Šonedēļ VAS Latvijas dzelzceļš sāks Saulkrastu stacijas rekonstrukciju, kuras laikā tiks atjaunota vēsturiskās stacijas fasāde, renovēta uzgaidāmā zāle, kā arī izbūvētas jaunas labierīcības, kas būs pieejamas arī cilvēkiem ar kustību traucējumiem, informē uzņēmuma pārstāvji.
Rekonstrukcijas darbu ietvaros vēsturiskā stacijas ēka tiks pieslēgta pilsētas kanalizācijai un ūdensvadam. Darbus plānos pabeigt līdz šī gada beigām.
Remontdarbu laikā vilcienu kustība netiks traucēta, savukārt biļešu tirdzniecība notiks caur kases lodziņu no ārpuses, nevis no zāles, kā bija ierasts līdz šim.
Kā skaidro uzņēmuma pārstāve Linda Štokmane, konkrētu līguma summu kompānija nevēlas izpaust, jo tas saskaņā ar noslēgto līgumu ir komercnoslēpums.Šie ir plānotie remonta darbi Latvijas dzelzceļa investīciju budžeta ietvaros. Par darbu veikšanu tika izsludināts konkurss, un iepirkumā uzvarēja un līdz ar to darbus veiks SIA KKT Constructions.
Pirmā Saulkrastu stacijas ēka uzbūvēta 1935. gadā, bet pašreizējā – 1952. gadā, kad atjaunoja arī vilcienu kustību līdz Saulkrastiem (kara postījumu dēļ no 1944. gada satiksme līdz šai pieturai bija slēgta, bet pati stacijas ēka - uzspridzināta). 1958. gadā no Rīgas uz Saulkrastiem sāka kursēt elektrovilcieni.
Koncerns Latvijas dzelzceļš sastāv no valdošā uzņēmuma VAS Latvijas dzelzceļš un piecām meitassabiedrībām – AS LatRailNet, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA LDz Cargo, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus; infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Infrastruktūra; ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Ritošā sastāva serviss, kā arī apsardzes uzņēmuma SIA LDz Apsardze.