Ilgu laiku ideju par ādas jostu izgatavošanu Jānis Celmiņš turēja sevī, līdz vienu nakti nosapņoja, ka Panorāmā stāsta par 12 gadus veciem zēniem, kuri realizējuši viņa ideju , trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Tā taču ir mana ideja! Sapratu, – ja es nesākšu kaut ko darīt tagad, atradīsies kāds cits, kas to realizēs. Tā jau ir – visas idejas karājas gaisā, kurš pirmais tām pieskaras, tās realizē,» spriež Jānis Celmiņš, aksesuāru zīmola Žoržs radītājs un SIA JC Investments īpašnieks.
Ideja viņam radusies no nekā. «Nebija tā, ka es sēdēju mājās un domāju – gribu biznesu. Ideja atnāca pati, taču jau senāk es gribēju darīt ko savu. Es esmu ārštata audio inženieris, un darbs man ir neregulāri. Kad darbs ir, var labi nopelnīt, kad nav – jāmēģina nodrošināt savs komforts. Tāpēc man bija mērķis sevi nodarbināt starplaikos,» atklāj Jānis. Līdz šim abus darbus apvienot viņam izdodoties bez problēmām, ļoti patīkot situācijas, kad nav naudas – tad prāts strādājot īpaši labi. Jānis pat domā, ka vajadzētu rīkot beznaudas nometnes, lai cilvēki atkal iemācītos fantazēt.
Lipīgs nosaukums
«Ņemot vērā, ka tirgus ir piesātināts, vajag kaut ko kičīgu, šajā gadījumā tas ir lipīgs nosaukums. Kāpēc pirkt kāda pazīstama zīmola jostu, kādas ir visiem, ja varu nopirkt šo?» saka Jānis. Viņš savu produktu sauc par jostu, bet daļai cilvēku, ieraugot produktu un nosaukumu, rodas asociācijas ar dziedātāju Žoržu Siksnu.
Visu rakstu Sapnis pamudina ķerties klāt projektam lasiet 14. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.