Salu tilta rekonstrukcijas turpināšana vēl jāgaida, Rīga konkursos meklē projektētājus citu satiksmes pārvadu atjaunošanai, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Valdība pieņēmusi darbības programmas Izaugsme un nodarbinātība specifiskā atbalsta mērķa «Nodrošināt nepieciešamo infrastruktūru uz Rīgas maģistrālajiem pārvadiem un novērst maģistrālo ielu fragmentāro raksturu» pasākuma «Rīgas pilsētas integrētas transporta sistēmas attīstība» īstenošanas noteikumus. Šī pasākuma ietvaros plānots rekonstruēt Salu tilta kompleksu, kas jau daļēji veikts, un radīt Austrumu maģistrāles pieslēgumu ostai. Kopējais plānotais attiecināmais finansējums ir 88,4 milj. eiro (indikatīvās kopējās izmaksas gan ir krietni lielākas – teju 119 milj. eiro), tostarp Kohēzijas fonda finansējums 75,1 milj. eiro, informē Satiksmes ministrija (SM).
Braucot pār Salu tiltu, viegli nosakāmas robežas, kur pērnā gada nogalē noslēdzās pilnsabiedrības LNK Industries Group veiktie rekonstrukcijas darbi, pirms un pēc tām jākratās pa bedrēm. Pirmās kārtas ietvaros tika atjaunots Salu tilta un tilta pār Mazo Daugavu segums, nomainītas margas, apgaismojums, atjaunoti tilta balsti, lietus ūdens novades sistēma utt. Rekonstrukcijas gaitā, kā DB jau vairākkārt ziņojis, atklājās arī neparedzēti darbi, sadārdzinot projektu.
Visu rakstu Rīga briest satiksmes megaprojektiem lasiet 16. marta laikrakstā Dienas Bizness.