Šā gada atlikušajos mēnešos Tele2 atvērs deviņus jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus. Tie atradīsies Rīgā, Valmierā un Ventspilī, un kopējais investīciju apjoms pārsniegs 500 tūkstošus eiro, informēja uzņēmumā.
Klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Tele2 uzsāka 2013. gadā. Investējot 750 000 eiro, Tele2 atvēra sešus jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Rīgā, Daugavpilī un Liepājā, kā arī deviņus jaunus klientu apkalpošanas centrus visā valsts teritorijā – Gulbenē, Jēkabpilī, Madonā, Liepājā, Ogrē, Rīgā un Tukumā. Līdz šā gada beigām Tele2 būs ieviesis jauno konceptu 17 Tele2 klientu apkalpošanas centros.
Klientu apkalpošanas centru dizaina koncepts ir radīts Tele2 AB Grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. Koncepta pamatā ir ideja veidot mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām. Kopumā Latvijā darbojas 41 Tele2 klientu apkalpošanas centrs 21 pilsētā.