Pārtika

PVD apturējis divu ar zīmolu Pakistānas kebabs strādājošu uzņēmumu darbību

LETA,21.08.2019

Jaunākais izdevums

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) higiēnas prasību pārkāpumu dēļ apturējis divu ar zīmolu «Pakistānas kebabs» strādājošu uzņēmumu darbību, informēja dienestā.

PVD Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Ilze Meistere teica, ka apturēta kompāniju SIA «DSBS» un SIA «J investment» darbība. Abos gadījumos sākta lietvedība administratīvā pārkāpuma lietā.

Vienlaikus viņa piebilda, ka, veicot pārbaudi «J investment», konstatēti arī iespējami pārkāpumi saistībā ar darba līgumiem un valsts valodas lietošanu, par ko tiks informēta Valsts darba inspekcija un Valsts valodas centrs.

Ar attiecīgo kompāniju pārstāvjiem neizdevās sazināties.

Informācija «Firmas.lv» liecina, ka «DSBS» juridiskā adrese ir Lienes iela 14-2, Rīgā, bet «J Investment» - Aleksandra Čaka iela 79A, Rīgā.

«DSBS» ir reģistrēts 2011.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2847 eiro. 2018.gadā kompānija ieņēmumus no pamatdarbības neguva. Uzņēmuma īpašnieki ir divi Indijas pilsoņi - Sai Naga Dīpika Malla (Sai Naga Deepika Malla) un Kušlovs Immadiseti (Kushlow Immadisetty).

Savukārt kompānija «J investment» reģistrēta 2019.gada martā, un tās pamatkapitāls ir viens eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Indijas pilsonis Pratapkumars Boghabhai Solanki (Pratapkumar Boghabhai Solanki).

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Kā top? Pakistānas kebabs

Ilze Žaime,10.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ rubrikā "Kā top?" portāls Db.lv piedāvā aplūkot, kā uzņēmumā SIA "Radhe Krishna", kas pārstāv zīmolu "Pakistānas Kebabs", top vistas gaļas kebabs.

Pirms apmēram pieciem gadiem dibināto tīklu "Pakistānas Kebabs" šobrīd pārstāv divdesmit trīs ēdināšanas vietas visā Latvijā. Deviņu tirdzniecības vietu saimnieks, franšīzes ņēmējs Meet Godhani uz dzīvi Latvijā no Indijas pārcēlās pirms gada, un, sācis ar vienu ēdināšanas vietu, ik mēnesi biznesam piepulcēja jaunu. Viņa ikdienas darbs ir vadīt kebabu restorānu Merķeļa ielā, Rīgā, kur, kā viņš atklāj, dienā tiek pārdoti vairāk nekā simts kebabi.

90% ēdināšanas vietas apmeklētāju esot vietējie un regulāri klienti, biznesa portālam db.lv stāsta vadītājs.

Patreiz lielākā daļa "Pakistānas Kebaba" franšīžu pieder Indijas pilsoņiem. "Nesen ziņas pāršalca vēsts, ka mēs pasniedzam sliktas kvalitātes ēdienu, un kafejnīcās nav tikusi ievērota tīrība. Tā patiesi notika, taču ne šeit, bet gan cita atzara franšīzes uzņēmumā. Lai gan arī šo ēdināšanas vietu īpašnieki nāk no Indijas, tāpat kā es, tā ir liela zeme, cilvēki ir dažādi un katram piemīt atšķirīgs vadības stils," paskaidro M.Godhani.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

PVD triju gadu laikā 10 reizes apturējis Pakistānas kebabs uzņēmumu darbību

LETA,11.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) triju gadu laikā 10 reizes apturējis ar preču zīmi «Pakistānas kebabs» strādājošu uzņēmumu darbību, trešdien intervijā LNT raidījumam «900 sekundes» sacīja PVD ģenerāldirektors Māris Balodis.

Viņš norādīja, ka «Pakistānas kebabs» nav viens uzņēmums - tā ir reģistrēta preču zīme ar kuru Rīgā darbojas vairāk nekā 20 atsevišķu, it kā savā starpā nesaistītu, uzņēmumu. Tostarp ir uzņēmumi, kas nodrošina atbilstošas higiēnas prasības, bet ir arī uzņēmumi, kuros higiēnas prasības netiek ievērotas.

«Mēs bieži saņemam sūdzības par «Pakistānas kebabu», reaģējam uz šīm sūdzībām un ik pa brīdim mums nākas apturēt kāda uzņēmuma darbību,» teica Balodis, informējot, ka pēdējo triju gadu laikā PVD 10 reizes apturējis konkrētā zīmola uzņēmumu darbību.

