Turpmāk kopbraukšanas platformas Taxify vadītājus būs iespējams izsaukt arī ar telefona zvanu, informē uzņēmumā.
«Esam secinājuši, ka, lai gan viedtālruņu aplikācija ir ērtākais un populārākais veids, kā pasūtīt braucienu, tomēr gadās arī situācijas, kad to izmantot nav iespējams un ir ērtāk piezvanīt. Nepieciešamību pēc iespējas piezvanīt pauduši, piemēram, mūsu juridiskie klienti - viesnīcas, restorāni un citi uzņēmumi - kuriem nepieciešams izsaukt auto klientiem, tāpat gadās situācijas, kad klientam vienkārši izlādējies telefons vai konkrētajā vietā nav pieejams kvalitatīvs interneta savienojums. Vairāk kā divas trešdaļas Latvijas iedzīvotāju izmanto viedtālruni, vienlaikus vēl aizvien ir būtiska daļa iedzīvotāju, kuri dažādu iemeslu dēļ vienkārši neizmanto aplikācijas viedtālrunī, un vēlamies būt pieejami arī viņiem,» lēmumu skaidro Taxify reģionālais vadītājs Latvijā Kārlis Ķezberis.
Turpmāk Taxify auto varēs izsaukt, arī zvanot uz tālruņa numuru 8999. Zvana tarifs svārstās no bezmaksas līdz 0.20 centiem minūtē, atkarībā no operatora, bet jau šobrīd ir vienošanās ar operatoriem, lai no 2019. gada 1. februāra zvans uz numuru no jebkura telefona būtu bezmaksas.
Gada nogalē Taxify ieviesis uzlabojumus arī biznesa klientiem, piedāvājot tiem iespēju reģistrēties portālā, kas juridiskajiem klientiem sniedz pārskatāmu vadības paneli un vairākas jaunas papildus funkcijas, to skaitā lietošanas ierobežojumu noteikšanu darbiniekiem, veikto braucienu pārskatu, lietotāju grupas un citas iespējas.