Alkas ir kaut kas līdzīgs atkarībai, tikai ar pozitīvu nokrāsu. Cilvēki mēdz alkt pēc dažādām lietām - tie, kas nodarbojas ar sportu, noteikti zina sajūtu, kad ķermenis burtiski prasa kārtējo treniņa devu, tie, kas pieraduši pie intelektuāli bagātīgām sarunām, pazīst alkas pēc tām, tāpat kā prasību pēc augstvērtīgas mūzikas un arī lasāmvielas.
Ļoti vērtīga ir arī uzņēmīguma kaislība - izdomāt, darīt, veidot. Un, ja reiz prasās, tad, citējot Gēti, ir vienmēr jādara tas, ko nevar atlikt.
Dienas Bizness šogad svin savu 27. dzimšanas dienu. Saprotams, ka pa šiem gadiem laikraksts ir mainījies daudz - 1992. gada 13. aprīlī DB sākās kā avīze, bet tagad piedāvā arī žurnālus, konferences, seminārus, uzņēmēju klubu, rokasgrāmatas un interneta portālus latviešu un krievu valodā, un arī tie vēl nav nekādi griesti, jo, kā zināms, vienīgā nemainīgā lieta šajā dzīvē ir pārmaiņas. Tomēr, neraugoties uz visām pārmaiņām un tīri individuālām atšķirībām, mūs visus - gan tos, kuri strādā DB, gan tos, kuri DB lasa- vieno kāda kopīga lieta: mūs visus interesē bizness.
Kā medijam mums ir svarīgi, lai efektīvas, konkurētspējīgas, inovatīvas un tālredzīgas uzņēmējdarbības Latvijā būtu pēc iespējas vairāk, tāpēc mēs nebaidāmies kritizēt tādus politiskos lēmumus, kas liek šķēršļus šādas ekonomikas attīstībai. Mēs nevairāmies arī no viedokļiem, ko citi Latvijas mediji apzināti vai neapzināti ignorē, un, jā, reizēm par nejēdzībām ir jārunā tieši un skarbi vienkārši tāpēc, lai tās beidzot pamanītu. Mūsu uzdevums nav visiem patikt, jo, ja tāds būtu mūsu mērķis, mums drīzāk būtu jātirgo saldējums, nevis jāstrādā žurnālistikā. Mūsu uzdevums ir būt uzņēmēju pusē, runāt par uzņēmējiem aktuālām tēmām - prasīt, skaidrot, informēt, iedvesmot un savā reizē arī palīdzēt. Nav lielāka žurnālistiskā gandarījuma par to, kad pēc izveidota materiāla pie mums vēršas arī citi cilvēki ar savu pieredzi, viņi mums uztic savu stāstu, un, to kopīgi izstāstot sabiedrībai, mēs varam pietuvoties kādam atrisinājumam.
27 gadu laikā ir ne tikai krietni pamainījusies Latvijas tautsaimniecība, pārmaiņu vējiem ir bijuši pakļauti arī mediji. Saku to bez nostalģijas, jo izaicinājumos allaž slēpjas arī iespējas. Ja savulaik DB vienīgā platforma bija rozā krāsas papīra avīze, tad šodien mēs pie savas auditorijas ejam vēl dažādās citās formās, no kurām jaunākās ir audio un video ieraksti, ko izvietojam gan savā mājaslapā, gan sociālajos tīklos. Mēs, DB redakcijā strādājošie, mīlam drukātos izdevumus, mīlam rituālu ar jaunāko laikrakstu un tējas vai kafijas krūzi, novērtējam to, ka tagad avīze jau ir kļuvusi par stilīgu aksesuāru tiem, kas tam pievērš uzmanību, taču mēs ar prieku uzņemam arī jaunās iespējas, ko sniedz digitālā pasaule. Kur ir mūsu auditorija, tur esam mēs - jau 27 gadus uzņēmēju pusē!