Līdzās dažādiem sporta klubiem savu vietu iekaro Figura Line studijas, kurā skaistas ķermeņa aprises cenšas iegūt daiļā dzimuma pārstāves.
Pirmā Figura Line Rīgā atvērta pirms četriem gadiem, un tagad tai piepulcējušās vēl 35 studijas visā Latvijā. No tām Rīgā atrodas aptuveni trešdaļa, pārējās – lielākās un mazākās Latvijas pilsētās. Studijas ir aprīkotas ar Latvijā ražotiem limfas stimulācijas aparātiem. «Paši ražojam šīs ierīces. Procedūra sevī apvieno limfātiskās sistēmas stimulāciju, masāžu, kas palīdz tievēt. No vienas puses, tā savā ziņā ir pasīvā sportošana, bet, no otras puses, cilvēkam nodarbībā ir nepieciešams līdzdarboties. Efekts netiek panākts, vienkārši guļot. Patlaban, balstoties uz speciālistu ieteikumiem, izstrādājam vēl vienu – uzlabotu ierīci,» stāsta SIA Figura Line vadītāja Laura Dekšenieks.
Limfas stimulācijas metode nav nekas jauns un unikāls, tā pazīstama visā pasaulē jau ilgus gadus, viņa atzīst. Aparāts sākotnēji tika radīts kā ierīce limfas plūsmas aktivizēšanai tieši medicīniskos nolūkos. Tagad metode rūpējas gan par veselību, gan skaistumu.
Runājot par nākotnes attīstības plāniem, L. Dekšenieks atklāj, ka turpinās attīstīt Figura Line ķēdi uz franšīzes principa pamatiem. Viņa atklāj, ka kopumā Latvijā uzņēmums sadarbojas ar 32 franšīzes ņēmējiem. Ir izveidotas divas studijas arī Ukrainā un Igaunijā. Viena salona izveide izmaksā no 10 līdz 22 tūkst. eiro. Ieguldījumu apmērs ir cieši saistīts ar izvēlēto salona vietu, iekārtojumu, limfas stimulācijas aparātu skaitu.
Potenciālu attīstībai viņa saskata tieši reģionu pilsētās. Tur salīdzinājumā ar Rīgu ir šaurāks piedāvājums. «Rīgā cilvēki ir izlutināti ar plašu pakalpojumu klāstu arī sporta un skaistuma salonu jomā. Jaunumus galvaspilsētā pamana krietni retāk, nekā citās Latvijas pilsētās,» atzīst L. Dekšenieks. Tuvāko gadu attīstības stratēģija uzņēmumam ir saistīta arī ar ārvalstu tirgu apgūšanu.
«Runājot par Figura Line, nevaru komentēt tā efektivitāti, pieprasījumu, jo ar šo metodi neesmu iepazinusies. Skaidrs ir viens: brīnumzāles joprojām nav atklātas. Tas ir kārtējais veids, kā mudināt cilvēkus rūpēties par savu ķermeni. Nedomāju, ka tas ņems nost fitnesa klubiem klientus. Piedāvājums vairāk ir orientēts uz cilvēkiem, kas ar mazāku piepūli vēlas panākt rezultātus,» pieļauj sporta kluba Tornado vadītāja, Latvijas veselības un fitnesa asociācijas valdes priekšsēdētāja Eva Allika.
Visu rakstu lasiet otrdienas laikrakstā Dienas Bizness!