Vēloties īrēt dzīvokli vai iegādāties mašīnu, nereti nākas dienām ilgi pārskatīt sludinājumus, lai atrastu īsto, turklāt bieži gadās, ka kāds cits kāroto «noceļ» no paša degungala, tāpēc scn.lv piedāvā sludinājumu monitoringu, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Mēs ietaupām laiku cilvēkiem, kuri meklē māju vai mašīnu. Ja cilvēks vēlas nopirkt, piemēram, 2004. gada Audi A4 un tobrīd sludinājumos nav piedāvājuma, katru dienu jāpārbauda, vai nav pievienots kāds jauns, jāpārlūko visi sludinājumi. Mēs reizi minūtē skenējam visus ss.lv un latauto.lv sludinājumus un izsūtām e-pastu, ja kāds no tiem atbilst meklētājam. Ja ir labs darījums, tas ļauj meklētājam pirmajam par to uzzināt. Ja nu vēl kāds meklē tieši to pašu, sludinājumi tiek izsūtīti reizē un vinnētājs ir tas, kurš pirmais piezvana sludinājuma ievietotājam,» raksturo Kristaps Kovaļevskis, sludinājumu monitoringa rīka scn.lv attīstītājs. Vaicāts, vai ss.lv nav pretenziju, ka scn.lv monitorē tajā ievietotos sludinājumus, Kristaps teic, ka viņu rīks nepārpublicē paziņojumus, bet tieši aizved cilvēkus uz ss.lv. Viņš gan piekrīt iespējai, ka tas varētu ss.lv samazināt apmeklētāju skaitu un «klikšķus», tomēr uzskata, ka rīks ss.lv pamatbiznesu netraucē.
Ideja par šādu rīku radās Kristapa draugam Sandrim Artemjevam. Viņš vēlējās iegādāties visai reti sastopamu mašīnu, par kuru sludinājumi tika pievienoti reizi vai divas reizes nedēļā, līdz ar to katra reize, kad bez rezultātiem tika caurskatīti sludinājumi, bija laika izšķiešana. Tā kā viņš ir programmētājs, Sandris «uzrakstīja» sev šādu programmiņu, lai taupītu laiku. Viņš par to pastāstīja Kristapam, kurš arī vēlējies to izmēģināt.
Visu rakstu Taupa laiku lasiet 30. novembra laikrakstā Dienas Bizness.