SIA «Karavela» 2018.gada 1.ceturksnī sasniegusi apgrozījumu 10,5 miljonu eiro vērtībā, kas ir par 19% lielāks nekā iepriekšējā gada 1.ceturksnī. Rezultāti sasnieguši plānoto budžeta apjomu un realizēti ieplānotie projekti, informē uzņēmums.
Rietumvalstu tirgos arī šī gada sākumā turpināta pārdošanas ekspansija lielajos mazumtirdzniecības tīklos, paplašinot produktu sortimentu «Aldi» un «Lidl» tirdzniecības tīklos Lielbritānijā, Īrijā, Vācijā un citās valstīs, kur tiek realizēti lielveikalu preču zīmju produkti, kā arī SIA «Karavela» radītie oriģinālprodukti, kas ienesuši zināmas inovācijas zivju konservu tirgū, gan iepakojuma, gan produktu līmenī.
Pozitīvus rezultātus nesa arī eksporta pārdošanas apjomu palielinājums uz trešajām valstīm, salīdzinot ar iepriekšējo pārskata periodu. 2017.gada decembrī uzņēmumam tika atjaunota atļauja produktu eksportam uz Krieviju, 2018.gada 1.ceturksnī tika uzsākta produktu saskaņošana un ražošana, produktu realizācija paredzēta 2.ceturksnī. Tāpat arī pārējās NVS valstīs pārdošanas apjomi pakāpeniski auguši, jo kopējā ekonomiskā situācija šajās valstīs nostabilizējas un atjaunojas patērētāju pirktspēja.
Uzņēmuma šī gada primārie mērķi ir plānotā budžeta izpilde, jaunu, pelnīt spējīgu produktu, ar augstu pievienoto vērtību, radīšana.
«2018.gadā, balstoties uz uzsākto sadarbību ar ASV klientiem, ir jāpieņem lēmums par investīciju nepieciešamību, ražošanas jaudas paplašināšanai. Gada otrajā pusē plānots veikt investīcijas noliktavu rekonstrukcijai un paplašināšanai. Kopējais ražošanas apjoms 2018. gadā plānots ap 65-70 mil. kārbu un apgrozījums virs 40 miljoniem eiro,» min Andris Bite, SIA «Karavela» līdzīpašnieks.