Teritorijā starp Kārļa Ulmaņa gatvi, Remtes un Jaunmoku ielu Rīgā plānots būvēt tirdzniecības centru, secināms no trešdien pilsētas pagaidu administrācijas sēdē apstiprinātā lēmuma par lokālplānojuma izstrādes sākšanu zemesgabaliem Remtes ielā 21 un 19a un Ulmaņa gatvē.
Lokālplānojuma ierosinātājs ir zemes īpašniece SIA "Rēzeknes gaļas kombināts". Īpašnieks ir piesaistījis investoru, noslēdzot vienošanos par tālākajām darbībām jauna tirdzniecības un pakalpojuma objektu apbūves ieceres īstenošanai.
Plānotās tirdzniecības vietas teritorija atrodas Pleskodāles apkaimē, tirdzniecības centra "Spice" apkārtnē. Teritorija ir apbūvēta, tiek izmantota noliktavām, remontdarbnīcām un citai saimnieciskai darbībai. Apbūvē dominē padomju laika metāla konstrukciju angāri. Teritorija ir saimnieciski izmantota, taču, ņemot vērā būvju un infrastruktūras nolietojumu, teritorijas sadrumstaloto apsaimniekošanu starp dažādiem nomniekiem un citus faktorus, vizuāli vērtējama drīzāk kā Ulmaņa gatves ielas ainavas telpu degradējoša un komerciālas apbūves potenciālam neatbilstoša, uzskata ieceres autori.
Teritorijā plānota vietējās nozīmes tirdzniecības un pakalpojumu objekta izbūve. Centra apjoms būs līdz diviem stāviem. Paredzētas arī aptuveni 170 autostāvvietas.
Attīstītāji uzsver, ka jaunais centrs uzlabos Ulmaņa gatves pilsētvides telpu, nosacīti degradētas apbūves vietā attīstot jaunu un mūsdienīgu vietējās nozīmes tirdzniecības un pakalpojumu objekta apbūvi ar atbilstošu infrastruktūru un teritorijas labiekārtojumu. Tāpat, pēc viņu domām, projekts uzlabos Ulmaņa gatves infrastruktūru un satiksmes drošību, kā arī papildinās tirdzniecības pakalpojumu daudzveidību un pieejamību Rīgas un Mārupes novada iedzīvotājiem un nodrošinās efektīvu nekustamā īpašuma turpmākās izmantošanas iespēju, teritorijas izmantošanu aktīvai uzņēmējdarbībai un pakalpojumu sniegšanai iedzīvotājiem.
Lokālplānojuma izstrādes gaitā tiks noteiktas prasības teritorijas publiskās ārtelpas labiekārtojumam, apstādījumu veidošanai un apbūves izvietošanai. Nepieciešams arī veikt esošās transporta sistēmas, sabiedriskā transporta, gājēju un veloinfrastruktūras tīkla izpēti un analīzi, noteikt normatīvo velonovietņu un autonovietņu skaitu atbilstoši plānotās apbūves funkcijai un definēt prasības autonovietņu un velonovietņu izvietojumam, kā arī izpildīt citus uzdevumus.