, kas izmantojušas jauno pakalpojumu, ir transporta uzņēmums Uber, interneta veikals Wish un ceļojumu pakalpojumu sniedzējs Booking.com.
Jau vēstīts, ka Facebook 2014. gadā par 19,3 miljardiem ASV dolāru iegādājās WhatsApp un visu šo laiku ir diskutēts par iespējām šo pirkumu atpelnīt.
Zīmīgi, ka vēstis par maksas ieviešanu uzņēmumiem parādījušās vien trīs mēnešu pēc tam, kad darbu WhatsApp pameta viens no lietotnes izveidotājiem, uzņēmuma vadītājs Jans Kums.