Tehnoloģiju kompānija Apple Inc zaudē savu viedpulksteņu tirgus daļu konkurentam Samsung Electronics, liecina IDC dati.
Tomēr, kā raksta MarketWatch, jaunā Apple Watch 2 laišana tirgū varētu piesaistīt virkni jaunu pircēju.
Šā gada otrajā ceturksnī Apple Watch piegādes apjomi saruka par 55%, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu – no 3,6 miljoniem līdz 1,6 miljoniem, tādējādi samazinot Apple tirgus daļu šajā segmentā no 72% līdz 47%.
Tiesa gan, jāatzīmē, ka pērnā gada otrajā ceturksnī Apple Watch debitēja tirgū, tādēļ šos datus ir grūti salīdzināt, skaidro Endpoint Technologies dibinātājs Rodžers Kejs.
Neskatoties uz kritumu, Apple aizvien ir tirgus līderis viedpulksteņu segmentā. Otrajā ceturksnī Samsung, Lenovo Group, LG Electronics un Garmin kopā pārdeva mazāk viedpulksteņu nekā Apple.