Lai veicinātu Smiltenes un Beverīnas novadu uzņēmējdarbības un tūrisma attīstību, investīciju piesaisti, kā arī uzlabotu to atpazīstamību Latvijas un starptautiskā mērogā, tiem šogad tiks izstrādāta jauna vizuālā identitāte un zīmolvedības un mārketinga komunikācijas stratēģija.
Tiesības to izstrādāt saskaņā ar iepirkuma rezultātiem ieguvusi reklāmas aģentūra Bounce.
Pašvaldībām ir svarīgi novada unikālās vērtības apzināt, pozicionēt un efektīvi komunicēt atbilstoši mūsdienu tendencēm. «Novadiem jāspēj būt konkurētspējīgiem, palielinot iedzīvotāju lojalitāti, piesaistot viesus un investorus, tāpēc apsveicami, ka pašvaldības izmanto savas iespējas un piesaista līdzfinansējumu, lai strādātu pie sava tēla veidošanas,» uzskata Bounce vadītājs Eduards Dubovickis.
Smiltenes un Beverīnas novadi var lepoties ar tūrisma apskates objektiem, kultūrvēsturisko mantojumu, ainavisko dabu un vietējiem uzņēmumiem – piemēram, vienu no reģionā vadošajiem piena produktu ražotājiem Smiltenes Piens, ceļu un tiltu būves uzņēmumu 8 CBR, mēbeļu ražošanas uzņēmumu Cosybed, Brenguļu alus darītavu, bērnu mēbeļu ražotāju Troll Smiltene, mazumtirdzniecības uzņēmumu Firma Madara 89 u.c.
«Smiltenes novads pēdējos gados ir uzņēmis straujas attīstības kursu visās jomās, tāpēc vēlamies, lai zīmola koncepts atbilstu novada sasniegumiem. Komunikācijai vajadzētu būt mūsdienīgākai, daudz mērķtiecīgākai un efektīvākai, lai tā aptvertu visas mērķauditorijas,» skaidro Smiltenes novada domes pārstāve Marita Mūze.
«Jauna zīmolvedības un mārketinga stratēģija ir svarīga, tā palīdzēs uzlabot Beverīnas novada teritorijas attīstību kopumā, jo mūsu mērķis ir daudzveidīgi attīstīt lauku teritoriju,» skaidro Beverīnas novada domes pārstāve Marija Melngārša.