"FjordHub" piedāvā darbinieku laika plānošanas un laika kontroles platformu darbiniekiem, kuri nestrādā birojā un kam nav sava darba galda un datora.
"Mēs optimizējam plānošanu ražošanā un tirdzniecībā nodarbinātajiem, kā arī arī palīdzam ar iesaisti. Šo nozaru uzņēmumos ir salīdzinoši liela kadru mainība, bet ar mūsu interaktīvajiem kioskiem samazinās attālums no darbinieka līdz personāldaļai," saka Dzintars Ramats, SIA "FjordHub.com" izpilddirektors.
Viņš skaidro, ka šis produkts ir risinājums starp lieliem un maziem uzņēmumiem domātiem personālvadības rīkiem. Tajā iespējama plānošana, atskaišu veidošana, integrācija ar citām sistēmām. "Biroja darbiniekiem jau ir dažādi personālvadības rīki un sistēmas, bet ražošanā un tirdzniecībā strādājošiem, kam nav konkrētas darbavietas pie galda ar datoru, šādu risinājumu nav. Tāpēc koncentrējamies uz ražošanas un tirdzniecības uzņēmumiem. Esam izveidojuši interaktīvu kiosku, pie kā reģistrē darba laiku, kā arī redz personalizētas ziņas par dažādām sapulcēm, aptaujas darbiniekiem, ugunsdzēsības mācībām, līdz šim nostrādātajām stundām, nopelnīto un nākamajām maiņām," viņš teic.
Vaicāts, kā uzņēmumi līdz šim iztikuši bez šāda risinājuma, Dz. Ramats teic, ka iepriekš daudzi izmantojuši "Excel" tabulas vai arī datus no apsardzes sistēmām, ko pēc tam apstrādāja grāmatveži, kā arī lielās resursu vadības sistēmas, kuras neesot pietiekami elastīgas dinamiskajām plānošanas un komunikācijas vajadzībām nozarē. "FjordHub" aprēķini liecina, ka klientu uzņēmumu darbinieki, kuri strādā ar šo sistēmu, atskaišu veidošanai mēnesī ietaupa vidēji divas dienas. Savukārt darbinieku nostrādātais laiks uzskaitās par aptuveni trim stundām mēnesī precīzāk.
SIA "Zemgus LB" valdes priekšsēdētājas Ervīns Lasmanis apstiprina, ka "FjordHub" platformas ieviešana uzņēmumā ir ievērojami samazinājusi patērēto laiku darbinieku darba stundu apstrādei un dokumentu sagatavošanu grāmatvedībai.
Pie šī risinājuma komanda strādā kopš pagājušā gada pavasara, bet aktīvi produktu sāka piedāvāt šī gada janvārī. Produkts ir gatavs un tam ir pirmie klienti Latvijā. Šī gada laikā plānots iegūt klientus arī citās Eiropas valstīs, kam palīdz topošās izmaiņas regulējumā, kas visiem uzņēmumiem Eiropā pieprasa veikt darba laika uzskaiti.
Kopš marta beigām uzņēmums darbojas jaunuzņēmumu akseleratorā "Startup Wise Guys", kas šoreiz notiek tiešsaistē, nevis klātienē. "Kopā ar deviņiem citiem uzņēmumiem tikām izvēlēti no 300 pieteikumiem, turklāt šajā programmā esam vienīgā komanda no Latvijas," saka Dz. Ramats. Programmas gaitā uzņēmums ir pārstrukturējis savu darbu, komandai ir skaidra vīzija par mārketinga materiāliem, pārdošanu, katra pienākumiem.
Šobrīd pie produkta strādā septiņi cilvēki, no kuriem trīs pievienojušies pēdējo divu mēnešu laikā."Covid-19 dēļ visi šobrīd cenšas strādāt efektīvāk un ietaupīt, kur vien iespējams. Domājums, ka tāpēc šobrīd ir atsaucība mūsu produktam. Mūsu risinājuma aktualitāte šajā laikā ir pieaugusi, jo uzņēmumi vēlas efektīvāk strādāt ar darba stundu uzskaiti, plānot grafiku, veikt precīzu uzskaiti, un ietaupīt," teic Dz. Ramats.
"FjordHub" ir attīstījies no IT uzņēmuma "Fjord Software", kas iekšēji attīsta dažādus projektus un jaunuzņēmumus. Viens no tiem ir palīgrīks biatlona treneriem "Biathlon Target Analyzer", ko galvenokārt izmanto treneri Norvēģijā. "Biatlona projekts iet savu gaitu un līdz brīdim, kad sezona tika aptuvēta Covid-19 dēļ, lietotāju skaits pieauga. Darām iesāktās lietas un gaidām, kad situācija uzlabosies," teic Dz. Ramats.