Atbilstoši NATO samita preses centra sniegtajai informācijai, NATO samita norises nodrošināšanā iesaistījušies apmēram 13 800 cilvēku
1. NATO valstu un valdību sanāksmes organizācijas birojs - 77 cilvēki
2. NATO samita norises vietas - Olimpiskā sporta centra - sagatavošana (projekta izstrāde, būvniecība, iekārtošana, dizaina noformējums, u.c.) - apmēram 1400 cilvēku
3. Drošības pasākumu koordinācija (policija, bruņotie spēji, ugunsdzēsības dienests, robežsardze, u.c. ) - apmēram 8000 cilvēku
4. Medicīniskais nodrošinājums Latvijā samita dienās - vairāk kā 400 cilvēku
5. Mediju akreditācijas centra un preses centra darbības nodrošināšana (akreditācijas centrs, preses centrs, TV un radio tehniskais nodrošinājums, tulkošana, mediju 'pūlu' eskortēšana, u.c. ) - apmēram 200 cilvēku
6. Kultūras pasākumi (NATO valstu vadītāju dzīvesbiedru programma, koncerts valstu vadītājiem Latvijas Nacionālajā operā, mediju pieņemšana, u.c.) - 780 cilvēki
7. Ēdināšanas nodrošināšana (vakariņas NATO valstu vadītājiem, pieņemšana ārlietu un aizsardzības ministriem, brīvprātīgo ēdināšana, policijas un karavīru ēdināšana, u.c.) - apmēram 750 cilvēku
8. Publiskās diplomātijas pasākumi ( Jauno līderu forums, akadēmiskā Rīgas konference, "Atvērtā māja" Dailes teātrī, vieslekcijas vidusskolās, NATO transformācijas izstāde, u.c.) - apmēram 600 cilvēki
9. Sakaru un informācijas tehnoloģiju nodrošinājums - 160 cilvēki
10. Transporta un loģistikas jautājumi - apmēram 600 cilvēki
11. NATO samita brīvprātīgie - apmēram 600 cilvēki
12. Dāvanu sagatavotāji (medijiem un delegāciju pārstāvjiem) - apmēram 300 cilvēki
NATO samita bezmaksas tālrunis saņēmis 63 tūkstošus zvanu
NATO samita bezmaksas telefona darbības laikā no 20. oktobra līdz 29. novembrim pavisam no Latvijas iedzīvotājiem saņemti 63 tūkstoši zvanu. Visvairāk uz tālruni iedzīvotāji zvanījuši no 20.novembra līdz 29.novembrim, kad telefona operatori saņēmuši vairāk nekā 55 tūkstoši zvanu. Visaktīvākā diena bijusi pirms NATO samita - 27. novembrī, kad operatori atbildējuši uz apmēram 10 tūkstošiem zvanu.
NATO samita bezmaksas tālruni pamatā apkalpoja 30 operatori, kas strādāja maiņās divdesmit četras stundas diennaktī. Ievērojami palielinoties zvanu skaitam NATO samita dienās operatoru skaits tika palielināts līdz pat 68 cilvēkiem. Operatori visu informāciju sniedza trīs valodās - latviešu, angļu un krievu.
Apmēram 1000 sarežģītu jautājumu tika risināti NATO samita bezmaksas tālruņa atbalsta centrā, NATO samita organizācijas birojā, kura darbinieki personīgi atzvanja zvanītājam un precizēja neskaidro jautājumu.
Statistika liecina, ka pārsvarā iedzīvotāji interesējušies par drošības zonām un transporta kustību, kā arī lidostas darbību NATO samita dienās. Savukārt, juridiskās personas pārsvarā interesējās par preču un pakalpojumu piegādes jautājumiem.
Transporta nodrošinājums (vieglās automašīnas, mikroautobusi, autobusi, u.c.) - 389 transportlīdzekļi
Viesnīcas (delegācijām, medijiem un citiem viesiem) - 42 viesnīcas