Otrās paaudzes Samsung Gear S viedpulkstenis vairāk piesaista ar ārieni un inovatīvo vadības sistēmu nekā ar funkcionalitāti
Pāris gadus sludinātā valkājamo viedierīču revolūcija kā nevar, tā nevar uzņemt apgriezienus. «Slūžu atraušanu» gaidīja gan no pērn prezentētā Samsung Gear S, gan šogad tam sekojušā Apple Watch, taču velti. Gudrie pulksteņi manāmi uz viena otra uzņēmēja, «sabiedrības krējuma» pārstāvja vai tehnoloģiju entuziasta plaukstas locītavas, taču par masu produktu tie joprojām nav kļuvuši.
Šoruden kārta ieintriģēt patērētājus pienāca korejiešu giganta izgatavotajam Gear S2, kurā lielāks uzsvars likts uz dizainu un pašu izstrādāto Tizen operētājsistēmu, bet atmestas vairākas pirmās paaudzes modeļa spožākās iezīmes. Laiks rādīs, vai tas bija pareizs lēmums.
Būtu pārspīlēti apgalvot, ka šodien tehnoloģiju pasaulē valda lielāka apsēstība ar dizainu nekā iepriekšējos gados. Tomēr nevar noliegt, ka ārējais izskats produktu mārketingā tiek acīmredzami izcelts. Dizaina pavadā palaists arī Gear S2, kura reklāmās tiek daudzināts klasiskā izskata apaļais korpuss no nerūsējošā tērauda, iespēja viegli mainīt siksniņas un pašam izveidot sev tīkamu ciparnīcas izskatu.
Lai arī tirgū jau ir vairāki apaļi viedpulksteņi – sākot ar Moto 360 un beidzot ar Huawei Watch, Gear S2 āriene patiešām atstāj respektablu iespaidu. Masīvais veidols raisa asociācijas ar dārgo zīmolu titāna korpusu.
Visu rakstu Dizains pāri visam lasiet 11. decembra laikrakstā Dienas Bizness.