Līdz ar pandēmijas radītajiem ierobežojumiem ēdienu piegādes servisu popularitāte arī šobrīd aizvien turpina strauji pieaugt, un, lai apmierinātu patērētāju vēlmi baudīt smalkāko restorānu maltītes arī esošajos apstākļos, šomēnes pašmāju tirgū sevi pieteicis jauns ēdienu piegādes pakalpojumu sniedzējs Five Star.
Tas piedāvā Latvijā vēl līdz šim nebijušu konceptu - vadošo šefpavāru svaigi pagatavotas maltītes ar ātru un kvalitatīvu piegādi visā valsts teritorijā.
Five Star platforma apvieno tādus ēdināšanas jomas lielmeistarus kā Mārtiņu Sirmo (Ramen Riga), Lauri Aleksejevu (36. līnija) un Raimondu Zommeru (Entresol).
Svaigi pagatavoto ēdienu plašajā sortimentā pieejami gan izmeklēti steiki un jūras veltes, gan dažāda veida salāti, uzkodas, zupas un deserti katrai gaumei. Kopā ar izvēlētajiem ēdieniem tiek piegādāta arī to pareizas pasniegšanas instrukcija, maltītes pagatavošanas pēdējo posmu uzticot pašam klientam un tādējādi nodrošinot autentisku ēdiena garšu, kāda tā būtu, baudot uz vietas restorānā. Galvenais uzsvars tiek likts uz salīdzinoši vienkārši pagatavojamiem, taču oriģināliem un kvalitatīviem siltajiem un aukstajiem ēdieniem no dažādu valstu virtuvēm.
Atšķirībā no citiem līdzīgiem ēdienu piegādes servisiem, Five Star savus pakalpojumus nodrošina visā Latvijas teritorijā tās pašas vai nākamās dienas laikā, turklāt vienlaicīgi par to pašu summu ir iespējams pasūtīt maltītes no dažādiem restorāniem. Īpaša uzmanība tiek pievērsta arī ēdiena piegādes kvalitātei, garantējot augstāko standartu un izdevīgas cenas kombināciju, kas ir viens no svarīgākajiem šāda servisa aspektiem.
Jau tuvāko mēnešu laikā Five Star platformā pieejamo produktu klāstu papildinās arī citu Latvijas vadošo restorānu maltītes, turklāt vēl bez ēdieniem sadarbībā ar vadošo bārmeni Andri Reizenbergu tajā ir iespējams pasūtīt arī zīmola Lyres bezalkoholiskos alkohola atdarinātājus kokteiļiem.
“Doma par šāda formāta platformas izveidi radās jau pagājušā gada sākumā, vēl pirms pirmā pandēmijas viļņa. Mūsu radītais serviss ir kā atvasinājums 2015. gadā aizsāktajai idejai, kad meklējām iespēju papusdienot kvalitatīvi un veselīgi, ikdienas steigā esot ārpus mājām, taču viss, ar ko saskārāmies, bija tikai klasiskie ātrās ēdināšanas varianti. Caur Five Star platformu vēlamies restorānu kultūru padarīt plašākai sabiedrībai pieejamu. Iespējams, arī tie, kuri nav raduši iet uz restorānu, pamazām mainīs savus paradumus. Cilvēku dzīves ritms ar katru gadu kļūst intensīvāks, un laika paliek arvien mazāk, tādēļ, sekojot tendencēm, paredzam, ka dažādu tiešsaistes servisu loma nākotnē tikai pieaugs,” komentē Five Star dibinātājs Kaspars Gulbis.
Five Star servisa attīstības nākamajā posmā jau šīs vasaras sākumā paredzēta arī pirmo gatavo maltīšu mazumtirdzniecības punktu atklāšana dažādās degvielas uzpildes stacijās Rīgā un pakāpeniski arī citviet lielākajās Latvijas pilsētās, kur novērojama intensīva automašīnu plūsma. “Restorāns pa ceļam” koncepts paredz to, ka pircējs pats varēs piebraukt pie lodziņa un ērti pasūtīt izvēlētos ēdienus un dzērienus, neizkāpjot no savas automašīnas. Līdzīgi kā Five Star tiešsaistes platformā arī par šo mazumtirdzniecības punktu ēdienkartes sortimentu gādās pašmāju atzītākie šefpavāri, sniedzot iespēju ikvienam baudīt pārdomātus un augstvērtīgus brokastu, pusdienu un vakariņu piedāvājumus pa ceļam vai ierodoties plānotajā galamērķī.
“Maltīšu baudīšana restorānā ir viena no tām dzīves pieredzēm, kas arī parastai ikdienai spēj piešķirt mazliet svinīguma, taču laikos, kad visa pasaule ietur pauzi no kādreiz tik ierastajām atpūtas iespējām klātienē, svētku sajūtu nu jāmēģina uzburt pašiem savās mājās. Ja vēl salīdzinoši nesen doma par restorānā gatavotu ēdienu piegādi varētu šķist visai nereāla, tad šobrīd arī mēs esam pielāgojušies valdošajai situācijai un redzam, ka tas ir serviss, ko augstu novērtē gan pastāvīgie, gan arī jaunie klienti. Galvenā nianse šajā procesā, protams, ir galdā celtā ēdiena kvalitāte, kas nedrīkst atšķirties no uz vietas restorānā sniegtās, tāpēc ļoti rūpīgi izvērtējam piegādes sadarbības partnerus un paļaujamies tikai uz laika gaitā pārbaudītu kvalitāti, kas paceļ visas komandas veikumu jaunā līmenī,” komentē šefpavārs M.Sirmais.