Tele2, kas šobrīd ir viens no Latvijas iedzīvotāju iemīļotākajiem mobilajiem operatoriem, ienāca Latvijas mobilo sakaru tirgū jau 2000. gadā un tūlītēji uzsāka jaunu valsts mobilo sakaru attīstības posmu, padarot šo iepriekš elitāro jomu pieejamu daudz lielākam iedzīvotāju skaitam. Šodien, sekojot līdzi jaunākajām tendencēm, uzņēmuma mērķis ir izmantot digitālās vides priekšrocības un nodrošināt viegli pieejamu informāciju un ātru atbalstu klientiem ērtā veidā, tostarp – savā mobilajā lietotnē Mans Tele2, kas tagad lietotājiem ir pieejama arī Huawei lietotņu veikalā AppGallery.
Mobilā vide kā izaugsmes stūrakmens
Mans Tele2 mobilās lietotnes ieviešanas process noritēja vairākos posmos. Kā stāsta Tele2 digitālās attīstības vadītājs Edgars Fortiņš, pirmais bija testa posms, kura laikā galvenais uzdevums bija pārbaudīt dažādus risinājumus un pakāpeniski audzēt lietotāju skaitu. “Otrais posms faktiski sākās šogad, kad investējām 150 000 EUR lietotnes attīstībā. Mūsu mērķis ir panākt, ka nākotnē aptuveni 20% klientu pašapkalpošanos veiktu aplikācijā,” viņš piebilst.
Tele2 mērķis nav visu klientu apkalpošanu novirzīt uz interneta vidi, jo savas priekšrocības ir arī apkalpošanai klātienē. Taču faktu, ka pēdējā pusgada laikā Mans Tele2 lietotāju skaits palielinājies par aptuveni 500%, nevar neņemt vērā. “Protams, ka lietotāju skaita strauju pieaugumu ietekmēja arī pandēmija un tas, ka gandrīz divus mēnešus mūsu klientu apkalpošanas centri bija slēgti, taču varam novērot, ka arī pēc klientu centru atvēršanas mūsu lietotāji turpina aktīvi izmantot mobilo lietotni un novērtē tās sniegtās iespējas un pieejamos pakalpojumus,” komentē E. Fortiņš.
Šobrīd lietotne piedāvā plašu iespēju spektru, tādēļ visas ikdienā nepieciešamās darbības klients var veikt no mājām, turklāt preces klientiem tiek piegādātas ne tikai ar kurjeru, bet arī uz Omniva pakomātiem. Klienti lietotnē var ne tikai ērti veikt rēķinu apmaksu un mainīt izvēlēto tarifu plānu, bet arī izvēlēties kādu no lojalitātes programmas “Komplimenti” piedāvājumiem, kā arī iegādāties KASKO apdrošināšanu savai automašīnai. Turklāt, kā piebilst uzņēmuma pārstāvis, pašlaik Tele2 ir vienīgais mobilo sakaru operators Latvijā, kas saviem klientiem piedāvā KASKO apdrošināšanu.
Uzņēmuma prioritāte – klienti
Gandrīz viens miljons Latvijas iedzīvotāju ir izvēlējušies Tele2 kā savu mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēju, tādēļ klienti neapšaubāmi ir viena no uzņēmuma galvenajām prioritātēm. “Ņemot vērā, ka Huawei viedtālruņu zīmols ir viens no iecienītākajiem Latvijā, mums bija svarīgi, lai klientiem, kas izmanto šī zīmola ierīces, tālruņos būtu ērti pieejama arī mūsu lietotne, tādēļ pievienošanās Huawei lietotņu veikalam AppGallery bija tikai pašsaprotama. Vēlamies, lai klienti mūs varētu sasniegt maksimāli ērtā veidā, izvairoties no liekām darbībām,” stāsta E. Fortiņš.
Par sadarbību gandarīts ir arī uzņēmums Huawei. “Tele2 kā zīmols ir ļoti iecienīts Latvijas iedzīvotāju vidū, tāpēc bijām priecīgi uzsākt šo sadarbību un nodrošināt lietotnes pārstāvniecību arī AppGallery platformā. Lai piesaistītu arī citus vietējā mēroga izstrādātājus, kas iemantojuši nozīmīgu vietu lietotāju ikdienā, esam izveidojuši lokālās speciālistu komandas, kas pēta vietējo tirgu, kā arī auditorijas vēlmes un vajadzības, un papildina AppGallery klāstu ar jaunām, noderīgām lietotnēm. Esam priecīgi, ka Mans Tele2 mums pievienojies un ceram, ka Huawei lietotājiem ikdiena būs ērtāka un vieglāka ar šo lietotni,” stāsta Gunta Kursiša, Huawei Mobile Services Biznesa attīstības vadītāja Latvijā.
Kā piebilst Edgars Fortiņš, darbam pie mobilās lietotnes jānotiek nepārtraukti – tā ir būtiska pārdošanas un klientu apkalpošanas sastāvdaļa. “Lai klientiem būtu vēlme aplikāciju izmantot ikdienā, regulāri jāveic tehniskie uzlabojumi un jāpievieno jaunas funkcijas un pakalpojumi – tikai tā varēs nostiprināt lietotnes pozīcijas un saglabāt tās arī nākotnē.”