Indiešu Tata Motors Ltd., kura īpašumā ir arī britu zīmoli Jaguar un Landrover, ziņo par 2009. gada pirmā ceturkšņa peļnu, kura salīdzinājumā pret pērno gadu ir augusi par 58 %, vēsta Automotive news.
Indiešu Tata ir sarūpējusi 107 mil. USD lielu peļņu, toties pagaidām kā akmens kaklā esot jauniegādātie britu Jaguar un Landrover zīmoli, kuri indiešu uzņēmumam nesot zaudējumus. Tiesa, Tata Motors paziņojumā tiek vēstīts par operatīvu izmaksu samazināšanu un dažādām efektivitātes programmām, kuras nākotnē abus britus iecelšot peļnas zonā. Jāpiebilst, ka Tata motors kravas automobiļu tirdzniecība 2009. gada aprīlī auga par 8.8 %, savukārt maijā un jūnijā tirdzniecības apjomi strauji samazinājās.
Ja kravas automobiļu tirdzniecība iet kā pa viļņiem, tad mazcenas vieglo automašīnu tirdzniecība iet no rokas. 2009. gada pirmajā ceturksnī pret attiecīgo periodu pērn Tata vieglo auto tirdzniecība ir augusi par 3.8 %. Lielisks panākumu kaldinātājs pašmāju tirgū, gan arī citvien pasaulē, esot pasaulē lētākais pasažieru auto Tata Nano.