Huawei no jauna izgudro tālruņu fotokameru, ar vienu Ascend P9 lēcu uzņemot melnbaltus, ar otru – krāsainus attēlus
Identitātes meklējumi patiešām nav viegla lieta, un tā mobilo tālruņu ražotājus ved dažādos virzienos. Tomēr nav jābūt īpaši apdāvinātam, lai pamanītu, ka, par spīti centieniem, visi viedtelefoni ar nelieliem izņēmumiem vizuāli ir stipri līdzīgi. Retie izņēmumi lielākoties saistās ar fotokameru – Nokia savulaik eksperimentēja ar PureView tehnoloģiju un prāvu lēcu, Samsung pat piestiprināja pie Galaxy Zoom īstu teleskopisku objektīvu. Pa šo taku mēģina iet arī Huawei, kas par sava šā gada flagmaņa Ascend P9 mārketinga «ieroci» izvēlējušies leģendārās vācu kompānijas Leica dubultkameru.
Lai arī divas nelielās lēcas tālruņa aizmugurē nav tik uzkrītošas kā iepriekš minēto konkurentu gadījumā, tās ir pietiekama atšķirības zīme un arī svarīgs instruments konkurences cīņai kamertelefonu segmentā.
Visu rakstu Vienas acs vietā divas lasiet 29. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.