Kamēr konkurss par Salu tilta rekonstrukcijas otrās kārtas būvprojektēšanu kavējas, beidzot varētu sākties Ziemeļu koridora pirmā posma tehniskā projekta izstrāde, otrdien raksta laikraksts Dienas Bizness.
Šobrīd top Salu tilta rekonstrukcijas otrās kārtas projektēšanas konkursa nolikums, DB informē Rīgas domes Satiksmes departamentā. Tiek cerēts, ka pārskatāmā laikā tas būs gatavs un varēs izsludināt konkursu. Departamenta paša plānos gan bija konkursu izsludināt jau pērnā gada nogalē.
Otrajā kārtā plānots sakārtot infrastruktūru abpus tiltam – estakādes, pārvadus pār Krasta ielu un Lucavsalu, tiltu pār Bieķengrāvi (augštecē). Tilta pār Bieķengrāvi lejtecē rekonstrukcija iekļauta jau pirmajā projekta kārtā, kurā tiek rekonstruēts arī tilts pār Daugavu, Mazo Daugavu un Zaķusalas uzbērums.
Cik izmaksās otrās kārtas rekonstrukcija, šobrīd vēl pāragri spriest. Tas varētu būt zināmas vien pēc tehniskā projekta izstrādes un būvniecības konkursa noslēgšanās. Iepriekš figurējis, ka šīs izmaksas varētu pārsniegt 10 milj. eiro, līdz ar to kopējās Salu tilta kompleksa rekonstrukcijas izmaksas būtu ap 25 milj. eiro.
Tikmēr pirmās kārtas ietvaros atklājas arvien jauni neparedzēti darbi.
Grūti Rīgas domei iet ar cita vērienīga satiksmes infrastruktūras projekta – Ziemeļu koridora – realizēšanu. Beidzot ir parakstīts līgums ar a/s Ceļuprojekts par koridora pirmā posma jeb Brīvības ielas dubliera tehniskā projekta izstrādi, par ko konkurss tika izsludināts jau pirms gada, liecina informācija Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta lapā.
Plašāk lasiet rakstā Satiksmes infrastruktūras sakārtošana – pa solim vien otrdienas, 17. februāra, laikrakstā Dienas Bizness (6. lpp.)!