Tele2 atklājis jaunu klientu apkalpošanas centru Rīgā, Merķeļa ielā 19/17, tā izveidē investējot vairāk nekā 90 000 latu. Tas ir otrais Tele2 klientu apkalpošanas centrs Latvijā, kas veidots saskaņā ar Zviedrijā radīto un Latvijas tirgum pieskaņoto dizaina konceptu un kurā ar jaunāko tehnoloģiju palīdzību klienti varot gūt jaunu iepirkšanās pieredzi.
Tele2 valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs sacīja: «Klienti arvien vairāk vēlas ikdienā izmantot jaunāko tehnoloģiju sniegtās priekšrocības, tajā skaitā arī iepērkoties. Šādu iespēju varam piedāvāt divos Tele2 klientu apkalpošanas centros – t/p Alfa un no šodienas arī pašā Rīgas centrā Merķeļa ielā.»
Kā akcentē mobilo sakaru operators, ar jauno konceptu tas esot radījis paraugu jaunas paaudzes klientu apkalpošanas centriem jebkurā nozarē. Veidojot tos kā tehnoloģiju centrus, klienti uz skārienjutīgiem ekrāniem var izvēlēties telefona numuru, noteikt saviem mobilo sakaru lietošanas paradumiem piemērotāko tarifu plānu, kā arī salīdzināt mobilos tālruņus. Tāpat klienti var izmēģināt ap 20 jaunāko modeļu telefonus. Centrā ir iespējams arī lietot MansTele2 pašapkalpošanās portālu un saņemt pārdevēja-speciālista konsultācijas.
Jaunais Tele2 klientu apkalpošanas centru dizains izveidots sadarbībā ar Latvijas dizaina kompāniju EL Studija, kas Latvijas tirgum pielāgoja Zviedrijā sekmīgi ieviesto Tele2 klientu apkalpošanas centra konceptu, kura autors savukārt ir Stokholmas dizaina kompānija Boys don’t cry. Klientu apkalpošanas centra iekārtojums ir veidots tā, lai starp klientu un pārdevēju nebūtu barjeras un lai būtu viegli orientēties telpā, vienlaikus veidojot skaidru priekšstatu par iegādes procesu. Klients var veikt pirkumu, pārvietojoties no viena skārienjutīga ekrāna pie otra, jo katrs no tiem pilda savu funkciju. Tādā veidā apkalpošana kļūšot ātrāka.
Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā Merķeļa ielā strādā 9 pārdevēji-konsultanti. Otrs Tele2 klientu apkalpošanas centrs t/p Alfa, kas veidots saskaņā ar jauno konceptu, tika atklāts 2011.gada beigās.
Kopumā Tele2 ir 38 klientu apkalpošans centri visā Latvijā, no tiem 14 atrodas Rīgā: t/p Alfa, t/c Damme, t/c Dole, t/c Domina, t/c Galerija Centrs, t/c Mols, t/c Origo, t/c Rīga Plaza, t/c Spice, kā arī A.Deglava ielā 67 (t/c Maxima), A.Saharova ielā 20a (t/c Maxima), Kr. Valdemāra ielā 112 (t/c Rimi) un Slokas ielā 115 (t/c Maxima).