Viņš skaidroja, ka uzņēmumu darbība tiek apturēta higiēnas prasību neievērošanas dēļ, tostarp, piemēram, vienā gadījumā uzņēmumā nebija karstais ūdens, tādējādi nebija iespējams nodrošināt ne roku, ne arī inventāra mazgāšanu, bet citā gadījumā ēdināšanas uzņēmuma telpās bija prusaki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc atkārtotām Pārtikas un veterinārais dienesta (PVD) pārbaudēm ir konstatēts, ka abi uzņēmumi, kas strādā ar zīmola nosaukumu «Pakistānas kebabs» - SIA «J investment» un SIA «DSBS» - ir novērsuši pārbaužu laikā konstatētos higiēnas prasību pārkāpumus un var atsākt darbību, pastāstīja PVD Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Ilze Meistere.

Viņa sacīja, ka «J investment» darbību higiēnas prasību pārkāpumu dēļ PVD apturēja 20.augustā, bet «DSBS» - 15. augustā. Abos gadījumos turpinās lietvedība administratīvā pārkāpuma lietā.

Meistere atzīmēja, ka minētie uzņēmumi vismaz tuvākajā laikā paliks PVD pastiprinātas uzmanības lokā.

Jau ziņots, ka augusta beigās PVD higiēnas prasību pārkāpumu dēļ apturējis divu ar zīmolu «Pakistānas kebabs» strādājošu uzņēmumu darbību.

Meistere sacīja, ka apturēta kompāniju «DSBS» un «J investment» darbība. Abos gadījumos sākta lietvedība administratīvā pārkāpuma lietā.

Vienlaikus viņa piebilda, ka, veicot pārbaudi «J investment», konstatēti arī iespējami pārkāpumi saistībā ar darba līgumiem un valsts valodas lietošanu, par ko tiks informēta Valsts darba inspekcija un Valsts valodas centrs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) triju gadu laikā 10 reizes apturējis ar preču zīmi Pakistānas kebabs strādājošu uzņēmumu darbību, ziņo LNT. Visbiežāk uzņēmumu darbība apturēta higiēnas prasību neievērošanas dēļ.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vispopulārākie ēdieni Wolt platformas lietotāju vidū pēdējā gada laikā bija suši, picas, burgeri un kebabi.

Tālāk populāro ēdienu topā atrodams visdažādāko veidu ķīniešu, indiešu un taizemiešu ēdiens.

Ēdienu piegādes platforma Wolt Latvijas tirgū darbojas divus gadus. Šajā laikā ievērojami palielināts lietotnē pieejamo ēstuvju skaits - līdz 308.

Aizvadītajā gadā visātrākā piegāde tikusi paveikta četru minūšu ietvaros, kad divās minūtēs tika sagatavots sūtījums ar virtuļiem, un vēl pēc divām minūtēm tas jau tika piegādāts blakus ēkā.

Lielākoties cilvēki ir izvēlējušies pasūtīt ēdienu no sev tuvākajām ēstuvēm, taču tālākā piegāde šogad veikta, kad starptautiskajā kanēļmaizīšu dienā bulciņas ceļoja no IKEA uz Mārupi, kurjeram mērojot vairāk nekā 12 kilometru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar zīmolu "bistro Balts" saistītie uzņēmumi aizvadīto gadu plāno pabeigt ar 500 tūkstošu eiro apgrozījumu, liecina provizoriskie rezultāti.

"2019. gads mums ir bijis ļoti pozitīvi saspringts. Bistro "Balts" atpazīstamība aug, pateicoties gan sociālajiem tīkliem, gan ēdienu piegādes aplikāciju attīstībai. Arvien vairāk maltītes ar piegādi pasūta korporatīvie klienti saviem darbiniekiem - regulāri vedam pusdienas un arī vakariņas uz dažādiem birojiem.

Pateicoties izmaiņām likumdošanā, ēdināšana ir kļuvusi par vienu no darbinieku motivēšanas sistēmas elementiem - darba devēji "uzsauc" pusdienas saviem darbiniekiem kā pateicību par ieguldīto darbu, pasūtot maltītes līdz pat simt cilvēku lieliem kolektīvam.

Lai birojiem būtu vieglāk organizēt savus pasūtījumus, līdz janvāra beigām aktivizēsim arī ēdienu piegādes pasūtīšanas iespēju mūsu mājas lapā balts.lv. Piegāde ir loģisks un parocīgs turpinājums iesāktajam, jo bistro jau sākotnēji tika veidots kā vieta ēdienu līdzņemšanai," teic Liene Kuplā, bistro "Balts" līdzīpašniece.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ēdināšanas vietai Ģertrūdes ielā pievienojas bistro "Balts" tirdzniecības centrā "Sky&More", kur var iegādāties svaigi pagatavotas maltītes līdzņemšanai vai ēšanai uz vietas.

