Imprimatur Capital Seed Fund izsniedzis finansējumu 50 tūkstošu eiro apmērā iesācējuzņēmumam SIA Eklinda, kas strādā ar reach.ly zīmolu, informēja Latvijas Garantiju aģentūras pārstāvji.
Tas ir pirmais Impritmatur Capital darījums jaunā pirmssēklas finansējuma instrumenta ietvaros Latvijā. Reach.ly izstrādā datu analīzes risinājumu interneta veikaliem, kas palīdz identificēt un analizēt pircēju uzvedību reālā laikā.
E-komercijas nozarē lielajiem spēlētājiem ir būtiski finanšu un cilvēku resursi, lai attīstītu specializētus pircēju analīzes risinājumus uzņēmumam iekšienē, savukārt mazākiem vai tikko dibinātiem interneta veikaliem šādas iespējas nav, skaidro LGA. Pateicoties vairāk nekā sešu gadu pieredzei, attīstot ar sociāliem medijiem saistītus projektus, un strādājot datu analīzes un uz atrašanās vietas balstīta mārketinga jomā, uzņēmums ir radījis datu analīzes rīku, kas ir piemērots tieši maziem un vidējiem vai pat tikko dibinātiem uzņēmumiem e-komercijas nozarē. Reach.ly programmatūra modelē pircēju uzvedību un seko līdzi viņu paradumiem reālā laikā, tā nodrošinot pilnvērtīgāku iepirkšanās pieredzi, un ļauj pircējam piedāvāt atbilstošus produktus vai pakalpojumus. Reach.ly sākotnējie mērķa tirgi ir Eiropas valstis un Krievija, un šajos tirgos jau notiek aktīvs darbs ar pirmajiem klientiem.
Imprimatur Capital Seed Fund ir saņēmis finansējumu no Latvijas Garantiju aģentūras pārvaldītā un ES struktūrfondu līdzfinansētā Ieguldījumu fonda. Nesen Seed Fund tika palielināts par 1.8 miljoniem eiro ar mērķi nodrošināt pirmssēklas aizdevumus atbilstošiem jaundibinātiem tehnoloģiju uzņēmumiem Latvijā. Pirmssēklas aizdevuma saņēmēji ir jauni uzņēmumi ar inovatīvām tehnoloģijām, kas vēlas nodefinēt un pārbaudīt savu uzņēmuma starptautisko stratēģiju, veikt tirgus izpēti, izstrādāt prototipu vai produktu, vai izstrādāt intelektuālā īpašuma stratēģiju.