SEB Unibanka t/c Origo atklājusi pirmo elektronisko klientu apkalpošanas centru (E-KAC) ārpus bankas telpām, kur iespējams izmantot gan naudas iemaksas/izmaksas bankomāta, gan SEB Unibankas internetbankas Ibanka sniegtās iespējas.
SEB Unibankas E-KAC izvietots t/c Origo 1. stāvā piepilsētas zālē.
"Mēs apzināmies, ka ne vienmēr klientiem ir iespējams veikt visus nepieciešamos finanšu darījumus bankas darba laikā, tāpēc, ieviešot E-KAC, SEB Unibanka realizē SEB grupā veiksmīgi izmantotu klientu apkalpošanas modeli - aktīvi piedāvāt saviem klientiem elektronisko pakalpojumu izmantošanu ārpus bankas darba laika," stāstīja SEB Unibankas filiāļu tīkla direktors Māris Larionovs.
Izmantojot E-KAC, klientiem ir pieejams naudas iemaksas/izmaksas bankomāts, kas piedāvā ne tikai jau ierastās bankomāta piedāvātās finanšu darbības, bet arī veikt naudas iemaksu savā kontā. SEB Unibankas naudas iemaksas/izmaksas bankomāti ir vienīgie Latvijā, kas pieņem arī jaunās Latvijas Bankas izdotās 100 latu naudas zīmes. Internetbankas Ibanka termināls ir īpaši radīts uzstādīšanai publiskās telpās un sniedz klientiem iespēju izmantot visus Ibankas pakalpojumus - veikt rēķinu apmaksu, naudas pārskaitījumus, darījumus ar vērtspapīriem, kā arī pieteikties pensiju 3. līmenim un dzīvības apdrošināšanai.
SEB Unibankas E-KAC t/c Origo ir pieejams no plkst. 4:30 līdz plkst. 24:00.