Neskatoties uz to, kas pandēmijas dēļ notiek apkārt, ir ēdināšanas uzņēmumi, kas dīkstāves vietā turpina attīstību. "Nodokļu parāda mums nav, bet dīkstāves pabalstam pretendēt nevaram, jo visu iepriekšējo gadu mums ir bijusi izaugsme, līdz ar to, skatoties pret pagājušo gadu, mums apgrozījuma kritums nesasniedz slieksni, no kura varam pretendēt uz valsts atbalstu. Nekas cits neatliek, kā iet uz priekšu! Pašā situācijas kulminācijā marta beigās atvērām jaunu tirdzniecības vietu iepirkšanās centrā "Sky&More", kas cilvēkiem ļoti patīk. Pie ieejas visiem tik pārbaudīta ķermeņa temperatūra, maltītes ir svaigas un droši iepakotas videi draudzīgā iepakojumā - tieši tas, kas šobrīd nepieciešams," saka Liene Kuplā, bistro "Balts" līdzīpašniece.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Pēc septiņiem gadiem Anglijā Rēzeknē īsteno lounge dārza koncepciju

Kristīne Stepiņa,07.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc septiņiem Anglijā pavadītiem gadiem un veiksmīgi tur sāktas uzņēmējdarbības, rēzeknietis Igors Ņikitins atgriežas dzimtajā pilsētā un atver Fresh Terasi.

Šī gada pavasarī Rēzeknes centrā īstenota lounge dārza koncepcija – brīvdienās tajā skan dzīvā mūzika un uzstājās dīdžeji. Drīzumā Fresh Terasē būs skatāmas stāvkomēdijas un pasākumi, kuros cilvēki stāsta savas uzņēmējdarbības neveiksmju stāstus, sola jaunais uzņēmējs, kuram par savām idejām mirdz acis un uz priekšu virza īstens latgalieša dzinulis.

Īpaša atmosfēra

Plānojis kopā ar draugu aizbraukt uz ārzemēm uz kādiem trim mēnešiem, taču tur pavadītais laiks ievilkās par septiņiem gadiem, atceras I. Ņikitins. Viņi abi ar draugu tur atvēruši uzņēmumu, kas nodarbojas ar auto rezerves daļu tirdzniecību. «Lai arī bizness gāja labi, pēc kāda laika notika emocionāls lūzums, un sāka vilk atpakaļ uz mājām. Tāpēc pieņēmām lēmumu atgriezties, apzinoties, ka apgrozījums samazināsies, ja nebūsim uz vietas klāt. Tā arī bija un šo biznesu nācās pārdot. Visi radi un draugi nevarēja saprast, kāpēc atgriežos, ja reiz man ārzemēs klājas labi,» stāsta I. Ņikitins. No Anglijas viņš ir atvedis pārvietojamu furgonu, aprīkotu ar ēdināšanas iekārtām, tādēļ nolēmis savu turpmāko dzīvi saistīt ar viesmīlības jomu. Tā kā I. Ņikitins ir studējis tūrisma un viesmīlības uzņēmumu vadību Biznesa augstskolā Turība, šī joma viņam nav sveša, tajā viņš jūtoties kā zivs ūdenī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sekojot globālajām tendencēm un atbildot Latvijas iedzīvotāju pieprasījumam, Lido ir radījis street food ēdienkarti AS[H]ais.

Jaunā ēdienkarte izstrādāta pakāpeniski divu gadu laikā, ievērojot uzņēmuma kvalitātes standartus, un tajā ieguldīti vairāk nekā 10 tūkstoši eiro.

“Street food ēdienkarte AS[H]ais ir radīta, sekojot mūsdienu dinamiskajam dzīvesveidam, un, vienlaikus saglabājot Lido raksturīgo kvalitāti,” saka Lido valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa. “Domājot par ilgtspējību, šis sortiments ir izstrādāts no kvalitatīvām izejvielām, kā mūsu sauklis to sola – īsts ēdiens no īstiem produktiem, radīts savējiem.”

Uzņēmums norāda, ka Lido street food ēdienkarte AS[H]ais simbolizē mūsdienīgu un ērti pieejamu maltīti arī līdzņemšanai, kas radīta iedvesmojoties no street food kultūras. AS[H]ais ēdienkartē ietilpst gan klasiski burgeri, piemēram, liellopa un vistas gaļas, gan iespēja izmēģināt kaut ko atšķirīgu, tostarp veģetāro un plucinātas gaļas burgeru. Papildu burgeriem pieejamas arī uzkodas, piemēram, kebabi un frī kartupeļi, sīpolu gredzeni un churros (spāņu virtuves saldā uzkoda).

Komentāri

Pievienot komentāru