Jaunās paaudzes Scania kravas vilcējs, uzlabojot kabīnes saturu, pilnveidojot šasiju, motoru gammu un ieviešot jaunus drošības standartus, tiecas pievienoties šī segmenta teicamnieku klubiņam
Kā jau ierasts, jauna kravas auto pirmizrāde ir kā ilgi gaidīta bērna nākšana pasaulē. Attiecīgi gan tiem, kas auto ir radījuši, gan tiem, kas pirmo reizi klātienē iepazīstas ar jaunā modeļa spējām, tas ir īpašs notikums. Šī iemesla dēļ Scania savās mājās Zviedrijā bija uzrīkojusi vērienīgu testu pasākumu. 16 jaunu Scania kravas auto ar dažādu veidu motoriem, kabīnēm un velkamo sastāvu aizmugurē bija Sēderteljes testa poligonā notiekošā pasākuma saldais ēdiens. Šajā pasākumā klāt bija arī DB autoapskatnieks, un tur redzētais un piedzīvotais liek secināt, ka kravas vilcēju sabiedrībā ir dzimis jauns un spēcīgs konkurents ikvienam šajā segmentā pārstāvētajam zīmolam, tostarp Volvo, Mercedes, MAN un citiem.
Zinot tiešo saistību ar Volkswagen koncernu, nav brīnums, ka jaunā Scania modeļa izstrādē piedalījušies kolēģi no Porsche Engeneering. Kopumā jaunā modeļa izstrādei Scania veltīja desmit gadus smaga un neatlaidīga darba, investējot 20 mljrd. zviedru kronu un testu nolūkiem veicot vairāk nekā 10 milj. kilometru dažādas sarežgītības un klimatisko zonu apstākļos. Pirmo reizi Scania tirgū līdzās pazīstamajai R kabīnei laiž pasaulē paaugstināto S tipa kabīni ar līdzenu grīdu un maksimāli iespējamu komfortu tās iemītniekiem. Ja kabata ir pietiekami dziļa, tad jauno Scania var iegūt ne tikai ar jauno S kabīni, bet arī ar kādu no V8 motoriem.
Visu rakstu Tiecas atgūt karaļa kroni lasiet 15. septembra laikrakstā Dienas Bizness.