Vācijas augstspiediena produktu ražotājs Kärcher vērsies pie Francijas prezidenta vēlēšanu kampaņas kandidātiem, prasot pārtraukt izmantot tā zīmolu diskusijās par noziegumiem, vēsta thelocal.de.
Vārds Kärcher Francijas politiskajā valodā iegāja 2005. gadā, kad toreizējais iekšlietu ministrs Nikolā Sarkozī apmeklēja vietu, kur tika nošauts 11 gadus vecs zēns. Toreiz viņš iedzīvotājiem solīja apkarot noziedzību sakot: «Sākot ar rītdienu, mēs iztīrīsim šejieni ar Kärcheriem.»
Uzņēmums norāda, ka kopš tā brīža ir pagājuši jau 11 gadi, bet tā zīmols joprojām tiek izmantots, to sasaistot ar politiskiem, strīdīgiem un negatīviem problēmjautājumiem. Tas kaitējot uzņēmumam, tā vērtībām un klientiem.
Sarkozī, kurš prezidenta amatu ieņēma no 2007. līdz 2012.gadam, atkal vēlas atgriezties šajā krēslā.
Kärcher norāda: «Jau vairākus mēnešus mēs esam pamanījuši, ka uzņēmuma vārds regulāri tiek izmantots uz politiskās skatuves kontekstā, kas ir raksturojams kā jūtīgs, lai neteiktu vairāk.»
Uzņēmums prasa respektēt tā zīmolu un vārdu Kärcher izmantot, tikai runājot par tā produktiem.