Tirdzniecības centru pirkšanas un pārdošanas darījumi, paplašināšanās plāni, pat jauns centrs ievērojami saasinās konkurenci
Uz kopējā t/c fona izceļas trīs, kas spējuši visvairāk audzēt apgrozījumu (par 6–7%) un arī apmeklētāju skaitu – Rīga Plaza, Domina Shopping un Valleta Valmierā.
T/c Domina Shopping vadītāja Ilze Brazeviča teic, ka ir izdevies piesaistīt turīgākus pilsētniekus, kuri seko līdzi dzīves stila un modes tendencēm, novērtē savu komfortu, kvalitatīvi pavadītu laiku. Pēdējos gados tirdzniecības centrs veltījis lielu uzmanību savas potenciālās mērķauditorijas izpratnei un precīzākai definēšanai un, tieši pamatojoties uz šo, uzlabots nomnieku sastāvs. 2015. gads ir vairāku iepriekšējo gadu mērķtiecīgas darbības rezultāts – pārdomāta nomnieku izvēle un rūpīgi plānota mārketinga stratēģija un aktivitāšu veikšana.
Atsevišķiem t/c samazinās vai stagnē apmeklētāju skaits. Protams, to ietekmē iedzīvotāju skaita samazinājums, tomēr vienlaikus kā pozitīvs faktors atzīmējams fakts, ka palielinās tūristu un ārvalstu studentu skaits. Te gan lielāks efekts šiem rādītājiem ir galvaspilsētā.
Visu rakstu Tirdzniecības centri manāmi aktivizējas, kā arī lielāko tirdzniecības centru TOP lasiet 6. jūlija laikrakstā Dienas Bizness!